Hakutulokset

  1. Jandez

    Evolution III alusta

    Mistä evoista käy alusta suoraan kolmos evoon ? Antakaahan vinkkiä mistä kannataisi tilailla ? Meni juuri oikea taka jousi poikki ja pitäisi saada auto nopeasti kuntoon. Käyköhän normaali CB korisen Lancerin jousi myös tuohon ?
  2. Jandez

    Sähkölasien virrat jää päälle (gto tt )

    Onkos muilla ollut tälläistä ongelmaa, että jää noista sähkölaseista tuo katkaisimien valo palamaan kun auto on sammutettu ? Nytkin tämä on aiheuttanut sen, että autossa on akku tyhjänä kun kelit kylmeni. Voisiko kyseessä olla etacs vika, kun eikös se sen kautta toimi tuo niitenkin systeemi ? Ei...
  3. Jandez

    Gto tt free boost mod

    Niin elikkä onko kukaan tehnyt kyseistä muutosta autoonsa ? onko mitään hyötyä tai haittaa ? Tässäpä vielä siis linkki siihen mistä puhe : http://www.stealth316.com/2-freeboost.htm
  4. Jandez

    Mistä GTO tt sisempi vetonivel ?

    Mistähän löytäisi sisemmän vetonivelen apukuskin puolelle kyseiseen autoon ? Yritin tässä camskilliltä katsella mutta ei näkynyt tai en löytänyt oikeaa sieltä.
  5. Jandez

    Gto vaihteistoöjyn määrä

    Onko gto:ssa minkälainen tuo vaihteistoöljyn määrän tarkistus ? Onko muuta kuin siinä kyljessä se täyttö aukko mistä voi katsoa sen ? Näyttäisi olevan tuo vaihteisto mallia hikoileva tässä mitsussa :o
  6. Jandez

    Gto / 3000 gt luukkulamppu ongelmat

    Eli ei oo vielä vissiin kellään ollu noiden luukkulamppujen kanssa ongelmia tai ei ole ainakaan tänne mitään laittanut asiasta kun ei haulla mitään löytynyt ;). Mutta minulla niitä siis on ongelma on siis sellainen että valot nousee pelkästään ylös ja vain manuaalisesti rullaamalla menevät alas...
  7. Jandez

    Käykö sigman moniurahihna 91 vuoden gto:hon ?

    Uusi hihna pitäisi siis mitsuu saada. Kävisiköhän tuo sigman hihna kun sama konekkin kerran on ? Niin ja siis ilmastoinnilla varustettu malli kyseessä ...
  8. Jandez

    Gto lohkolämmittimen asennus

    Onko kyseinen homma vaikea tehdä itse ? vai kannataisiko ennemmin laittaa säteilylämmitin joka olisi ainakin helppo asentaa ? Lohkolämmitin maksaisi tähän 90 € kun oon nyt tiedustellu hintoja mutta tuo asennus on jäänyt mietityttämään että kannataako itse tehdä vaiko ei :-\ Käsittääkseni...
  9. Jandez

    Gto tt 91 tyhjäynti

    Eli tuon gto:n tyhjäkäyntihän pitäisi olla ilmeisesti 750 rpm ? omassa se on lämpöisenä 1100 rpm :-\ . Imuvuodot tutkittu ja niitä en löytäny ainakaa vielä. Mikä lambda tässä tässä vastaa tyhjäkäynnistä ku taitaa useempi olla vaihtoehtoja... Miten voin testata tyhjäkäyntimoottorin toiminnan...
  10. Jandez

    Gto turbon huolto

    Mitenkäs näissä yleensä nuo turbot kestää ? tuolla omalla on ajettu nyt 160 tonnia ja turboille ei oo tehty mitään minun tietääkseni. Mitään pahempia oireita tuossa ei ole ainakaan mitä nyt vähän ulahtaa kovempaan ääneen jos 2 vaihteella kiihdyttää kaasu pohjassa jos ei ole ihan täysin lämmin...
  11. Jandez

