Evoa ostamassa

Vs: Evoa ostamassa

Ei tunnu missään.. 185tkm mittarissa mulla.. :p Ja ei oo ajettu "vain sunnuntaisin ja naiskuskilla". :p
 
Vs: Evoa ostamassa

Tossa just 130 tonnia ajetusta tuli kampikävelijä............... ::)
 
Vs: Evoa ostamassa

Mulla on kohta 150tkm ja ympärivuoden käytössä.
 
Vs: Evoa ostamassa

Tuli vielä sellanen asia mieleen noista evoista että mimmoset sisätilat mahtaa evo femmassa olla?

Mahtuuko tällänen 192 senttinen kääpiö :driver? :eek:
 
Vs: Evoa ostamassa

Väittäisin että mahtuu,mutta takapenkille, kuskin penkin taakse ei mahdu kyllä ennään kukaan.
 
Vs: Evoa ostamassa

Eepi8d sanoi
Tuli vielä sellanen asia mieleen noista evoista että mimmoset sisätilat mahtaa evo femmassa olla?

Mahtuuko tällänen 192 senttinen kääpiö :driver? :eek:

Ite 196cm ja 135kg ja ihan ok mahtuu.
 
Vs: Evoa ostamassa

Itse olen 195/89, ja pää ottaa vähän kiinni kattoon kattoluukullisessa. Rattia on myös tuotu yhteensä joku 110-120mm lähemmäs.
 
Vs: Evoa ostamassa

Eepi8d sanoi
Tuli vielä sellanen asia mieleen noista evoista että mimmoset sisätilat mahtaa evo femmassa olla?

Mahtuuko tällänen 192 senttinen kääpiö :driver? :eek:

Hyvin mahtuu niinku muihinki autoihin ! Ite 187 ja takanaki ollu saman kokone kaveri, en tiedä sit millasella mutkalla mut ei ainakaa valittanu ;D
 
Vs: Evoa ostamassa

heh tuo ylempi on mulla nykyään :D

sen verran voin sanoa että teit viisaasti kun et ostanu ensimmäiseks autoks kyseistä yksilöä,ellet ole himomekaanikko :D
on täsä jonkun verran tullu tehtyä sille kaikenlaista pientä kivaa että sais nuo omaviritys nippusije ynnä muut härpäkkeet pois ja kunnolla osat kiinni. toki auto on tehokas sitä ei voi kieltää. mutta joo kyllä sen leimalle saa täsä talven mittaan. viimeviikolla oli jo lähellä mutta 10 kilometriä ennen asemaa evo alako ujostelee ja päätti lyödä laatikon jumiin :D ei muutaku laatikko pöydälle auki ja sillee :D kyllä siitä vielä talven mittaan kunnon peli tulee enskesäksi :)



Kylänkisasin sanoi
Hei arvon harrastajat!

Olen ostamaisillani ensimmäisen nelivetoni ja olen kahden vaiheilla:

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/4780519
Hintaa tälle yksilölle kertyisi veroineen noin 10.000 euroa. Mallin nimi on toistaiseksi ollut vähän hämäävä. Penkit ja brembot löytyy, mutta takakontin verhoilu ja sähkösäätöiset ikkunat puuttuu. Väliäkö noilla, mutta kannattaako mallista maksaa noin paljoa? Kulkupuolta löytyy ja huoltojakaan kuulemma ei tarvitse hetkeen tehdä (tarkoitus kuitenkin olisi) - Pieniä ruostejäämiä siellä täällä takakontin ruuveissa ja ruuvikannoissa, muuten pohjaa myöden näyttäisi olevan melko hyvässä kunnossa. Mitä kannattaisi mahdollisen oston jälkeen tehdä ensimmäisenä? PS: Sisällä kosteusläikkiä aurinkolipoissa konttimatkan takia.

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/4760660
Nätti kun mikä ja näyttäisi olevan vähän enemmän herkkuja kun ed. mainitussa.


Kumman valitsisitte itse näkemättä autoja?
 
Vs: Evoa ostamassa

Moro

Evo ollu jo jonku aikaa hakusessa ja tämmönen tuli vastaan http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/5237632 tietääkö kukaan miten pidetty yms?
 
Vs: Evoa ostamassa

jomppe5 sanoi
Moro

Evo ollu jo jonku aikaa hakusessa ja tämmönen tuli vastaan http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/5237632 tietääkö kukaan miten pidetty yms?

