Hakutulokset

  1. pajeromies

    pajeron "viritys"

    Vs: pajeron "viritys" Governor jousi niin jäykäksi kun saa niin vetää 5000rpm asti. Oma 2.8 kiersi miltei 6000rpm mutta ei Se kauaa kestänykää, hx30w oli ja 12mm rojut muokatussa pumpussa oli menoa ja meininkiä mutta viimen tuli 300tkm ajetusta motista kanki mäntineen pihalle. :driver
  2. pajeromies

    L200 nykii kiihdyttäessä

    Vs: L200 nykii kiihdyttäessä Kokeileppas piruuttain asentaa sähköinen siirtopumppu lisäksi. Mulla 2.8 pajero lopetti nykimiset heti tuon asennuksen jälkeen, oli sama homma juurikin.
  3. pajeromies

    pajero 2.8 nakutus

    Vs: pajero 2.8 nakutus Mulla nakutti ajossa ja täyskaasun jälkeen pöläytti harmaata, sit ei menny kauaa ku oli kanki tiellä. Mut kannattaa tsekata suuttimet, jos ei asetu ni sit voi olla jotain isompaa.
  4. pajeromies

    2.8 TD-IC (4M40) Pajeron virittäminen

    Vs: 2.8 TD-IC (4M40) Pajeron virittäminen Moro vaan, sellasesta aattelin varottaa että jos vaihtelette turboja ja muita hiluja näihin uudempiin pajeroihin niin saattaa pompata leimalta kuten mulle kävi (-99 2.8tdic). Oli holsetti paikallaan ja ite tehdyt imu ja pakosarjat, päästöt oli ok, mutta...
  5. pajeromies

    2.8tdic öljyvuodon paikannus ja korjaus

    Vs: 2.8tdic öljyvuodon paikannus ja korjaus Ei muuta ku ö-pohjan pultit auki ja kokeilemaan. Ite en oo ottanu mut luulisin että mahtuu.
  6. pajeromies

    2.8tdic öljyvuodon paikannus ja korjaus

    Vs: 2.8tdic öljyvuodon paikannus ja korjaus Kannattaa käyttää laadukasta moottorisilikonia noissa, esim Kent. http://www.tooloutlet.fi/fi/Tuotteet/Voitelu/Voitelulaitteet/Rasvapuristimet/203/Tiivistesilikoni+Kent+Sili+Gasket+2+200ml/2373?offset=15
  7. pajeromies

    Pajeron korotus

    Vs: Pajeron korotus Sopivat pultit löytyy hyvin varustellusta rautakaupasta, otat vanhan malliksi ja sen mittaan lisäät korotuksen. Jäähdyttimen ropelin ympärillä oleva suoja pois, jarru putkien taivutusta edessä, vaihde keppien jatkaminen ja puskurien nosto sekä ilman putsarin putken...
  8. pajeromies

    2.8tdic pajeron kardaanin ristikoista

    Vs: 2.8tdic pajeron kardaanin ristikoista Mulla teköö saman lonksauksen isommilla vaihteilla vaikka ristikot on kunnossa, eli varmaan perästä kuuluu :)
  9. pajeromies

    pajeron vaihto, ostamassa gen 2 -96 2.8 Pajeroa

    Vs: pajeron vaihto, ostamassa gen 2 -96 2.8 Pajeroa Ei Pitäs olla kaksoismassaa tai ai :onakaan mullei oo. Ja kansi kannattaa kattoa.
  10. pajeromies

    Gen2 pajeroon korotus spacerit n.25mm mistä?

    Vs: Gen2 pajeroon korotus spacerit n.25mm mistä? Siis jousien päälle, ne kannattaa tehä alumiinistä tai ihan raudasta jossain sorvaamolla.
  11. pajeromies

    Holset hx35 2,5td pajeroon?

