Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
kirppu1990 sanoijotain johtoja onnistuin varmaan tuhoamaan kun ovet lukkiutuvat nyt automaattisesti n.30 sekunnissa
Zous sanoiOiskohan joku keskuslukituksen oven tunnistimen kaapeli tms? Monissa autoissahan jos avaat kakesta lukot, mutta et avaa ovia niin hetken päästä napsahtaa takaisin lukkoon... Varsinkin jos jotain vanhaa hälytintä olet rassaillut/irroitellut samalla, niin voihan olla että joku tollanen tieto ei nyt kulje enää oikein ???
Zous sanoiSen jälkeen voisi viimeinkin alkaa tekemään kauppoja Jerkun kanssa siitä soittimesta :
Jouni_K sanoiEilen tuli mökkireissun paluumatkalla tehtyä ylimääräistä hommaa rengasrikon vuoksi. Paljon kiitoksia DaJackal renkaan lainasta! Tuli loppumatka paljon mukavammin ja nopeammin. eukku :driver
mystinengalant sanoiOnneks ei menny ens lauantaina?
Jerkku sanoiPuhettahan oli jos mahtuu, niin silloin sovitaan kaupat. Hyvä, että sopi itsellä olisi muuten pyörinyt vain jaloissa
Mikäs siinä on hankalampaa Checksummin lisäks?ast sanoiTuunannut Colt CZT:n ecua. On kyllä yksi pirulainen ohjausboksiksi, oikeastaan kaikki on tavalla tai toisella hankalaa verrattuna alkeellisempiin ja hyvin tuettuihin Evo 1-9 bokseihin.
timppa811 sanoi-99 avensiksesta laturin irroitin kun lopetti lataamisen. Olihan helvetillinen homma. Tuossa mallissa pitää VETOAKSELI irroittaa että saa laturin pois. Lähtee kyllä välittömästi kiertoon kunhan jostain keksin vaihtolaturin.
kirppu1990 sanoiSiis hälyttimestä oli vain johtoja jäljellä jotka eivät olleet missään kiinni.. lojui vaan kojelaudan takana ja sieltä otin vaan pois pölyä keräämästä.. tosin ratin takaa joutu kaivelee yhen johtoparin jotka ei ollu myöskään kiinni.. ehkä samalla olen tunaroinut jotain.. täytyy tutkia kun ensikerralla menen evon kimppuun.. kuskin puolen jalkotilaan tulee myös jostain kaksi mystistä johtoa jotka oli nappastu poikki; ilmeisesti konehuoneen puolelta tulee.. täytyy etsiä ne oven tunnistimen piuhat seuraavaksi (vinkkejä saa antaa mistä lähteä etsimään)
DyhWe sanoiVoiskohan olla että ovikytkin ei maadoita.
furtzi sanoikirppu1990: Mulla ei ole mitään hälyjä tms. omassa eevokissa, tosin vitonen on kyseessä, mutta mulla vetää myös ovet lukkoon 30sek kuluttua jos ei avaa ovia. Siis tämä vain tapahtuu siinä tilanteessa, kun avaan ovet enkä mene autoon sisään. Muuten ei lukitse esim. jos kerran käyttää oven auki ja mäiskäsee kiinni.
Basbarduu sanoiMikäs siinä on hankalampaa Checksummin lisäks?
Basbarduu sanoiMikäs siinä on hankalampaa Checksummin lisäks?
Harri K sanoiMielenkiintoista ois tietää mitkä sisuskalut tuos on
Taitaa omata samaa mystiikkaa kun nää 2000-luvun perus-Mitsujen Sumitomo/Akebono/Nissin tyyppiset jarrut. Eli joka paikka virheettömän puhtaaks ja liukutappeihin laadukasta (mieluiten OEM) rasvaa ja toista kerran vuoteen ;Dmiikka sanoiVaihdoin Accordiin taakse jarrulevyt ja -palat. Oujee. Kun aloin lopulta kasaamaan jarruja, niin huomasin etten saanut painettua toisen satulan mäntää sisään asti. Se olikin niin ruostessa että piti laittaa putsaten koko mäntä. No, jarrut jäi ilmaamatta, yksin kun olin. Kaiken lisäksi huomasin kotipihassa että kyseinen jarru kävi tosi kuumana jo tuon 4 km ajon jälkeen. Männän jumitteluun en usko, kun meni ihan sormella painamalla sisään. Eipä vaan aina käsitä näitä vehkeitä. Tutkimma viikonloppuna...
