Hakutulokset

  1. Tuiisa

    2g Eclipsen ohjaustehostimen nesteiden vaihto

    Mistä Eclipsessä tyhjätään ohjaustehostimen nesteet? Tai mitenkä se nesteiden vaihto yleensäkin tehdään? Mitä kuraa sinne kannattaa laittaa?
  2. Tuiisa

    E-merkintä/hyväksyntä penkkeihin

    Katselin Eclin etupenkkejä ja ne eivät ole kovin myyvän näköiset kun nahat on selvästi kuluneet kuskin puolelta. Yritin Googlella ja täältä etsiä, että tarvitsenko penkkeihin E-merkit, jos sellaiset vaihdan tuohon? Olen ymmärtänyt, että joskus vaaditaan vain vöihin tuo merkintä ja jossakin oli...
  3. Tuiisa

    Megasquirt 4g63:een

    Ajattelin perustaa tällaisen yleisen ihmettely ja kysely ketjun megasquirtin asentamisesta 4g63-moottoriin. Lähinnä olisi tarkoitus auttaa ihmisiä, jotka joskus lähtevät tekemään samaa. Omana tarkoituksena on laittaa MS2, pcb 3.0 omaan vapari Eclipseen. Homma on nyt aloitettu ostamalla ebaysta...
  4. Tuiisa

    Huono tyhjäkäynti 4g63:ssa virinokilla (oli: tyhjäkäynnin huijaaminen 4g63:ssa)

    Auto pitäisi saada päästöistä läpi ja viime syksynä laitetut nokat saavat otsan hikeen. Nokkien vaihdon jälkeen auto käy tyhjäkäynnillä erittäin huonosti, se ikäänkuin ei saisi sylintereitä tyhjiksi vaan taitaa vetää pakokaasua imusarjaan tai puhdasta ilmaa pakosarjaan. Auto kuullostaa V8:lta...
  5. Tuiisa

    4g63:n jakohihnan kiristäminen

    Huomasin jakohihnan vaihdon jälkeen, että hihnapa onkin löystynyt. En ole vielä ehtinyt katsomaan tarkemmin, mutta äänistä päätellen siellä liikkuu nyt kiristinrulla (ohjainrulla tms). Tässä mun koneessa on oheisen kuvan mukainen epäkeskorulla ohjaimena, mutta niitä on näissä 4g63-koneissa...
  6. Tuiisa

    4g63:n kaasuläppäkotelot

    Omassa -97 Eclipsessä (4g63 vaparikoneella) on vakiona 54 millinen kaasuläppäkotelo. Olen yrittänyt selvittää miten saisin sen vaihdettua isompaan. Löysin tällaisen artikkelin jossa neuvotaan käyttämään vanhemman (91-94) Eclipsen kaasuläppäkoteloa: http://www.roadraceengineering.com/2gtbswap.htm...
Takaisin
Ylös Bottom