    Mitsubishi gto jarrupalat

    Oletteko mistä tilanneet suomesta noita jarrupaloja näihin ja oliko minkä hintaiset ? Olisi tarkoitus nyt taakse vaihtaa omaan nuo palat osaako kukaan vahvistaa tietoa että 91 vuosimallin gto:ssa on 284 mm takalevyt ?
  12. Jandez

    Gto:n mystinen virtojen häviäminen

    Niin elikkä palasin tässä nyt pari päivää sitten takaisin Mitsubishien maailmaan ostamalla gto:n ja jopa 400 km pääsin nyt ilman vikoja mutta nyt on sitten jotain outoa autossa mistä pitäisi täältä kysellä vähän apuja. Niin eli siis juuri äsken kun lähdin autolla kaupan pihasta kotia kohti...
  13. Jandez

    Sigman iskari antoi testissä 0% mistä uusi tilalle ?

    Niin elikkä apukuskin puolen etu iskari oli antautunut ihan kokonaan. Nyt pitäisi saada jostain uusi tai käytetty tilalle. Kellään ideoita mistä voisi löytyä ?
  14. Jandez

    Egr tukkiminen / pois käytöstä ottaminen (6G72) moottorisissa autoissa

    Eli onko kukaan ottanut pois käytöstä tuota ? ja miten se o viisainta tehdä ja onko tietoo vaikuttaako miten päästöihin tai muuten auton toimintaan ?
  15. Jandez

    Sigman imusarjan tiivisteet

    Eli mistä näitä saa ? vai saako mistään muualta kuin timantti tiskiltä ? niin ja onko aina pakko vaihtaa kyseistä tiivistettä imusarjan avaamisen jälkeen ?. Nyt olisi vihdoin tarkoitus vaihtaa tuohon tulpat ja saada auto muutenkin kuntoon :driver
  16. Jandez

    94 2.0 galantin ohjaustehostimen hihna

    Elikkä kyseisessä menopelissä luistaa aina käynnistäessä hihna vaikka on kuinka kireälle ja vaikka itse hihna näyttää kohtuu uudelle ja hyvä kuntoiselle :o . Eli ei taida olla muuta vaihtoehtoo ku yrittää vaihella se hihna uutee ja toivoo et ei se luistas sit :-\ mikäs tossa on paras taktiikka...
  17. Jandez

    e5x Galantin keskuslukko

    Niin elikkä kyse ois 2.0 glsi varustellusta galantista eli tässä luultavasti pitäisi olla pakolla keskuslukko eli luultavasti se ei vaan tässäkään mitsussa toimi :( . Kysymys kuuluukin missä sijaitsee keskuslukon mahdolliset sulakkeet kun ei olleet pellin alla boxissa eikä kuskin jalkatilassa...
  18. Jandez

    Galantin Multi-link alusta

    Niin että onko kellään tietoo että onko miten yleinen 93 - 96 galantissa tuommonen multi-link jousitus ? Minun omasta menopelistä löytyy moinen eikä ole vielä tullut vastaan muissa galanteissa kun olen koittanut löytää purku autoista uutta jousta tuohon ku ois tarvetta ;D
  19. Jandez

    94 galantin outo kolina

    Niin että tuommoinen 94 vuoden 2.0 glsi galantti tuli hommattua joku aika sitten ... jo ostaessa oli tiedossa että apparin puoleinen etu jarrulevy menee vaihtoon mutta sillä hetkellä ei muuta vikaa ollut mutta nyt on ilmennyt samalla puolella missä on vino jarrulevy (uuden vaihtaminen työn alla...
  20. Jandez

    Sigman laatikko hajosi

    Joo eli jonku verran päälte 320 tuhatta pyörähtäny jo mittarii ja laatikko puhalti kaikki tavarat tielle sitte näköjään >:( ei mitään varotteluja kerrasta vaan moottorijarrutuksessa kaikki rattaat tielle :-\ . Oisko kellää laatikkoo tarjolla sopu hintaan tai tiedossa jotain mistä voisi hankkia...
Takaisin
Ylös Bottom