Urran sanoiTaitaa omata samaa mystiikkaa kun nää 2000-luvun perus-Mitsujen Sumitomo/Akebono/Nissin tyyppiset jarrut. Eli joka paikka virheettömän puhtaaks ja liukutappeihin laadukasta (mieluiten OEM) rasvaa ja toista kerran vuoteen ;D
Accon takajarrut on tyyppivika mutta yleinen virhe on vaihtaa tarviketta tilalle kun hapolla, metallinkiillotustahnalla ja jarrutappirasvalla entisöi 99% kaikista satuloista :
Urran sanoiTaitaa omata samaa mystiikkaa kun nää 2000-luvun perus-Mitsujen Sumitomo/Akebono/Nissin tyyppiset jarrut. Eli joka paikka virheettömän puhtaaks ja liukutappeihin laadukasta (mieluiten OEM) rasvaa ja toista kerran vuoteen ;D
DaJackal sanoiEdelleen sitä mieltä että jossain on vikaa jos joutuu jarruja availemaan vuoden välein. Saahan sitä tietysti jumppailla jos huvittaa.
Urran sanoiSamppa niin kauan kun vaihdat OEM satulaan niin no panic. Galantissa on yks satula vaihdettu tarvikkeeseen ja se on ihan kura-laatua kun vertaa noihin kolmeen muuhun. Kunnostuta mielummin se OEM satula jollain osaavammalla.. Ainiin. Ja vaihdetaan Dynyn aiemman mallin tarvike taka oikea jarrusatula vaikka huonokuntoiseen originelliin
Samppa sanoijuu ei mulla sen kunnostuksen suhteen muu teetä ongelmia kuin ajan puute. Ei kerkee noita omia harrastelaitteita nykyään enää tehä, niin ei huvita tuhlata päivää kunnostellessa vaimon käyttöauton jarruja. Auto ylös, vanhat irti, uudet tilalle, ilmaus ja auto ajoon kuulostaa paremmalta mun korvaan tällä hetkellä kuin hinkata ne satulat ja männät uusiks ja veivata tiivisteitä kohilleen. Laiska mutta kiireinen
kirppu1990 sanoiskeidaan tulppien vaihto.. olikin harvinaisen veemäinen kun piti imusarjasta lähtien purkaa kaikenmaaliman tingeltangeleita edestä pois.. :seina jotkut ne vaan osaa suunnitella noinkin yksinkertaisen asian vaikeimman kautta suoritettavaksi, tosin olemassa on vieläkin vaikeampia keksintöjä, niitä odotellessa.. amen ;D
Webtrap_86 sanoioliko 1.6 litrainen voimanpesä? on kyllä erikoinen toteutus :
Eikä tartte ees olla vinturpo että joutuu ottamaan imusarjan irti. Kyllä ne sieltä skeidastakin tulee imusarjaa irroittamatta ne tulpat,vaatii vaan tosiaan oikeat työkalut. Tai ainakin niin olin töissä katsovinani.mystinengalant sanoiEräässä jumalmoottorissakin joutuu ottaa imusarjan pois mut se on sentään V6 twinturbo.
Minä rassasin sen verran että pesin auton odottamaan seuraavaa pinnotetta. Vielä kun sais viikonlopun aikana vietyä homman loppuun.
Nuhapumppu sanoiEikä tartte ees olla vinturpo että joutuu ottamaan imusarjan irti. Kyllä ne sieltä skeidastakin tulee imusarjaa irroittamatta ne tulpat,vaatii vaan tosiaan oikeat työkalut. Tai ainakin niin olin töissä katsovinani.
DyhWe sanoiJoku voisi irvailla että pilannut galantin ajomukavuuden. :driver Onkos nyt mitsuclub approved asennusaika kun meni 2h 10min kotonta-pihalle-kotiin tykalut mukana sisältäen alustan vaihdon, liukutappien putsauksen ja uusiksi rasvauksen ??? ;D
Kiinni?? pitiks ne pultit kiristää Aattelin et ois paljon helpompi vaihtaa vakio takas jos ois sormi kireydessä No nyt ko täs viisastelee niin eiköhän siellä jotain oo pieles :mystinengalant sanoiKysymys kuuluu et onks se alusta kunnolla kiinni. Noh sähän pilasit sen jo laittamalla manuaalin Ja ne hirveet recarot sulla olikin jo