Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
dani sanoiEi muuta kun tsemppiä ja pitkää pinnaa kunnostukseen ja turbottamiseen. Turbottamisesta löytyy FAQ Galant-osiosta tekniikkapuolella. Sieltä löytänet kaiken tarvittavan tiedon jotta saat auton leimaan puhaltimen kera. Jos 4ws komponentit on suurin osa tuhon omia niin kannattanee ehkä poistaa koko systeemi, näin saisit myös lukon taakse jos sellainen kiinnostaa. Jenkeistä löytyy palikkaa sinne taakse...
Harri K sanoiOta satulat takaa suosista irti ja tee seuraavanlainen juttu sinne :
http://www.dynamiitti.com/forum/viewtopic.php?t=32579
siellä on toi neulalaakeri varmaan iha jumissa...just eile itse purin vastaavat satulat dynystä ja sain kuntoon eukku
aavikko-mursu sanoimistäs noita laakeria saa?
AneemineN sanoiOnko ideoita ku ei ö.paine valo syty missää vaiheessa ja piuha näytti äkkiseltää ehjältä ja sai hyvin kosketuksen?
Nuhapumppu sanoiSamaa ehdotan kuin ast. Kokeile syttyykö valo kun otat anturista johdon irti,pistät virrat päälle ja tökkäät johdon maihin,jos valo syttyy niin anturi vaihtoon.
AneemineN sanoijes,isot kiitokset,pääsee iha justiinsa kokeilee ku saa nosturipaikan eukku
tulee sitte infoa
jooonas sanoionko polttimo ehjä?
AneemineN sanoipitää vielä varmistaa,pari viikkoa takaperin näytti ehjältä eikä sillonkaan toiminu
Nuhapumppu sanoiKokeile nyt kuitenkin vaihtaa se anturi,jos sillä korjaantuis. Yleensä nuo toimii maadoittumalla muttei japanialaisista koskaan tiedä mitä he ajattelevat.
jooonas sanoituli vaan mieleen että vieläkö oot sitä tehostajan pumppua vailla?
Juurikin näin , esim tarvikeanturit saattaa kestää tyyliin kuukauden, osa pimenee osa vuotaa öljyä läpi...Nuhapumppu sanoiKokeile nyt kuitenkin vaihtaa se anturi,jos sillä korjaantuis. Yleensä nuo toimii maadoittumalla muttei japanialaisista koskaan tiedä mitä he ajattelevat.
aavikko-mursu sanoimistäs noita laakeria saa?
Harri K sanoiPurat ne takajarrut osiin ja neulalaakeria tuskin siellä on. Laita pelkkä neulalaakerin kehys sinne, sekin riittää ;D
Helmat on varmaa joo mädät...meil sama hitsaushomma, alkaa ensviikol eukku
Harri K sanoiYli 2000rpm ja siittä ylöspäi pelaa normaalisti?
Lambda rikki?
jooonas sanoionko akku ollu irti remontin aikana? jos ecu opettelee uudestaa tyhjäkäyntiä, voisko olla sytkä vähän pielessä, tai jako pykälällä...
T. Kiili sanoiMulla oli coltissa ihan sama ongelma kun kasasin koneen ja jakopää jäi muutaman hampaan pieleen että se kävi tosi huonosti tyhjäkäyntiä mutta parissa tonnissa oli ok.
toi opettelumoodi meni ainakin tuossa gtissä niin ettei sitä edes huomannut, laitoin sytkän kohdalleen ja tsekkasin että lämpösenä oli tyhjäkäynti ok niin on pelannut siitä lähtien.
Onkos tässä tasapainoakselit? jos ne on pielessä?
AneemineN sanoiOn tp-akselit mutta niihin ei tällä reissulla koskettu kun on jo vajaa 5000km sitte uusittu hilut.
Kansi on nyt koneistamolla laitettavana kun oli ne venttiilit sen verran karseat,samalla sinne ohjurikumit menee uusiksi
jykäh sanoiilmamäärämittarin ja imusarjan välinen kumiputki halki/rikki tai huonosti kiinni?
tai joku muu imu vuoto?
AneemineN sanoikone menossa parasta aikaa nippuun ja letku oli ehjä ja 90% varmuudella kiinni, mutta katsotaan että olisko jako voinnu olla väärin
ST sanoiTavan malliin nuo on saanut lisävarusteena,ja GTI/EXE-malleissa nuo muovit ollut vakiona.
mystinengalant sanoiGti etuvedon ovissa on samat reijät ja käytännössä jos otat normimallista ovet niin joudut poistamaan listamaan ja tekemään reijät.
Aamuja myös eukku (onpas muuten kylmää keliä luvannut :seina)
Mr mmc sanoimuutaman sarjan asentaneena.... kaikissa, GL, GLi GLSi,GTi yläreunan reijät sopivat suoraan, alas joutuu jokaiseen poraamaan 5reikää
takaoviin ja etuoviin 6 ja ellei halua porailla niin puhdistella hyvin ja sikaliimaa ja puristimilla laudan pätkien tukeman kiinni eukku
mulla tuossa -88 GLSi:ssä on ollu vakiona kaikki hilppeet... muovit ovissa,ABS,ilmastointi,kattoikkuna yms yms sähkö himmelit... oikeestaan
kaikki paitsi automaatti ilmastointi.. manuaali malli
ps. käyn tarkistamassa ne ovet tänään... otan kuvia niistä... ovat tuolla metrin lumihangen takana ladossa... :nykii
nurmilau sanoiMazda 6:ssa tais olla sopivat neulalaakerit, jos käsijarrun laakerista oli tässä kyse.
Itse hain mazda-kaupasta muutaman kympin hintaan neulalaakerin omaan autoon. tietty messingistä tms. vois tehä holkin sinne myös.
perkule nyt o kova tarve vetarille,pitäis töihinki päästä huomenna :seinajooonas sanoipitäis hitsaa jumiin se visko ni sit toimii
sinne siis eukkuJerkku sanoiMotonetissä näytti olevan ihan kattava valikoima Redlinen öljyjä
ast sanoiCastrol Syntrans Transaxle 75W-90 (entinen TAF-X) tai Syntrans Multivehicle 75W-90 (entinen SMX-S) voisi toimia paremmin. Ainakin Syntrans Transaxle / TAF-X toimii eräässä toisessa Mitsubishin vaihteistossa parhaiten kokeilemistani öljyistä ja foorumillakin on hyviä kokemuksia SMX-S öljyistä.