265hp taitaa olla jenkkimallin tehot eikä aidon suomiauton, liekö virhe rekisteriotteessa vai ilmoittaja laittanut väärin. Eräällä foorumilaisella on nettiautossa RE85-konvertoitu harmaa kasi myynnissä ei paljoa tuota kalliimmalla, kannattaa vilkaista sekin. ;)
 
Vs: Evoa ostamassa

DaJackal sanoi
265hp taitaa olla jenkkimallin tehot eikä aidon suomiauton, liekö virhe rekisteriotteessa vai ilmoittaja laittanut väärin. Eräällä foorumilaisella on nettiautossa RE85-konvertoitu harmaa kasi myynnissä ei paljoa tuota kalliimmalla, kannattaa vilkaista sekin. ;)

Aidossa Suomi-autossa on nimenomaan 265 hevosta, jenkki- ja JDM-malleissa enemmän.
 
Vs: Evoa ostamassa

Kahlailin tuossa viime yönä Evoon liittyvät keskustelut läpi mutta en oikein vielä päässyt ajantasalle tarkemmin tuon EVO X:n koneen virikestävyydestä. Ilmeisesti viripotentiaalia on vakionakin paremmin kuin uudessa STI:ssä.

Tämä kysymys lähinnä siksi koska olen kääntymässä EVO X:ään seuraavaksi autoksi. Aiempaa kokemusta on kahdesta STI:stä (-04 ja -08) ja -08 osalta taisi männät olla lasia koska ei kestänyt 50 hevosvoiman lisäystä. Yleisestikin uudemman mallin STi on koneeltaan ollut se kestoltaan huonompi. (tarkoitan siis tätä euromallin 2.5 konetta)

Onko EVO X:ssä vakiona takomännät? Miten voimansiirto ja kone kestää tuon esim. AMW:n tekemän virityksen n. 380hp / 500nm?

Kytkin varmastikin toimii sulakkeena voimansiirrolle olettaisin.

Olen tässä jo vuosia harrastanut rata-ajoa harrasteautoillani joten olisi mukava tietää tarvitseeko konetta heti vahvistaa jos satunnaisesti pyörii ratapäiviä perus säätö ja putkivireillä.

Tietenkin hyvät kommentit autoon liittyen ovat myös arvokkaita!

Kiitos.
 
Vs: Evoa ostamassa

Mmx sanoi
Kahlailin tuossa viime yönä Evoon liittyvät keskustelut läpi mutta en oikein vielä päässyt ajantasalle tarkemmin tuon EVO X:n koneen virikestävyydestä. Ilmeisesti viripotentiaalia on vakionakin paremmin kuin uudessa STI:ssä.

Tämä kysymys lähinnä siksi koska olen kääntymässä EVO X:ään seuraavaksi autoksi.

Taitaa olla Evo ainakin hankinta hinnaltaan edullisempi kuin STi ? joten rahaa jää muuhun.

EVO X:ssä vakiona takomännät?

Ei ole.

voimansiirto ja kone kestää tuon esim. AMW:n tekemän virityksen n. 380hp / 500nm?

Kyllä kestää. Voimansiirto 110% kone... 90% (riippuen käyttäjästä , kaiken saa hajalle)

Olen tässä jo vuosia harrastanut rata-ajoa harrasteautoillani joten olisi mukava tietää tarvitseeko konetta heti vahvistaa jos satunnaisesti pyörii ratapäiviä perus säätö ja putkivireillä.

Terve,

Oman käsitykseni mukaan X kestää ihan normaalisti tuonne 380hp paikkeille , nythän sen säätämisestäkin alkaa olemaan kokemusta täällä pohjolassa.
Kuitenkin jos tuon rajan yli haluaa päästä niin helpommin se onnistuu vanhemmilla Evoilla. (kestää myös vähän paremmin)

EvoX autona on ehkä enemmän auto kuin vanhemmat mallit , hiljaisempi ja jäykempi kori tekevät siittä mukavan käyttöauton. Kilpuriksi kuitenkin hankkisin vanhemman korimallin ( ...rahaa kuluu vähemmän?)

Jotain pikku vikoja niissä vanhemmissa X:sissä on ollut ei kuitenkaan mitään sellaista mitä ei saisi korjattua , päivitys osia saa edelleen Mitsulta.

Muistaakseni jotain tälläisiä :

- Hammasketju -> päivitetty kestävämmäksi
- Jarru/kytkin sylinteri -> päivitetty , oli muovia

Oli vielä jotain muitakin....

