Vs: -87 Galant EXE 2.0 kaas. 4ov- Ohj. tehostajan liemet ulkona, onko paha rasti?
Kiitos tiedoista, ostin sen auton nyt kumminkin tuosta viasta huolimatta...täytyy alkaa henkisesti valmistautumaan hommaan...
Sulo Vilen -tauti iski: kun sain halvalla... ;D ...tosin täysi huoltokirjakin auttoi asiaa ja uusia osiakin on laitettu mm. syylari, laturi, bensapumppu, kytkin, lämppärin moottori ja kaikki hihnat 262 tkm:ssä + kaikki normaalihuolto-osat ja sokerina pohjalla auto on 99,9% ruosteeton - eräs aikaisempi omistaja kestovahannut muutaman tuhannen km:n välein ja öljyt vaihdettu n. 5000 km:n välein + pohja öljytty jne. Luonnollisesti kaikki EXE:n sähkövarusteet toimii ja sisusta on kuin uudesta autosta ja persiissä on vielä vetokoukkukin 1600 kg:n vetopainoilla...
Kun löin tulille, niin nostajat ilmeisesti kalkatteli aikansa...öljy oli tosin alarajassa ja auto seisonut 8 kk. Öljyn lisäyksen jälkeen lopetti kyllä kalkatuksen. Oliko tässä jo hydrauliset systeemit (kone 4G63) vai perinteiset (Mitsu-kirja on vasta tulossa postissa...)?
Mahtaakohan nuo putket olla arvokkaita Veholla, vai missä lie niitä nykyään myyvätkin? Tarvikkeena ei taida saada?
Minkäsmoinen se erikoistyökalu putkiurakkaan on, onko minkäänlaista kuvaa saatavissa? Joku taivutusvarsihirviö? Avainväli ja vähän mittoja - onko kellään? Hitsaaminen kyllä onnistuu ja laikkakone on, joten jos sen voi niin tehdä, niin voisin kokeilla. :seina