Raksaelukka
2.8tdic wanker / colt
- Liittynyt
- 29 Marraskuu 2012
- Sijainti
- Turus päin
Onko tietoa 2.8 pajeron imusarjasta, rupeaako jarruttaa kovemmilla ahdoilla ?
Sopiiko 2.5 vaparin imusarja tilalle, sitä kun aina kehutaan.
Onko jollain mahdollisesti kuvia itse tehdyistä?
Syöttöä lisätty joku 1 ja 3/4 kierrosta. Karasta poistettu prikka ja käännetty niin
että pitäisi olla "täysillä". Putki alusta 3" taka-akselin päälle ja loppu 2.5, yhdellä
hengittävällä vaimentajalla. Ahtoja nostettu kellon pulttien alle laitetuilla muttereilla, paljon helpompi
kuin tankon ruuvaaminen. Ahdot nyt joku 1.2-1.35bar.
Nyt tekisi mieli parempaa cooleria ja imusarjaa. Imusarja kun ainakin näyttää järjenvastaiselta!?
Niin ja vakio turbo paikalla, katotaan nyt muut helpommat keinot ensin.
Sopiiko 2.5 vaparin imusarja tilalle, sitä kun aina kehutaan.
Onko jollain mahdollisesti kuvia itse tehdyistä?
Syöttöä lisätty joku 1 ja 3/4 kierrosta. Karasta poistettu prikka ja käännetty niin
että pitäisi olla "täysillä". Putki alusta 3" taka-akselin päälle ja loppu 2.5, yhdellä
hengittävällä vaimentajalla. Ahtoja nostettu kellon pulttien alle laitetuilla muttereilla, paljon helpompi
kuin tankon ruuvaaminen. Ahdot nyt joku 1.2-1.35bar.
Nyt tekisi mieli parempaa cooleria ja imusarjaa. Imusarja kun ainakin näyttää järjenvastaiselta!?
Niin ja vakio turbo paikalla, katotaan nyt muut helpommat keinot ensin.