Tuli vähän tuollaista liirumlaarumtekstiä kun en ole itse X:ää omistanut... Enkä sellaista luultavasti tule koskaan omistamaan. IX on viimeinen kilpuri joka on tehtaalta ulos tullut ja sillä ehtii ihan hyvin radalla ja kadulla. Ei tartte vaihtaa...
 
Vs: Evoa ostamassa

Mites toi X:n maahantuonti muuten? Saako sitä kilpiin kun uusiahan ei enään maahantuoja saanut, mutta onko käytettyjen osalta esteitä esim Saksantuonneissa?
 
Vs: Evoa ostamassa

Harri K sanoi
Mites toi X:n maahantuonti muuten? Saako sitä kilpiin kun uusiahan ei enään maahantuoja saanut, mutta onko käytettyjen osalta esteitä esim Saksantuonneissa?

Täh, miksi niissä olisi mitään ongelmaa?
 
Vs: Evoa ostamassa

nokonzok sanoi
Täh, miksi niissä olisi mitään ongelmaa?

Päästöt meni yli, siksihän niitä ei tuotu enään viimevuotenakaan uutena. Tarkoitan, jos ostaa senvuotisen, mitä ei enään Suomessakaan saanut kilpiin.
 
Vs: Evoa ostamassa

Harri K sanoi
Päästöt meni yli, siksihän niitä ei tuotu enään viimevuotenakaan uutena. Tarkoitan, jos ostaa senvuotisen, mitä ei enään Suomessakaan saanut kilpiin.

Ostaa Japanista RHDn ja ei tyyppihyväksyttynä..?
 
Vs: Evoa ostamassa

cubeqtio sanoi
Ostaa Japanista RHDn ja ei tyyppihyväksyttynä..?
Kyllä kyllä, mut mietinki sitä toista vaihtoehtoa että onko esteitä. Tiedän että pystyy kiertää mut jos sattuu joku tekeen noin että ostaisi 2011 rekkaroidun kympin esim Saksasta.
 
Vs: Evoa ostamassa

Jotain Hiaceja piti varastoida hirvee kasa mut tietenkään ei evoja :(
 
Vs: Evoa ostamassa

Harri K sanoi
Päästöt meni yli, siksihän niitä ei tuotu enään viimevuotenakaan uutena. Tarkoitan, jos ostaa senvuotisen, mitä ei enään Suomessakaan saanut kilpiin.

Mitä tarkoittaa : Päästöt meni yli ?

Eikös tuo vain vaikuta verotukseen ,eli on vissiin maahantuoja tehnyt päätöksen ,ettei kannata myydä ?

Vai onko jotain typeriä EU säädöksiä , jotka liittyvät tähän ?
 
Vs: Evoa ostamassa

Basbarduu sanoi
Jotain Hiaceja piti varastoida hirvee kasa mut tietenkään ei evoja :(

Juu se voi olla et muistin väärin et eu tyyppihyväksyntä evoX:ltä loppui 2010 (vai oliko 2011). Kuiteki tätä asiaa tässä haen.
JP: jossen väärin muista niin eu-päästörajat muuttui 2011 tai 2012 alussa myytäville uusille autoille. Juttelin tästä niin kauan sitte jo maahantuonnin yhden pääjehun kanssa etten muista enään...pitää vkoloppuna jututtaa ku ryypiskellää yhdessä varmaanki ;D
 
Vs: Evoa ostamassa


mulle on jäänyt sellainen käsitys, että uuden kympin saattaisi kyllä edelleen saada tilaamalla ihan suomen maahantuojan kautta. eli että ainoastaan niiden laivaaminen "valmiiksi" suomeen olisi lopetettu.. eihän kymppiä kyllä hinnastossakaan vissiin enää ole, koska hintahan siinä varmasti pomppasi päästöpohjaisen verotuksen myötä. voi olla, että olen ihan hakoteilläkin..
 
Vs: Evoa ostamassa

Liittyiskö siihen, ettei Evo X tai Ralliart täyttäisi Euro 5-vaatimuksia, jotka tuli 1.1.2011 voimaan? Molempia on häntäluvalla (poikkeusluvalla) rekattu, ja erikoisehdoissa mainittu että täyttää poikkeuksellisesti vain Euro 4:n vaatimukset. Jos eivät täytä Euro 5:n vaatimuksia, niin kilpiin niitä ei enää saa.

