Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Hyeena sanoi
Itsella aloin syksylla pistamaan jokaisen tankkauksen ylos tuosta eri merkkisesta ja vajaavetoisesta.
Saldona talla hetkella >9l/100km. Kun tiputtaa noi kovat pakkaset poies niin 6,5l/100km, ja koko joulukuun tiputuksella <6l/100km.
Mainittakoon tosin ettei ole lohkolampparia, ja kerty muutenkin paikallaan auton lampimana pitoa..

ja tää ei vissii liittyny otsitkoon mitenkään???? Huomiona ettei kukaa ala ihmetteleen...
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Se oli vaan suora kommentointi siihen quoteen, eli huomioitani pakkasen vaikutuksesta bensan kulutukseen. Tuo pitkan ajan keskikulutuksen nosto vaatii siis lyhyen ajan keskikulutuksen nousun 20l/100km tasolle.
EN siis omista legua tai vr4, enka sellaista ole muualtakaan kayttooni saanut. Mutta varsin kohtuullisina pidan noita ilmoitettuja kulutuksia.
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Nyt tuli pohjat tankillisella 52L/ 243km onx kukaan päässyt paremmax ;D
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Kapula7 sanoi
Nyt tuli pohjat tankillisella 52L/ 243km onx kukaan päässyt paremmax ;D

Mulla tuntuu menevän aika samoissa vaikka en mitenkään ihmeellisesti es anna kenkää tolle :nykii

:eek:fftopic sen verran läheltä liippaa, ku kulutuksista puhutaan, et sanokaas paljonko teillä noi vehkee savuttaa näillä keleillä?
Mulla kaveri tuli impulla perässä, ku kiihdytin vähän reilummin motarin rampissa, ni se sano et oli pakko jättää väliä, kun ei nähny missä tie menee enkä mäkään nähny taustapeilistä ku paksun savuverhon :eek:
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

VR. Sykerö sanoi
:eek:fftopic sen verran läheltä liippaa, ku kulutuksista puhutaan, et sanokaas paljonko teillä noi vehkee savuttaa näillä keleillä?
Mulla kaveri tuli impulla perässä, ku kiihdytin vähän reilummin motarin rampissa, ni se sano et oli pakko jättää väliä, kun ei nähny missä tie menee enkä mäkään nähny taustapeilistä ku paksun savuverhon :eek:

Mulla ihan sama homma tällei pakkasella, lähtee risteyksestä, antaa pikkasen reilummi kaasua, kaveri oli golffilla takana ja sitte ku mentii kahville nii se sano "mitään en nähny niissä valoissa ku lähit, vasta ku olit 100m päässä nii selkeni näkyvyys" En tiedä sitte onko se vesihöyryä vai mitä, mutta kyllä mullaki tulee harmaata utua paljon normiajossa. ::)
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Mulla savustaa myöskin, tosin lämmettyään ei sitä tee. "Virikatti" ei oikeen halua lämmetä näillä keleillä...
Taas viimesemmäksi kun tankkasin ni 270 km ja valo paloi n. 53 litraa taas tankkasin. Pelkkää kaupunkipyöritystä, ei juuri maantieajoa.
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Juu ihan normaalia toi savutus. Kun se savu on kummiski täysin normaalin näköstä sitä vaan tulee paljon. Katti on tosiaan suht kaukana, saa todella lämmin kone olla (ajettu tyyliin 30km) että alkaa loppuu toi savutus. Eipä näitä vehkeitä oo ihan suunniteltu näille lämpötiloille. :seina :seina :seina

