mystinengalant
Mennyt mies
- Liittynyt
- 14 Kesäkuu 2004
- Sijainti
- Uusimaa
Vs: Legnumiin voimaa?
Kuulajousiventtiilin bleed osa pitää ääntä ?
Kuulajousiventtiilin bleed osa pitää ääntä ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
mystinengalant sanoiKuulajousiventtiilin bleed osa pitää ääntä ?
Hemppis sanoiKovat on sitte virtaukset bleediventtiilissä.. meinaa se suhina mikä sielt kuuluu on isompaa ilmavirtausta kuin mitä 6mm letkusta tulee :
_AH_ sanoiJoku täällä(mystinen? ;D) on kuitenkin selaillut foorumeita että minkälaisia tehoja näistä on otettu vakio sisuksilla?
Vähän pääsi nälkä kasvamaan syödessä ja harkinnassa vaihtaa föönit pykälää isompiin, kun se tuntuu nyt olevan se kuristava tekijä.
Sisuskaluihin en suostu koskemaan tuossa koneessa ihan jo kustannussyistä ja kuitenkin kyseessä ihan jokapäiväinen käyttöauto.
Keheetit sanoiEn ole huomannut oikein kunnon fakta tietoa missään täällä foorumeilla
Hemppis sanoiMulla ihan sama. 1bar mennään ja suhina ja puhina alkaa jo lähes nollasta.
Fabioh sanoiYks pirulline vuotokohta on suuttimien tiivisteet. Itelläni oli halkeillut ihan houlella ja vaihtamalla suhina loppui, tai ainakin hiljeni merkittävästi.
mystinengalant sanoiNostetaanpas, tänään ois tarkotus koittaa uudemman ecun flashausta, jännitys tiivistyy et millä sieltä tullaan kotiin ;D
Fabioh sanoiMikäs uudenpi ecu on kyseessä?
ja mikä piiri?
mystinengalant sanoiTäysin ongelmitta hoitui ecuflashilla hommat eukku Huomattiin taas se että autot ovat yksilöitä, eli ei kannata vaan tyrkätä softaa sisään ja lähteä ajamaan .
Hemppis sanoiAllekirjoitan ja lyön leiman päälle, ohjelma, millä oma auto ei nakuttanu 1,2bar ahdoilla, toinen auto nakutti 1bar ahdoilla ja joutu sytkää modaamaan jonkin verran
Mutta 7203FA onnistuneesti flashattu, kolmeen otteeseen eukku
KA BOOOOMM!!mystinengalant sanoiJos nyt tulkitsin oikein clubvr4-threadia niin löytyi pientä viitettä että nuo vr4:sen seoskartat tulostuu väärinpäin, pitäisi tehdä jokin flip xy temppu kun keksisi miten. Tässä on vaan se nolo puoli että vaikuttaa varmaan hieman säätöihinkin.
Samaten ihmeteltiin sitä miksi sytkäkartassa isoin load on 400 eikä 240.
you downloaded of your car and its the other way round it means your xml file is wrong. The map itself is not wrong you are just reading it with the scales in the wrong spots so if you adjust high RPM values you would in reality be adjusting high load values and vice versa. You'll find that the diagonal line from the top left to the bottom right is still correct as flipping the axis makes no difference but if you made all values above 100% load rich as hell (say 9:1) and then measure it, you'd find that you have actually modified all load points above 5000RPM irrespective of load.
<table name="Fuel Map 1 - HI OCTANE #1" category="Fuel and Ignition Maps" address="110a3" type="3D" swapxy="true" scaling="AFR">
<table name="Load" address="2cf54" type="X Axis" elements="15" scaling="Load"/>
<table name="RPM" address="2cf30" type="Y Axis" elements="15" scaling="RPM"/>
</table>
<table name="Fuel Map 2 - HI OCTANE #2" category="Fuel and Ignition Maps" address="1118b" type="3D" swapxy="true" scaling="AFR">
<table name="Load" address="2cf54" type="X Axis" elements="15" scaling="Load"/>
<table name="RPM" address="2cf30" type="Y Axis" elements="15" scaling="RPM"/>
</table>
<table name="Fuel Map 3 - LO OCTANE #1" category="Fuel and Ignition Maps" address="11273" type="3D" swapxy="true" scaling="AFR">
<table name="Load" address="2d1ce" type="X Axis" elements="15" scaling="Load"/>
<table name="RPM" address="2cf30" type="Y Axis" elements="15" scaling="RPM"/>
</table>
<table name="Fuel Map 4 - LO OCTANE #2" category="Fuel and Ignition Maps" address="1135b" type="3D" swapxy="true" scaling="AFR">
<table name="Load" address="2d1ce" type="X Axis" elements="15" scaling="Load"/>
<table name="RPM" address="2cf30" type="Y Axis" elements="15" scaling="RPM"/>
</table>
ast sanoiKannattaisi kyllä seokset katsoa myös, voi olla ihan mitä vaan kun on erilaista putkea jne. Laihasta seoksesta taas voi seurata muitakin ongelmia kuin nakutusta.