Vastaavasta asiasta oli käsittääkseni kyse Hiacenkin kanssa.
 
Vs: Evoa ostamassa

Kyllä noita kymppejä suomeen saa. Viimeksi kysyin kun kävin deltassa. Eivät pidä liikkeessä "pienen menekin" takia.. Satamassa on muutama odottamassa ja tilaustyönä saa omilla varusteilla, kysyn tuossa iltapäivällä vielä, kun käyn osia hakemassa, niin ei tarvitse mutuilla. ;D
 
Vs: Evoa ostamassa

tommyz sanoi
Kyllä noita kymppejä suomeen saa. Viimeksi kysyin kun kävin deltassa. Eivät pidä liikkeessä "pienen menekin" takia.. Satamassa on muutama odottamassa ja tilaustyönä saa omilla varusteilla, kysyn tuossa iltapäivällä vielä, kun käyn osia hakemassa, niin ei tarvitse mutuilla. ;D

Hinnat voit kysellä myös.
 
Vs: Evoa ostamassa

-JP- sanoi
Hinnat voit kysellä myös.

Kysäsin tuolta tutulta:

Evo 10:ä ei oo Deltalle edes hinnoiteltuna tällä hetkellä.
Euro 5 ei ole sinänsä ongelma, vaan se että tehdas haluaa EVO 10:stä liian ison nipun seteleitä.
Jos auto otettaisiin meille hinnastoon, niin hinnaksi tulisi yli 70 t€.


eli euro5 ei "sinänsä" ole ongelma. Eli onnistunee, ja epäilisin että kyse on tuosta Miikkan jutusta.
 
Vs: Evoa ostamassa

Mmx sanoi
Kahlailin tuossa viime yönä Evoon liittyvät keskustelut läpi mutta en oikein vielä päässyt ajantasalle tarkemmin tuon EVO X:n koneen virikestävyydestä. Ilmeisesti viripotentiaalia on vakionakin paremmin kuin uudessa STI:ssä.

Tämä kysymys lähinnä siksi koska olen kääntymässä EVO X:ään seuraavaksi autoksi. Aiempaa kokemusta on kahdesta STI:stä (-04 ja -08) ja -08 osalta taisi männät olla lasia koska ei kestänyt 50 hevosvoiman lisäystä. Yleisestikin uudemman mallin STi on koneeltaan ollut se kestoltaan huonompi. (tarkoitan siis tätä euromallin 2.5 konetta)

Onko EVO X:ssä vakiona takomännät? Miten voimansiirto ja kone kestää tuon esim. AMW:n tekemän virityksen n. 380hp / 500nm?

Kytkin varmastikin toimii sulakkeena voimansiirrolle olettaisin.

Olen tässä jo vuosia harrastanut rata-ajoa harrasteautoillani joten olisi mukava tietää tarvitseeko konetta heti vahvistaa jos satunnaisesti pyörii ratapäiviä perus säätö ja putkivireillä.

Tietenkin hyvät kommentit autoon liittyen ovat myös arvokkaita!

Kiitos.

Mun äksässä oli jenkeissä noin 30tkm ajan 27 psi paineet (1,86 bar) jolla irtosi 1550 metrissä 338hp ja 440NM pyöriltä... 300m korkeudessa vääntö kasvoi 475 NM / 3900 rpm (AMS:n tekemä ohjelma), mutta Suomessa halusivat pudottaa sen 435 NM / 4500 rpm tasolle... Ainoat muutokset katti, pakoputkisto ja erilainen ahtopaineensäädin. Nyt mittarissa 58tkm ja vielä ei ole mitään hajonnut :D

Jotenkin jäi tuosta kokemuksesta kuva X:n moottorista kohtuu kestävänä ja hyvän viripotentiaalin omaavana :)

Ajossa siviili IX on jotenkin "kankea" äksään verrattuna... Johtuuko korista, painonjakaumasta vai inertiasta, isommista joustovaroista... vai kaikista yhdessä + jostakin muusta, ei ole tullut tutkittua mutta X on jotenkin selvästi helpompi ja rauhallisempi käytökseltään.
Moottori on vakiona aika nuhainen, mutta virien jälkeen IMHO pärisee iloisemmin kuin vastaavilla vireillä (=keveillä) varustettu IX moottori.