Imprezakaverit (ja golffikaverit varsinki) on vaan kateita ku niillä on niin rumat keulat niissä autoissa. Ei muuta sanottavaa :peukku
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Eikö tuo mene just toisin päin.. Koneen pitää olla ihan s*aatanan kylmä ecomosa että höyryä ei tule.. (Tai pakokaasun kiertää putkistossa n+10 vuotta viilentyäkseen) En ainakaan itte keksi äkkiseltään että miten saadaan näkymättömäksi lämmin pakoilma sen saapuessaan kylmään ilmaan..
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Itellä on sillee et kylmänä ei heti rupee tupruttaa, mutt aika äkkii sitä rupee tulemaan. Kaupungissa ku ajelee hissukseen ni savuttaa aika reilusti, mutta motarilla ku ajaa kovemmilla kierroksilla ni loppuu savuttaminen. Onkohan se niin että putkiston pitää lämmetä ettei sinne muodostu kondensio vettä joka höyrystyy lämpimässä pakokaasussa. Tuolla Club VR4:sen puolella on ihan sama homma että tuppaa tupruttamaan nää pirssit.
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

hihnarempan jälkeen kulutus tippui "dramaattisesti" :)

sen kummemmin laskematta tarkkoja lukuja niin lähemmäs kahdella litralla per sata kilometriä.
Tuli vaan mieleen että onkohan monellakin jako hiukan pielessä joka vaikuttaa siten kulutukseen, tai sen kasvuuun?
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

kyllä hirvittää tän topicin lukemine , mite nää japsituonnit tuntuu vievän niin v*tusti soppaa :seina
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

n4mn4m sanoi
kyllä hirvittää tän topicin lukemine , mite nää japsituonnit tuntuu vievän niin v*tusti soppaa :seina

- Teho ei ole ilmaista
- Se hinta on vain maksu siitä huvista :peukku
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

n4mn4m sanoi
kyllä hirvittää tän topicin lukemine , mite nää japsituonnit tuntuu vievän niin v*tusti soppaa :seina

Kannattaa ottaa sitte manuaalina, hillitsee hieman sitä kulutuspuolta etenkin kaupunkiajossa.
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

n4mn4m sanoi
kyllä hirvittää tän topicin lukemine , mite nää japsituonnit tuntuu vievän niin v*tusti soppaa :seina

Hei:
-ei se 2.5 litran kone liiku pelkällä ilmalla(mietippä montako sarjavalmisteista "perhekippoa" myydään enään noin isolla koneella..ei montaa.. ::) )
- auto turbolla eli soppaa menee jos antaa kenkää
- auto painaa 1500kg (paino lisää kulutusta)
- auto on neliveto (lisää kulutusta)
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

joo tiedän kaiken tämän , mutta ku seuraa niin järestää kaikki japsituonti vehkeet vie 15l/100 :driver no se o semmosta se mäenlasku kesällä :)
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

No jaa, voi tuntua äkkiseltään siltä että kaikki vien saman verran "paljon", mutta on siinä kuitenkin aika paljon eroa syökö 10l/100km kuten esim. Evo tai 8g Galant/Legnum vai 15l/100km kuten vaikka GT-R Skyline. ;)
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

n4mn4m sanoi
joo tiedän kaiken tämän , mutta ku seuraa niin järestää kaikki japsituonti vehkeet vie 15l/100 :driver no se o semmosta se mäenlasku kesällä :)

Hanki Honda :) Esim. tollasella 97-00 Civic Type-R:llä pääsee n. 7,5 litraa satasella kevyellä kaasujalalla ja radalla hyvinkin saattaa Evot ja VR-4:t jäädä katselemaan takavaloja. Tietty onhan meno tollasella korkeaviritteisellä 1.6:lla aika paljon ponnettomampaa kuin tuplaturbokutosella ;D
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

madu sanoi
Hanki Honda :) Esim. tollasella 97-00 Civic Type-R:llä pääsee n. 7,5 litraa satasella kevyellä kaasujalalla ja radalla hyvinkin saattaa Evot ja VR-4:t jäädä katselemaan takavaloja. Tietty onhan meno tollasella korkeaviritteisellä 1.6:lla aika paljon ponnettomampaa kuin tuplaturbokutosella ;D

saati talvella vajaavetosena :nykii
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Harri K sanoi
saati talvella vajaavetosena :nykii

