Jäsenen vilionilkee uusimmat tuotokset

  1. vilionilkee

    Evo 5 ja ilmastoinnin uudelleenasennus

    Vs: Evo 5 ja ilmastoinnin uudelleenasennus Ainakin vaikuttaisi siltä, että kaikki on ehjänä tallessa, mutta ainahan se on mahdollista, että noin vanhasta autosta jotain rikkinäistä löytyy :) Jos tässä pääsis lähiaikoina autoa katsomaan niin selviää sitten sekin :peukku Kiitos kuitenkin nyt...
  2. vilionilkee

    Evo 5 ja ilmastoinnin uudelleenasennus

    Vs: Evo 5 ja ilmastoinnin uudelleenasennus Tarkennetaas siis vähän, että mulla oli jo kyllä RS, mutta nyt haluaisin tosiaan tuollaisen GSR:n, koska se on huomattavasti helpompi ns. daily-driverina. :peukku Olen löytänyt itelleni mieluisan yksilön ja siitä on valitettavasti poistettu...
  3. vilionilkee

    Evo 5 ja ilmastoinnin uudelleenasennus

    Tässä on ruvennut itsellä taas evokuume nousemaan syksyn lähestyessä ja olen katsellut montaa eri V-VI evo maailmalta, mutta tällä kertaa haluan, että autossani olisi ilmastointi. Edellisestä RS vitosesta se puuttui ja olihan se yhtä helvettiä jos oli lämmin tai yhtään kostea keli. Kysymykseni...
  4. vilionilkee

    Nettiautosta bongattuja

    Vs: Nettiautosta bongattuja Toi vitonen on mun ja se on kyllä ihan vin koodin mukaan vitonen, ja valmistusaikana oli export certificatessa 12/1997. Saa tulla paikan päälle kattoon jos on jotain epäilyksiä asiasta.
  5. vilionilkee

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Kesärajoitukset ja kiva körötellä, kutosvaihde kiitos :peukku
  6. vilionilkee

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Jos huomenna jo oisuis planeetat kohdilleen ja mäkin pääsisin tulemaan ;D
  7. vilionilkee

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi? Kyllä munkin mielestä valkoinen väri ja valkoiset vanteet sopii hyvin tohon autoon :) Laitetaan tähän vielä yks kuva lisää ettei mee ihan löpinäks! EDIT: Pääsi vähän kuva kiireessä räjähtään, jos nyt ois sopivampi.
  8. vilionilkee

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi? Juu se se on, evo 5 rs, ja kyllä sitä vasemmalta ajetaan niinkun kuuluukin ;)
  9. vilionilkee

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi? Tommonen tuli tänään räpsästyä
  10. vilionilkee

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Jos jo ens kerraks pääsis... >:(
  11. vilionilkee

    Evojen verot

    Vs: Evojen verot Juu odotin kolmee ja pelkäsin neljäätuhatta, mutta oli kyllä positiivinen yllätys, kun sain tärisevin sormin kirjekuoren avattua. Jää taas enemmän puuharahaa 8)
  12. vilionilkee

    Evojen verot

    Vs: Evojen verot Evo 5 RS 1997 kunto normaali 108tkm(mittarilukema) 2202,75e ;)
  13. vilionilkee

    Minä ja makuni

    Vs: Minä ja makuni Noni, laitetaan omakin lusikka soppaan :) Pituus: 183 Paino: 85 Hiukset: Ruskeat törkeellä takatukalla ;D Silmät: Vihreät Horoskooppimerkki ja syntymä pv.: Neitsyt 5.9 Lempiruoka: Poronkäristys muussin ja puolukan kera Ruokajuoma: Maito Olut: Ei tuu juotua mutta Sandels...
  14. vilionilkee

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? No noihin kesärenkaisiin koskien niin kyseessä olisi: 17" vanteet edessä 8,5" ET +32 ja takana takana 9" ET +28. Noille olisi tarkoitus laittaa jo olemassa olevat kumit 225/40. Etuvanteiden kanssa saattaa ilmeisesti olla ongelmia noiden Brembojen kanssa koska ET on yli +20...
  15. vilionilkee

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? On tässä tullu jo katseltua että mistä saisi kesävanteita evoon ja tuli vastaan vannesetti halvalla, jossa edessä olisi eri vanteen leveys kuin takana. Hieman oon etsinytkin asiasta, mutta en ole oikein löytänyt yksinkertaista vastausta siihen että vaikuttaako esim 1" ero...
Takaisin
Ylös Bottom