Hinnassa taitaa olla aivan joku muu ongelma kuin valmistaja... 150km päässä täältä Evo X GSR hinta on veroineen 37k euroa ::) Näkyy Subarunkin hinta olevan Suomessa 70k+ euroa :'(
 
Vs: Evoa ostamassa

kyllähän se X on viimeisin kilpuri joka tehtaalta tullut ulos. itse olen omistanut IX ja X (tällä hetkellä V).
X on nopeampi radalla, paremmat jarrut, parempi alustageometria, jäykempi, kauniimpi ja hieman parempi normikäytössä.
moottori on myös heiman parempi. ainoa mitä X:ssä jäi kaipaamaan oli IX:n nopeampi ohjaus.
 
Vs: Evoa ostamassa

nokonzok sanoi
Aidossa Suomi-autossa on nimenomaan 265 hevosta, jenkki- ja JDM-malleissa enemmän.

Jaa? Olen nähnyt vain pari myynti-ilmoitusta jenkkikaseista ja ne on ilmoitettu 265hp, varmaan myyjien virheitä. Jenkkispeksit näköjään sanovat 271hp.
 
Vs: Evoa ostamassa


kauneus on katsojan silmässä, mutta kyllähän IX pesee X:n ulkonäöllisesti 5-0, vaikkakin jo vähän vanhalta näyttääkin.. hyvännäköisiä autoja molemmat toki.
 
Vs: Evoa ostamassa

DaJackal sanoi
Jaa? Olen nähnyt vain pari myynti-ilmoitusta jenkkikaseista ja ne on ilmoitettu 265hp, varmaan myyjien virheitä. Jenkkispeksit näköjään sanovat 271hp.

Kyllä ne on myyjien virheitä. Jenkkispeksit tosiaan antaa vähän lähteestä riippuen 271 tai 272, JDM:ssä on 280 ja euromallissa 265.
 
Vs: Evoa ostamassa

Hande sanoi
Hinnassa taitaa olla aivan joku muu ongelma kuin valmistaja... 150km päässä täältä Evo X GSR hinta on veroineen 37k euroa ::) Näkyy Subarunkin hinta olevan Suomessa 70k+ euroa :'(

Juu, mutta toisaalta suomessa verottomat autohinnat täytyy olla melko alhaisia. Ei ole oikein autotehtaiden kannalta ideaalipaikka myydä autoja.
 
Vs: Evoa ostamassa

Morjens! Tarkotus olis hommata Evo ittelleni, hetken lueskeltuani olen tullut siihen lopputulokseen, että kattellaan Evo 5 ja ylöspäin. Kävin tossa koeajamassa yhtä Evo kutosta, ja se oli siis ensimmäinen kerta ikinä Evon ratissa. Kyseinen yksilö on kuulemma vedetty lunariin, ja vissiin joku yksityinen tyyppi käynyt ostamassa pois ja kunnostanut, otteessa muutosprosentteja 2%. http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/5407389 Tuossa siis samainen auto. Kävin tosiaan koeajamassa, eikä aikasempaa kokemusta ollut Evosta, ensimmäisenä tottakai tuli huomattua että potkua oli ihan mukavasti, mutta siihen se sitten jäikin. Heti tuli huomattua, että jarruttaessa täristää niin perkeleesti, levyt kierot? Tyyppivika? Auto oli vissiin 2 viikkoa seissyt paikallaan liikkeessä, oli auton alle ilmestynyt pienehkö öljyläikkä, toinen myyjä "ovelasti" rätillä vetäs öljyt pois siitä, ikäänkuin en olisi läikkää nähnyt.. Mutta joo, mitä tosta autosta pitäis tutkia tarkasti jos ostamaan lähtee, hinnassa tod.näk. vielä tinkivaraa. Lähinnä vaan toi kolarihistoria pelottaa..

Toinen vaihtoehto: http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/5469852?&capImg=2&sdsId=#contact Eli Evo 5, RS-malli, jossa ilmeisesti jonkin verran eroa "vakioon". Tosta autosta ei vielä mitään tietoa, mutta jos jotain tärppejä on antaa mitä pitää ehdottomasti tarkastaa niin saa ja pitääkin antaa.

Kuinkas paljon ajettua Evoa uskaltaa vielä katsoa, saako jonkun firman kautta parempia yksilöitä parempaan hintaan esim. Japanista?
 
Vs: Evoa ostamassa

Kilometrejä ei kannata pelätä. Se mitenkä autoa on huollettu merkkaa paljon enemmän. Japanista saa autoja mm. Mamasanin kautta. Parasta Japanista tuoduissa on niiden ruosteettomuus.