Pointti tuokin :> Jostain pitää aina tinkiä jos haluaa ajaa taloudellisesti, jokainen voi sitten itse laskea paljon siitä hauskasta haluaa maksaa.
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

LegnumVR4 sanoi
nimenomaan "saattaa" :)

;) Kyllä semmonen pieni voimantunne rinnassa ois kanssa ihan mukava :)

Mutta joo edelleen jauhan tässä sitä samaa että se manuaali tuntuu syövän vähemmän, täällä on päästy sekalaisessa ajossa 11 litran tienolla manuskalla, ainakin mulle ovat semmoisia juttuja kertoilleet. Automaatin kanssa unelmaksi jäisi. 13 litraa voisi olla semmoinen sekailaisen ajon kulutus kesällä.
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Riippuu niin paljon kaasujalasta ja ajotavoista...

Mutta eikös tomaatti vie matka-ajossa sitten taas vähemmän kun manuaali.
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Tomaatilla veivannu kesäkeleillä n.10l/100km, Tipillä kulutus hiukan korkeampi, ei "rullaa" niin hyvin mun mielestä...
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Shadow sanoi
Riippuu niin paljon kaasujalasta ja ajotavoista...

Mutta eikös tomaatti vie matka-ajossa sitten taas vähemmän kun manuaali.

Kyllä siinä on tiettyjä asioita mitkä vaikuttaa, ainakin kolmessa muussa automaatissa omani lisäksi ollu havaittavissa semmonen ettei osaa tiputtaa kolmoselta alaspäin kaupunkiajossa (eriasia jos survaset kaasua kunnolla) hidastuksissa, vasta kun melkeen paikallaan niin ykkönen menee silmään. Ajeluttaa siis kaupungissa turhan isolla vaihteella. Toisaalta se kakkonenkin on tosi lyhyt ja kiertäisi saman verran mutta ilman turbiinin luistoa mikä tulee kolmosella jo vastaan. Laatikon resetointikaan ei vaikuta tähän. Käsin voi toki vaihtaa pienempää. KYllä tässä on koitettu suht siististi ajaa, useammat automaatin kuljettajat eivät missään olosuhteissa ole saaneet kulutusta sinne 10 tienoille edes. Itse olen huomannut että tässä autossa on aika julma kaupunkiajon kulutus. ;D

Ei se taida kyllä maantielläkään vähemmällä mennä se automaatti, kyllä siitä energiasta silti menee enemmän lämmöksi vaikka olisi turbiini lukittu. Kierrokset on joo alemmalla, mutta sitäkin voi miettiä että mikä on paras. Manuaalissa on kierrokset korkeemmalla ja jaksaa mennä ylämäkiä paljon vaivattomammin kun automaatti joka kiertää vaikka noin 500rpm vähemmän turbiini lukossa. Kuitenkin kierroksilla tulee lisää voimaa. Manuaalissa tosin oltava jo tarkkana ettei karkaa ahdoille, automaatissa se ei tapahdu läheskään niin herkästi.
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Kaupunkiajossa kyllä vie paljon ja talvella vie paljon myös matkassa. 8) Kyllä kesällä sinne kymppiin pääsee ja allekkin kun tasasesti ajelee.
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Ite ajelin tossa noin kuukausi sitten joku melkein 1000km ja keski kulutus oli tasan 10/100km. Tähän mahtui muutama vähän ripeämpi kiihdytys ja dipillä ajeltiin. Autona siis Facelif automaatti.
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Nyt pääsiäisenä ajellessa matka-ajoa yllätyin pienestä kulutuksesta. Tankkasin Kuortin ABC:llä ja pääsin siitä ensin Kuopion lähistölle ja vielä takaisin Klaukkalaan. Matkavauhti keskimäärin noin 90 km/h, enkä mitenkään erityisen rauhalliseen tapaan kaasutellut. Keskikulutukseksi jäi uskomattomat 8,5 l/100km!!! :nykii
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Olikos sulla manuaali vai tomaatti?
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Oon tullu siihen tulokseen että tuo automaatti syö niin pirusti koska se koittaa väkisin ajaa liian isolla vaihteella. Huvittavaa on jo että ihan 90 -100 vauhdeissa vitonen on "liian pitkä". Kokeilin ajella pakkonelosella ja siellähän näytti ahtopainemittari pienempää arvoa ( eli enemmän alipaineen puolellla) verrattuna vitoseen. Ja eikös tuolloin kun stoikiometrisellä liikutaan niin syö vähemmän kun on pienempi virta. Simple as that. Ero oli huomattava esimerkiksi ylämäissä. Sama toistuu kaupungissa, kun se loota on kerran saanu kolmosen sisään niin saa aika paljo riuhtoa että siitä kakkoselle tiputtais. Ei kiihdy sillä kolmosella hirveen pienellä kaasunkäytöllä kun nopeutta jotain 20km/h. Vitosta loota tarjoaa jo 55. Vielä kun sais oppivan toiminnon pois ja pystyis flashaamaan tuohonki boksiin uudet asetukset.
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Ei. Kyllä se isompi vaihde aina laskee kulutusta käytännössä jos vain moottori ylipäänsä jaksaa vetää.
Jos seos on molemmissa tapauksissa stoikiometrinen niin suurempi imusarjan paine ja matalammat kierrokset tuottaa paremman hyötysuhteen eli matalamman kulutuksen.
"Economy"-mittarit jotka näyttää muka parempaa matalammalla imusarjan paineella on silkkaa roskaa (kun ei ole enää mitään 70-luvun kaasareita joissa seokset on mitä sattuu).
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

