Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Eilen klo 20:00 Mikkelissä viininpunainen Evo2, lähti Jyväskylään päin liikennevaloista. Olin siinä oikealla Legnumilla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen Sotkamossa puol kasin aikaan aamulla töihin mennessä ajeli vastaan hopeinen evo 3 ja päivällä pois tullessa viininpunainen legu.. Ketkä tunnustaa? :)
 
Vs: Olitko se sinä?

MäTSi sanoi
AI voorumilaisiakin pyörii välillä täälläkin maisemissa ;D Emäntä tullu töistä varmaankin, kun itte ajellu transportterilla viikon töissä :(

Valkonen feislift tummilla vanteilla kaskentien tepparilla eilen illalla, joku torikokous siellä oli.

Sieltähän sen valkose fl:n aika usein bongaa ;) Ei mun makunystyröil kelpaa abc:n kaffet
 
Vs: Olitko se sinä?

Late sanoi
Hopee ix länkkäris. Vilautin pitkiä perästä, rek HOT-xxx

Olikohan -69 ? Vai 59.... No en muista.

Tänään tuli kehä I:llä vastaan länteenpäin siis musta tuning ea/ec galantti (siipeä ja tais olla joku erikoisetupuskuri) ennen kaheksaa.
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Olikohan -69 ? Vai 59.... No en muista.

Tänään tuli kehä I:llä vastaan länteenpäin siis musta tuning ea/ec galantti (siipeä ja tais olla joku erikoisetupuskuri) ennen kaheksaa.
Kuitenkin mun auto ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

nahkuri sanoi
ajelikos akio tuossa n. tunti sitten vihdintietä kohti manskun risteystä? vai onko sulla edelleen lintulauta galantin kontin päällä?
huudellaan vanhoja ;D
en ollut minä, auto makaili tuolloin (ja vielä) korjaamolla.
ja on se lintulauta vielä siellä 8)
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Olikohan -69 ? Vai 59.... No en muista.

Tänään tuli kehä I:llä vastaan länteenpäin siis musta tuning ea/ec galantti (siipeä ja tais olla joku erikoisetupuskuri) ennen kaheksaa.
69 se taitaa olla :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Rehveli sanoi
69 se taitaa olla :)

varmaan, eikö gay-69 ollut varattu sitte joku muu vai miten se oli...

no joo tänään tuli punainen evo IX motarilla vastaan turusta helsinkiin jossain espoon kohdilla tarvontiellä sitten puol 5 aikoihin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas mahto ajella juuri äsken meikäläisen perässä Raision Nesteentiellä tummalla pfl Legnumilla? Ite ajelin vanhemmalla viininpunaisella Galantilla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka oli eilen illalla (13.8 ~klo 20) Kortesjärven K-marketin pihalla hopeanvärisellä ASX:llä?


Ja kuka käänsi valkoisella GTO:lla Riipiläntieltä Vanha Nurmijärventielle (siis Vantaalla) tänään ~klo 12? Nostin lapaa työkaverin mazdan apukuskin paikalta... Jouni_K ehkä?
 
Vs: Olitko se sinä?

[elle] sanoi
Ja kuka käänsi valkoisella GTO:lla Riipiläntieltä Vanha Nurmijärventielle (siis Vantaalla) tänään ~klo 12? Nostin lapaa työkaverin mazdan apukuskin paikalta... Jouni_K ehkä?

En ollut minä. Keimolan liittymästä/liittymään 3-tieltä olen pari kertaa nähnyt yhden valkoisen 2gen tonnarin kulkevan, olisikohan kenties se? On kyllä ratti vasemmalla, eli 3000GT, mutta muuten en siitä osaa sanoa.
 
Vs: Olitko se sinä?

Turussa itäharjulla tummanharmaa X. Erittäin raskaalla kaasujalalla....... takakilpikin oli vinossa...
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään Jämsässä
 

Liitetiedostot

  • Romut.jpg
    Romut.jpg
    31.4 KB · Lukukerrat 743
Vs: Olitko se sinä?

simonsays sanoi
masamo suhisteli taas mustalla paholaisella ohi :) eikö siinä jarrut toimi??
eikö tähän päde se perinteinen "meni jarru ja kaasu sekaisin" :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Äsken Kuopion Kolmisopin pihassa valkoinen evo4 cvv-xx rekkarilla? Olin muutaman rivin päässä parkissa mitsulla. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Järvenpäässä hopea Evo 5 mustilla vanteilla tarrakilvissä. En ole muistaakseni aikaisemmin nähnyt täällä eli uusi tuonti varmaan.
 
Vs: Olitko se sinä?

valtoo:ko käväs shellillä iltapäivällä, katoin että joku nyysi mun auton ku vilahti sininen evo siitä ikkunasta
 
Vs: Olitko se sinä?

Ulkoiluttikos Kimi tänään ecliään lietsun suunnalla vai oliko joku muu?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tupu äsken Hyvinkään motonetissä. Taisit olla jo siinä varaosatiskillä ja kassallakin samaan aikaan, mutta enpä upealla naamamuistillani tajunnut vasta kuin huristelit galantilla ohi siinä parkkiksella :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Zous sanoi
Tupu äsken Hyvinkään motonetissä. Taisit olla jo siinä varaosatiskillä ja kassallakin samaan aikaan, mutta enpä upealla naamamuistillani tajunnut vasta kuin huristelit galantilla ohi siinä parkkiksella :p

Siinähän mä teiän takana jonotin, en kehdannu alkaa koputtelee olkapäälle ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

KNC:ssä harmaa evo 4 ja olisiko "tumman kullan" värinen evo 6 vai miten tuota väriä kuvailisi
 
Vs: Olitko se sinä?

Vuosien jälkeen tuli eilen ajettua rusan kautta kotiin, niin siinä valoristeyksessä tuli taakse hopeinen evo5. Itse jatkoin Tuusulaan päin ja evo kääntyi Tikkurilaan. Tämä siinä klo 23 kieppeillä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Primer bongattu kangasalan tiellä Liutun/Nattarin liepeillä tänään iltapäivällä.
 
Vs: Olitko se sinä?

tumma legnum lohjalla noin 20-30 min sitten?
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen tuli Jani T Legun kanssa vastaan Jussin porkkanan kohilla Hankobaanalla. Härskin näkönen laite kärry perässä :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli mustalla evo 3:lla lohjan nurkilla joskus 16-17välisenä aikana? Ite päristelin sinisellä farkku lan erilla pörinäputken kanssa ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tonzaaz sanoi
Kukas ajeli mustalla evo 3:lla lohjan nurkilla joskus 16-17välisenä aikana? Ite päristelin sinisellä farkku lan erilla pörinäputken kanssa ;D

Siellä on joo muutama musta evo3, usein oon kisannu niitten kanssa vanhalla tiellä (ite pyörällä)
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänä aamuna tampereella Kekkosentiellä kääntymässä tampellan alueelle Musta legnumi. Takalasissa iso clubin tarra.
 
Takaisin
Ylös Bottom