    Vs: Holset hx35 2,5td pajeroon? Luulisin että on aika mieluinen käytössä tuo hx27, mulla 2.8 pajerossa hx30 eikä siinäkään mitään moitittavaa, 2000rpm paikkeilla alkaa mittari nousta reilummin, ja 1.8bar oon parhaillaan saanu kytkimen luistaessa ;D
  12. pajeromies

    Pajeron hehkutulppa

    Vs: Pajeron hehkutulppa Vähän alle puolen välin Se on mullakin, eikä kunnossa olevassa koneessa saa noustakaan siitä ylemmäs, vaikuttaako jos laitat lämmitys laitteen kokonaan kylmälle nousisko edes hieman korkeammalle. Tai sit otat remmin pois ja käytät paikallaan nouseeko tavan kohdasta...
  13. pajeromies

    Pajeron (-88 2,5 TdIC) ruuvaus (tyhmiä kysymyksiä!) kuten kysyjäkin, ;)

    Vs: Pajeron (-88 2,5 TdIC) ruuvaus (tyhmiä kysymyksiä!) kuten kysyjäkin, ;) Ei muuta ku tukit sen ylipaineventtiilin, aiheuttaa harmia kuitenki viritysten edetessä ;D mulla oli ongelmia täyskiihdytyksessä nykimisen kanssa, säädin syöttöpumpun kotelopainetta suuremmalle ja lisäsin sähköisen...
  14. pajeromies

    Pajero 2.8 H4 bi-xenon ja lisäpitkät

    Vs: Pajero 2.8 H4 bi-xenon ja lisäpitkät Kiitokset vaan hyvistä neuvoista, sain pelaamaan mutten oikein oo varma että miten, kuitenki siitä h4 kannasta vedin piuhat. Kyllä voi sitten jossain asiassa ihminen olla tyhmä :nykii
  15. pajeromies

    Pajero 2.8 H4 bi-xenon ja lisäpitkät

    Tässä koittanu parina iltana värkätä noitten valojen kanssa, eli auton omissa valoissa h4 bi-xenonit eli pitkät ja lyhyet, toimivat ok. Mutta sitten kun pitäisi saada heräte lisäpitkien releelle niin tuleekin ongelmia, joko palaa koko ajan tai sitten kun laittaa lyhyet päälle, muttei...
  16. pajeromies

    Pajeron (-88 2,5 TdIC) ruuvaus (tyhmiä kysymyksiä!) kuten kysyjäkin, ;)

    Vs: Pajeron (-88 2,5 TdIC) ruuvaus (tyhmiä kysymyksiä!) Mulla oli viime katastuksessa vähän alle 2 päästöt, vaikka oli aseman pihalla hetken aikaa savua 8). pumpusta oli kara hiottu ja 2 kierrosta syöttöä. Mut ei kannata murehtia, käyt näyttämäs ja jos pomppaa ni sit pienemmälle :peukku Ja...
  17. pajeromies

    takalukon merkkivalo?

    Vs: takalukon merkkivalo? Joo kyllä Se hetken palaa/vilkkuu, mut ei kauaa ::)
  18. pajeromies

    Pajeron (-88 2,5 TdIC) ruuvaus (tyhmiä kysymyksiä!) kuten kysyjäkin, ;)

    Vs: Pajeron (-88 2,5 TdIC) ruuvaus (tyhmiä kysymyksiä!) Juu sivuleikkureilla vaan ja ehkä talttapää meisselillä, niin kyllä se siitä irtoaapi. Sen jälkeen riemu on rajaton kun vähän sopparuuvia kutittelee ;D
  19. pajeromies

    2.8 pajeron syöttöpumpun stefan vaihto

    Vs: 2.8 pajeron syöttöpumpun stefan vaihto Moi, kyllä vähän tuntus että stefa ois kaput, eikai se oikein muualta pääse öljyn sekaan :o, kyllä siihen aikaa kannattaa varata päivä niin ei tarvi hätäillä, pumpun rattaassa on kiilaliitos, ja pumppu lähtee rattaineen päivineen jakopäästä, eli ei...
  20. pajeromies

    Pajeron tankin tilavuus?

    Vs: Pajeron tankin tilavuus? Eikös pajeron tankissa oo pohjaproppu, ainakin mulla on, olikohan 12 vai 14mm kannalla, tuloo äkkiä tyhjäksi. EDIT: pikku siiderissä huomasin jälkeenpäin että oli kyse 3 kopasta ;D
Takaisin
Ylös Bottom