Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Minä kaivoin 30 tuijaa maahan viikkositten, eniten työllisti puiden juuret.simonsays sanoivielä en ole mutta pitäisi alkaa.. olis tuossa 50 tuijaa ja 3 päärynäpuuta istuttamatta... huhhuh. ja lämminhän ei ole ;D
Sarjamurha? ;DTunari-82 sanoiMinä kaivoin 30 tuijaa maahan viikkositten, eniten työllisti puiden juuret.
Wlooffy sanoiPiti eilen vaihtaa subaruun nopeesti öljyt + suodatin ennen reissuun lähtöä. Se vaihtuikin vaan pelkkien öljyjen vaihdoksi, kun joku oli kiristäny suodattimen niin kovin että tuo minun yleismallinen suodattimen avain vaan luisti siinä päällä. Enkä jaksanut alkaa repimään mitenkään kovemmin kun piti tosiaan tien päälle lähteä. Täytyy katsoa tässä nyt paremmalla ajalla sitä suodattimen irroitusta.
miikka sanoiRuuvimäisseli on kova sana kun sen lyö suodattimen läpi ja kääntää. Siinä vaiheessa tietysti toivoo, että suodatin sitten lopulta myös irtoaa ;D
miikka sanoiRuuvimäisseli on kova sana kun sen lyö suodattimen läpi ja kääntää. Siinä vaiheessa tietysti toivoo, että suodatin sitten lopulta myös irtoaa ;D
..josta seissyt 7kk..kirppu1990 sanoijumaleissön! ekan kerran n.8kk:n omistuksen aikana jouduin kaatamaan kittyn koneeseen lisää öljyä ;D rassailua se tämäkin on :
ST sanoi..josta seissyt 7kk..
Vanhat kunnon vanhan liiton evon laatikon laakerit..... eukkuWebtrap_86 sanoipurin eilen yhdestä hienosta evo3sesta vaihdelootan syliin tarkempaan syyniin. Tänään se sitten tuli pistettyä palasiksi, on taas laakereita rikki... Muutama uusittu ja muutama lisää tilattava. :
Samaa paskaa ne uudemmissakin näyttää olevan..Timpsa sanoiVanhat kunnon vanhan liiton evon laatikon laakerit.....
ST sanoiSamaa p*skaa ne uudemmissakin näyttää olevan..
En tuohon usko,vaan enimmäkseen käyttäjäperäiseen ongelmaan.Webtrap_86 sanoiPakko olla alimitoitettuja noi laakerit noihin askeihin, ku kummiskin kyon jne. laatu laakereita kummiskin. Tiedä sit mikä on... :-\
Otetaanpa KippoII esimerkiksi.mystinengalant sanoiOlette molemmat oikeassa. Oli miten oli niin mitsulla ei tunnu laatikot pysyvän kasassa. Käyttäjäperäinen ongelma osittain mutta missä menee rajaa, miten hitaasti pitää vaihtaa että synkrot ei kärsi kohtuuttomasti. Minulla on muuten täydellisessä kunnossa teknisesti tuo oma GDi mutta ensimmäinen omistaja nainen ehti ajaa 80tkm ja kyllä sai siihen nähden synkat huonoiksi. Liian suurella vaihteella ajo varmasti on yksi kompastinkivi mutta en kyllä menisi vannomaan mitsun laatikonsuunnittelutaidon nimiin.
ST sanoiPohjimmaltaan tavara kuitenkin tykkää siitä että sitä käytetään.
samitsu sanoi
ST sanoiEn tuohon usko,vaan enimmäkseen käyttäjäperäiseen ongelmaan.
Jurnutetaan pienillä kierroksilla,jolloin voitelu ei toimi (koitappa vw:lla yms lähteä kiihdyttämään 1,5trpm,tukehtuu,mitsu sentään yrittää lähteä liikkeelle,oli sitten vapari tai turbo).
petevuan sanoi(samalla eddieboyn kanssa leikiteltiin ajatuksella, että kun osais noita metallihommia tehdä riittävän hyvin, nin tekis tuonne puskurin sisälle vaikka rautaputkesta sellaisen piilokarjapuskurin että selviäisi vähemmillä vaurioilla seuraavan pupujussin tai mikä lie metsänelukka sattuiskaan tulemaan tielle..)
korsma sanoiTakavuosina Colttiin tekemässäni puskurissa on tuo alalipan reuna 16mm tankoa ;D Ei jänikset yms. pienriista pelottaneet
..ja kunnon vehkeillä aukesi samantien.Wlooffy sanoijoku oli kiristäny suodattimen niin kovin että tuo minun yleismallinen suodattimen avain vaan luisti siinä päällä.
Nyt on pakko kysyä että millä vaihteella tuo kiihdytys aletaan tekemään,välitys kun vaikuttaa aika oleellisesti tuohon testiin.ST sanoiJurnutetaan pienillä kierroksilla,jolloin voitelu ei toimi (koitappa vw:lla yms lähteä kiihdyttämään 1,5trpm,tukehtuu,mitsu sentään yrittää lähteä liikkeelle,oli sitten vapari tai turbo).
Ja onhan tuossa pientä suunnittelun kukkastakin,kun parin litran öljytilavuus,ja roiskevoitelu suunniteltu suuremmille kierroksille.
Esim vw:lla paljon pienemmät lakrut fyysisesti,ja silti niistä yleensä porsii ensimmäisenä hammaspyörät..
MakeM sanoiMitsun 1.4 vaparikone lähtee tietysti kyseisellä nopeudella, vaihteella ja kierrosluvulla kuin hauki kaislikosta? ;D
Sori ST, tapahtui edellisen postauksen kanssa joku lukihärö.
En uskalla veikata oliko siinä kierrosrajoitinta, tai jos oli niin se oli niin korkeella etten kärsinyt ilman rundaria vedättää sinne asti . Mut muistaakseni käytännön huiput 160km/h (tuiki tarpeellinen tieto kaupunkiautosta) ja se on siis nelosvaihteellaMakeM sanoiVarmastihan tommonen isolohko liikkuu.. Välitykset semmoset että 140km/h osuu kierrosrajottimelle? ;D
No juu, mutta 1.3 ja 1.5 on. Sitä oon kyllä volkkarin diiseleissä ihmetelly, että sammuttaa heti moottorin jos tippuu joutokäynnin alapuolelle.mystinengalant sanoiEipä ole mitsulla ollut ihan toviin 1.4 litrasia koneita eukku Mutta joo on huomattu että monissa moottoreissa jostain syystä on semmonen käyttöprofiili että vääntö loppuu alhaalla kuin seinään?