- Liittynyt
- 5 Tammikuu 2003
- Sijainti
- Lahti
O-Jayn vara-osa Gallusta oli kuin olikin jako sekaisin, ilmeisesti hydraulinen kiristäjä on nassahtanut pakkasella...
No, osiahan tietty löytyy, mutta miten ihmeessä jakopää kasataan? Workshopmanual neuvoo ainoastaan, että pitää ketjun ja rattaat yhdessä, ja tyrkkää paikoilleen... miten se kiristäjä oikein toimii? Hydraulinenhan se on, mutta täytyyhän siinä joku esikiristys olla? Miten se esikiristys lukitaan "auki" asentoon?
Kenelläkään kokemuksia 4G52 kansiremontista? Tai spekulointia mitä tapahtuu kun jako on 4 hammasta pielessä? Kone kyllä pyörii ympäri, mutta nihkeästi, eli varmaan on venttiilit solmussa...
No, osiahan tietty löytyy, mutta miten ihmeessä jakopää kasataan? Workshopmanual neuvoo ainoastaan, että pitää ketjun ja rattaat yhdessä, ja tyrkkää paikoilleen... miten se kiristäjä oikein toimii? Hydraulinenhan se on, mutta täytyyhän siinä joku esikiristys olla? Miten se esikiristys lukitaan "auki" asentoon?
Kenelläkään kokemuksia 4G52 kansiremontista? Tai spekulointia mitä tapahtuu kun jako on 4 hammasta pielessä? Kone kyllä pyörii ympäri, mutta nihkeästi, eli varmaan on venttiilit solmussa...