jcarlson sanoi
Ei. Kyllä se isompi vaihde aina laskee kulutusta käytännössä jos vain moottori ylipäänsä jaksaa vetää.
Jos seos on molemmissa tapauksissa stoikiometrinen niin suurempi imusarjan paine ja matalammat kierrokset tuottaa paremman hyötysuhteen eli matalamman kulutuksen.
"Economy"-mittarit jotka näyttää muka parempaa matalammalla imusarjan paineella on silkkaa roskaa (kun ei ole enää mitään 70-luvun kaasareita joissa seokset on mitä sattuu).

Ok. Tota mä just vähä mietenkin. Mutta kyllä se koittaa ajaa liian isolla vaihteella ylämäkiin. Ja tuntee ihan kaasussakin sen. Mutta joo tossa 90-100 nopeudessa menee kyllä varmaan vitosella paremmin. Säätämistä ois lähinnä siinä miten se hakee pienempää vaihdetta kaupungissa. Joskus autokoulussa kun demonstroitiin sitä asiaa ihan ajotietokoneen kulutusmittarin kanssa niin kyllä tuo liian iso vaihde vaikuttaa negatiivisesti.
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Itseäkin vähän "harmittaa" tuo automaatti kun tosissaan liian suurella vaihteella ajattaa kaupungissa,kolmonen päällä vaikka vauhtia ei juurikaan
ole.Ja erittäin harvoin tiputtaa kakkoselle kun mystinen mainitsi.
Tietenkin jos itse jaksaa niitä vaihteita vaihdella niin saa vähän fiksummaksi :)
Muuten tomaattiaski on hyvä mutta juuri tuo 3-2 vaihto ei vaan ole näköjään sille vaihtoehto ;D
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

MiGa sanoi
Muuten tomaattiaski on hyvä mutta juuri tuo 3-2 vaihto ei vaan ole näköjään sille vaihtoehto ;D

jep..samaa tekee myös GT-A evo7:ssa loota. Kuin myös siis mulla. Ihan laatikon "ominaisuus" tuo.
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Mä tein kans omat enkat kaupunki-ajossa 12,2L satkulla. facelift legnumi ja tomaatilla.
Sama homma tääl ton laatikon kanssa 3-2 vaihdot on erittäin harvinaisia.
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

VR. Sykerö sanoi
Mä tein kans omat enkat kaupunki-ajossa 12,2L satkulla. facelift legnumi ja tomaatilla.
Sama homma tääl ton laatikon kanssa 3-2 vaihdot on erittäin harvinaisia.