Kannattaa selata myös otsikon Nettiautosta bongattua alta.
 
Vs: Evoa ostamassa

Tuo Hyvinkään hopeinen on todella ruosteinen pohjasta kaiken lisäksi.
Keulan vaurioita ei ainakaan ollut korjattu viimeisen päälle. ::)

Rs-mallin erot karkeesti. Ei ilmastointia, ei sähkölaseja, ei recaron penkkejä, ei brebon jarruja, perinteinen lukkoperä. Poikkeukksiakin on. (On saanut tilattua uutena eri varusteilla.)
 
Vs: Evoa ostamassa

lancer evo-r sanoi
Rs-mallin erot karkeesti. Ei ilmastointia, ei sähkölaseja, ei recaron penkkejä, ei brebon jarruja, perinteinen lukkoperä. Poikkeukksiakin on. (On saanut tilattua uutena eri varusteilla.)

Unohdit mainita vielä RS:n moottoritienopeuksia ajatellen epäystävällisen vaihdelaatikon (välitykset melkoisen lyhyet, kovemmissa nopeuksissa on runsaasti kierroksia ja melu on sen mukainen).
 
Vs: Evoa ostamassa

DaJackal sanoi
Unohdit mainita vielä RS:n moottoritienopeuksia ajatellen epäystävällisen vaihdelaatikon (välitykset melkoisen lyhyet, kovemmissa nopeuksissa on runsaasti kierroksia ja melu on sen mukainen).

Enpä ole huomannut...

RS malleissa on nimittäin ollut kolmea erilaista välitystä tehdas-optiona valittavissa ja yksi niistä on täysin sama kukn GSR. Eli ei voi tietää ennen kuin kokeilee tai tarkistaa valmistenumerolla mikä aski kyseisessä yksilössä on.

Myös manuaalinen ilmastonti on melko yleinen tehdasoptio RS malleissa, samoin Brembon jarrut.
 
Vs: Evoa ostamassa

ja toi RS malli myöskin on mielestäni Brittituonti eikä niin hyväs kunnossa. Toki voin olla vääräs yksilössä, mut katsomalla se selviää.
Eli vaadi että pääset auton tutkimaan nosturilla altapäin hyvin. Se on iso plussa tuonikäsessä ettei ole ruosteessa. Tutki konehuoneen saumat jne.
Toki voimansiirto ja kytkin pitää pelata ns. normaalisti.
 
Vs: Evoa ostamassa

ast sanoi
RS malleissa on nimittäin ollut kolmea erilaista välitystä tehdas-optiona valittavissa ja yksi niistä on täysin sama kukn GSR. Eli ei voi tietää ennen kuin kokeilee tai tarkistaa valmistenumerolla mikä aski kyseisessä yksilössä on.

Achsoo, tämä oli uutta minulle. Pari ihmistä on vain niitä RS:n välityksiä kironnut, siksi asiasta mainitsin. Kannattaa siis testata ja käväistä koeajolla motarillakin.
 
Vs: Evoa ostamassa

Oma RS on tehtalta raapastu mukaan juurikin GSRn välityksillä, m.ilmastoinnilla sekä isoilla Bremboilla.
 
Vs: Evoa ostamassa

Heipä vaan! Olen myymässä nykyistä autoani ja vaihdossa tarjottiin tätä yksilöä:

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/5495808

Onko kellään tietoa tästä?
 
Vs: Evoa ostamassa

Itse viime kesänä kävin tuota Hyvinkään sinistä katsomassa. Silloin kunto ei omaa käsitystäni erinomaisesta vastannut. Voi toki olla että itseäni häirinneitä epäkohtia tuon jälkeen korjailtukin. Huollot tosin oli ainakin liikkeessä teetetyt, eikä laiminlyödyt.
 
Vs: Evoa ostamassa

Urran: en mä muuten mut emäntä patisti.. :D vuos sitten kielsi ostamasta Leonia ja tuli toi 207 RC, toki ihastuin siihen itsekin heti. Mielessä oli myös Evo6, mutta hinnat oli vielä aika korkeat. Nettiautossa olisi muitakin vaihdossa tarjottuja yksilöitä, toi aiemmin linkattu ei varsinaisesti ole suosikki, mutta lähellä.. Taidan pysyä siis kaukana siitä :)
 
Takaisin
Ylös Bottom