Joikale sanoiKiinnostaahan tuo tieto, jos ei muuten rikki saa niin sotketaan vaikka ecua ;D
Ei vaines, AYC-öljyt valui just kotelon kautta pihalle(takapaksin öljysäiliöstä) ja koitan raapia motivaatiota jotta alkaisin purkamaan sisustaa... Noh... laitetaan Legu seisontaan ja ostetaan -86 esko lopputalveksi...
VR. Sykerö sanoiKattelin eilen Legnumin imusarjaa ku purin konetta tiivisteiden vaihtoa varten ja huomasin, että imusarjan sovitus on p*rseestä.
Täytyy kaivaa dremeli esiin ja parannella vähän sovituksia, että ilma pääsee virtaamaan ilman esteitä palotilaan.
mystinengalant sanoiLisäksi ahtopaineen ohjaukseen on määritetty tarvittavat osotteet. Käytännössä tuossa eroaa evosta se ohjaus. Evossa on aina "tapissa" hukkaportin aktiivisuus ja "tilatut ahdot". Vr4 vakiona rajottaa aika paljon ahtojen nousua. Offset- funktiota ei ole löydetty mutta sille ei liene tarvetta sillä noilla saa nostettua vakiosta ahtoja jo baarin paremmalle puolelle. Solenoidi ei varmaan enempää osaiskaan ohjata.
Spol sanoiHintaisekseen asiallinen putkisto. Katinkorvausputken tein itse vanhan maatuneen katalysaattorin laippoja hyväksi käyttäen. Nopea asentaa eikä itsellä ollut mitään ongelmia istuvuuden kanssa.
MäTSi sanoiKuinka pahaa ääntä pitää tuolla putkistolla ?
Ja onko siitä jotain iloa tuon dp:n kanssa ?
Jaa onko tosiaan näin, että tuo vakio imupuoli(ilmansuodattimen imuputkisto & ilmanputsari) rajoittaa tehoa, että kannattaa vaihtaa johonkin sienifiltteriin ?
Kyl sitä itsekkin pientä tehonlisäystä kaipailisin, nyt kun on kaikki perus jutut kunnosa 8)
mystinengalant sanoiVakio imupuoli ei rajoita paneelisuodattimen kanssa . Jos sienen laittaa niin pitkä imuputki ja sieni akun paikalle ja blokkaa sen konetilan lämmön seinällä, muuten ei toimi. Siellä ahdistaa kuuleri oikeestaan seuraavaks imupuolella.
MäTSi sanoiVaikuttaa vähän järkevämmältä vaihtoeholta tuo paneelisuodattimenkäyttö, ihan viksusti mielestäni tuo vakioimuputkisto tehty, että se voi oikeasti saada vähän viileämpää ilmaa.
miten tuo putkiston hyöty ? 3" ränniä auton alle ja lopputuloksena on se -25% tehohäviötä ja vitusti meteliä. Tuo alkuperäinen näytti olevan 2.5" kun joustokappaletta dp:hen vaihdoin.
Paneelisuodin + ahtojen nosto + putkisto = ? Onko hinnan/vaivan väärti.
MäTSi sanoimiten tuo putkiston hyöty ? 3" ränniä auton alle ja lopputuloksena on se -25% tehohäviötä ja vitusti meteliä. Tuo alkuperäinen näytti olevan 2.5" kun joustokappaletta dp:hen vaihdoin.
Paneelisuodin + ahtojen nosto + putkisto = ? Onko hinnan/vaivan väärti.