Oho, ECO-legnumi, mites se tolleen on menny. Jotain vikaa täytyy olla jossain ;D ;D

Tossa pari kertaa mulla nyt vaihtanu 3->2 ja ihmettelin kans heti et mitä hittoa nytte että mitäs tänään hajos. Mutta se oliki vähän reilummalla kaasulla.
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Sunnuntai cruisailun tulos ecolegnumilla:
Eilen yöllä tankki täyteen Lahdessa (V-Poweria), 25km ajoa.
Aamulla kylmästartti pihasta, suuntana Mäntyharju, 90km maantietä, 6km taajamaa / hiekkatietä. Sitten takas tullessa sama, 6km taajama / hiekkatietä jonka perään 90km maantietä.

Tekee yhteensä 217km ja 22,06 litraa. Keskulutuksella 10,16. Taajama/hiekkatie alueen nopeus noin 40km/h, paikotellen alhasempi.. Maantie 80-105km/h (HUOM! olin tien tukkeena motarilla huimalla 105km/h vauhdilla ;D).

Pääsis viel alhasemmalla kulutuksella, jos ei ois ollu hiekkatietä ja taajamaa. Ja sitte hiekkatiellä oli semmone hirvee ylämäki, mikä söi varmasti tolkuttomasti soppaa kun nollavauhdista joutu lähtee liikkeelle ::)

Ja autona Legnum automaatti, avaremmalla downpipella, 3" kisakatilla ja 3" katilta taakke, ahtopaineensäädin.

(ps. edellisessä tankkauksessa keskikulutus oli ollu 19,8 ;D)

Edit: Laskuvirhe
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

9,5 litraa satasella meni rikki.
Ajot taisivat olla aikalailla (kylmä)käynnistyksineen :
Tankilta kotio
4 x Espoo - Nummela - Espoo työmatkaa(en osunut ihan pahimpaan ruuhka-aikaan)
1 x Nummela - Vantaa - Nummela työmatka (siellä tuli taajama-ajoa melkeen parikytä kilsaa, saamarin kärrypolut)
1 x Nummela - Lohja - Nummela katsastusreissu jonka yhteydessä mm päästöjä koitettiin tovi huudattaa

Renkaina nuo Hankookin uudet Optimot, hiljaiset ja pieni vierintävastus, kuten näkyy.

edit: Lisää tietoa rengaspaineet 2,5 bar joka renkaassa, polttoaine ST1
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Mistähän näissä vikaa lähtisi etsimään, kun itse en ole 12,5l/100km vielä 5tkm aikana päässyt.
Yleensä tahtoo kaupunki ajossa mennä 15-17l/100km ja tuo rapiat 12l maantie/motariajossa. Eikä tuota niin hirveesti tule poljettua, perus ajelua pääasiassa ollu. Onko lambdavika tms. aiheuttanut bensankulutuksen kasvua? Sellanen perstuntuma, että hiukan rikkaalla mennään... Päästöt meni heittämällä läpi, mutta aiheuttaisko ajon aiheuttama kuormitus turhan rikkaan seoksen?

Nimim. tankillisella olis ihan kiva päästä edes 500km...
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Maantiellä pääsin joskus 500 kilsaa tankilla (about 52litraa tankkasin) muuten mennyt non 260-300 kilometriä täydestä tankista valon palamiseen. Tämä siis työmatka-ajoa eli 4 km suuntaansa kaupungissa.
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Enema sanoi
Mistähän näissä vikaa lähtisi etsimään, kun itse en ole 12,5l/100km vielä 5tkm aikana päässyt.
Yleensä tahtoo kaupunki ajossa mennä 15-17l/100km ja tuo rapiat 12l maantie/motariajossa. Eikä tuota niin hirveesti tule poljettua, perus ajelua pääasiassa ollu. Onko lambdavika tms. aiheuttanut bensankulutuksen kasvua? Sellanen perstuntuma, että hiukan rikkaalla mennään... Päästöt meni heittämällä läpi, mutta aiheuttaisko ajon aiheuttama kuormitus turhan rikkaan seoksen?

