Jäsenen misku uusimmat tuotokset

  1. M

    pajeron korotus ongelma!!

    Vs: pajeron korotus ongelma!! Ja muistakaa kiekot on HISTORIAA korotus puuhissa! Jos ei ole varaa ostaa nailonia niin sit pitää unohtaa korotus kokonaan!!! >:(
  2. M

    Pajeron kulutus

    Vs: Pajeron kulutus Mun lyhkäinen pahero 3L V6 rätillä vie noin 11-20 ja renkaat on 35 tuumaset, jos vaihtais silppurit alle niin kulutus pienenee kans ja kiihtyvyys kans ;) On myös myynnisssä täällä! :peukku
  3. M

    Kysymys askista?

    Eli autoni on lyhyt pajero jossa on 3lv6 mosa, ei orkkis siis ja kysymykseni kuuluukin mistä tiedän mikä vaihdelaatikko mulla on? Tiedän et vaihdekepin paksuudesta mutta kun se on pätkästy kun koria on korotettu, eli mistä tiedän mikä aski mulla on? Se on "kuulemma" se parempi tiedä häntä...
  4. M

    Pätkä Pajero

    Onnea paljon oikean ajokin valintaan ;D Laita kans projekti kuvia kehiin, kuvat kun on niin kivoja.
  5. M

    Mitsubishi Pajero, hyvä vai huono?

    Mun pajero lyhyt korotettu ja 35 renkaat ja kone on 3l v6 ja se vie bensaa noin 15 sadalla ja metsässä "hieman" enemmän ;D Mut onneksi se on vain harrastus peli ja harrastukset maksavat aina :peukku Kyllä ajaisin paljon enemmän sillä normi ajoa jos bensa olis halvempaa :'( On se niin mukavaa...
  6. M

    Mitsubishi Pajero, hyvä vai huono?

    Hmmm,,,, Aina mollataan pajeron maastossa etenemis kykyä :driver Jokin aika sitten oli juttua OFFIPALSTALLA pajeron eteniskyvystä ja oli muuten aika mykistävää luettavaa, se muuten oikeesti menee maastossa,,riippu kuskista ja renkaista aika paljon ja onko autoa yhtään rakennettu?? Ei saa...
  7. M

    varaosia

    Mulla oli sama projekti edessä, ja jouduin ostamaan orginaali osat kun ei niitä saa mistään tai ainakaan saanut tarvikkeena, ja ohjain rullia on kaksi a80 egee kpl. Ja laakeria ei voi vaihtaa pelkästään, prässäsin yhden kokeeksi ja meni aivan tuusan paskaksi. Toivoin samaa et vois oikeesti tohon...
  8. M

    Vaihdelaatikon korjaus?

    Onko minkälainen operaatio vaihtaa ainaskin synkkarenkaat 3LV6 pajen laatikkoon? Mitäs muuta kaikkea kannataa vaihtaa samalla kun on auki? Tarviiko jotain spesiaali työkaluja? Olis talven aikana pientä remppaa tehtävä et keväällä olis taas iskussa :o Ykkösen synkka on aikansa elänyt, rusahtaa...
  9. M

    Pajeron etuakselista tietoa?

    En siis tarkkan tiedä mistä lukosta on kyse, vaan mulle ent omistaja sano et tohon hommat orkkis lukon niin kyllä etenee ;) Ja heti tuli mieleen tää palsta, on toiminut muuten todella hyvänä auttajana ja apuna pienissä onkelmissa ??? Tää tuntuu oikeesti olevan aikas kinkkinen kysymys :-\ Sen...
  10. M

    Pajeron etuakselista tietoa?

    Eikö kellään ole mitään tietoa tästä? :-[ Tieto tulis todella tarpeeseen,,,, ???
  11. M

    Pajeron etuakselista tietoa?

    Eli nyt tarttis apua alan tietäjiltä! Eli kysessä on etuakselii joka on 2001 ja uudemmissa,mistä tiedän että on just toi akseli kyseessä? Akseli on kiinni vm89 pajerossa! Eli täs mallissa ei ole napalukkoja vaan toimii alipaineella tai niin ku mulla kytkettynä koko ajan päälle :) Olisin siis...
  12. M

    Pajero,L200/300,Canter uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

    Re: Pajero 91>,Pajero,L300/200 uusia alkuperäisosia Jep pitää alkaa kyselemään romiksilta ja avk;a. Miten mahtaako sulla olla kytkin pakettia 3l v6 koneeseen? Ei 24vent! Jos ni onko kallis? Entäs mitään muuta osaa kyseiseen koneeseen? Onko sulla tietoa onko 89vm pajerossa ollut lehtijouset ja...
  13. M

    Pajero,L200/300,Canter uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

    Re: Pajero 91>,Pajero,L300/200 uusia alkuperäisosia Moi onko sulla tietoa mistä vois kysellä pajeroon vm 2001 ja uudemmat etuperän orkkis lukkoa? Perä on sellainen jossa ei ole napalukkoja, toimii alipaineella. Apu tulis enemmän kun tarpeeseen  :o
  14. M

    Pyränlaakerin vaihto pajeroon

    Auto on pätkä pajero vm 89.Etuakseli on 2000v ja uudemmissa eli ei ole napalukkoja vaan alipaineella toimiva. Kyse on siis vasemmasta etu laakerista.Eli onko jotain spesiaalia kyseisessä? Tiedän et ei oo mikään amerikan keikka mutta on kummiskin vaihdettavissa, ja onko jollain tietoo espoon...
  15. M

    Jakopään remmien vaihto

    Tarttis pikkasen neuvoa, auto on 3l v6 pajero ja pitäs remmit vaihtaa ja tietenkin rullat kans mutta mitäs kaikkea pitää ottaa huomioon??  Tarviiko jotain erikois työkaluja jos ni onko ne sellaisia jotka voi tehdä itse? Miten on uskaltaako ostaa osat motonetistä vai orkkis osina, hinnat on vaan...
Takaisin
Ylös Bottom