Nimim. tankillisella olis ihan kiva päästä edes 500km...

No jos ajat yli 110 pidempiä ajanjaksoja, esim 130 motarilla niin varmasti menee tuo 12 litraa. Pitää ajaa sitä satasta motarilla niin pysyy kulutus siinä kympissä. Näin se vaan on, joku tulee ny sanoon tietty taas tosi näsäviisaana että mitäs ostat tommosen auton :D Mutta ihan faktojahan tässä luetellaan. Lambdavika voi tosiaan aiheuttaa kulutuksen nousua ja eikös ollu niin että se ei sitä koodia osaa antaa, Harri K?
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Enema sanoi
Nimim. tankillisella olis ihan kiva päästä edes 500km...

En minä ainakaan ole päässyt 450km enempää yhdellä kulhollisella vaikka kuinka olis hiivistellyt :)
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

En ole tarkemmi seurannu muta noin 400km ajaa tankillisella ennen kuin valo alkaa palaa.
Eikä ole mitää mummoilu ajoa.
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Kapula7 sanoi
En minä ainakaan ole päässyt 450km enempää yhdellä kulhollisella vaikka kuinka olis hiivistellyt :)

Se pitää yhteen menoon ajaa semmosia 40-50km pätkiä niin alkaa pääseen, jos esim työmatka on 10-20km niin ei mitään toivoa. Viisari heilahtaa kun starttaat kylmänä, eikä ole se "oma viisari" :D
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

mystinengalant sanoi
Se pitää yhteen menoon ajaa semmosia 40-50km pätkiä niin alkaa pääseen, jos esim työmatka on 10-20km niin ei mitään toivoa. Viisari heilahtaa kun starttaat kylmänä, eikä ole se "oma viisari" :D
;D Jep ja vertailukohteeksi transuni jolla ajaa 800km n. 75L ainetta :driver :driverjdm
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

13.5 menee keskikulutuksel mul mut pääasias kaupungis...

motarillaki kyl 120lasis menee 10-11 väliin jo. Ja 80-100 ajellen maantiel pääsee 10 tasan tai vähän alle.

Keskimäärin pääsen 350km tankillisella aina (pääasias kaupunkiajoa rankasti ;D )
Nostajien vaihtokin aavistuksen puotti kulutusta mielestäni. Jos ajan matkaa 200km tuosta niiin pääsen 450km tankilla helposti.
Paras on ollut 570km täydesta tankista lähes täysin tyhjäksi.

Lambda ei anna vikakoodia joo.
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Kaiken nuo vie, mitä tankkiin kaataa. Tuntuu vaan tuo kulutus turhan suurelta, siksi jotain pikku vikaa epäilen. Pitäis käyttää penkissä, että sais seoskäyrää näytille kun ei tuosta SX:tä jaksais laajakaistaakaan lainata.

Millaista seosta nämä vakiokuosissa vedossa sysää? Entä pääseekö tuota bensapuolta ECUsta muokkaamaan...
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

Joo näin kesällä just tota 15-20l satkulla sekaajoa. :-*On ainaki se hyvä puoli että kaikki jättää sen 100m väliä ku rööristä pukkaa sellanen pakokaasun käry että :-X :nykii
 
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus

mlm sanoi
Joo näin kesällä just tota 15-20l satkulla sekaajoa. :-*On ainaki se hyvä puoli että kaikki jättää sen 100m väliä ku rööristä pukkaa sellanen pakokaasun käry että :-X :nykii

tuo on kyl selvästi liikaa... en o saanu rajussakaa ajossa 20 menee missää vaihees..
 
Takaisin
Ylös Bottom