ASX autotallissa

Vs: ASX autotallissa

Mulla taas välii tossa kuskin puolen jostai siittä mistä turvavyö tulee niin joku natisee myöskin tai pitää ääntä mut ei aina ...

onkos muilla kokemusta tosta nahkaverhoilusta et onko se iha turha ja onko se kui kylmä talvipakkasilla ? .

Ite kun hieronu instyle automaatista kauppoi niin näkis et ottasko vaaa karvalakkimalli 4x4 6AT ...
 
Vs: ASX autotallissa

Moron..

mites teillä muilla on noi renkaitte ilmanpaineen vahtijat toiminu ja mites se on että saako sen järjestelmä pois käytöstä ja jos niin miten ..
 
Vs: ASX autotallissa

asx sanoi
Moron..

mites teillä muilla on noi renkaitte ilmanpaineen vahtijat toiminu ja mites se on että saako sen järjestelmä pois käytöstä ja jos niin miten ..
On toiminu vielä ainakin. Mutta nythän ne kumos se lain, että ne tarvii olla vain ensiasennusrenkaissa. Mä kuitenki sain ne talvirenkaisiinki. Mutta siis kysäsepä huollosta, että voiko sen paskan ohjelmoida kokonaan pois päältä, koska käsitin ettei ole enää pakolliset nämä anturit.
 
Vs: ASX autotallissa

asx sanoi
Mulla taas välii tossa kuskin puolen jostai siittä mistä turvavyö tulee niin joku natisee myöskin tai pitää ääntä mut ei aina ...

onkos muilla kokemusta tosta nahkaverhoilusta et onko se iha turha ja onko se kui kylmä talvipakkasilla ? .

Ite kun hieronu instyle automaatista kauppoi niin näkis et ottasko vaaa karvalakkimalli 4x4 6AT ...
ainahan nahka on kylmä pakkasilla ja kuuma kesällä.
 
Vs: ASX autotallissa

Jos kaikki menee kuten suunniteltu tulee talliin ASX Intense -12, kilsoja mittarissa on 80tkm, metriäkään en ole ajanut ja kauppoja liikkeen kanssa hierottu viikon verran ja nyt alkaisi olemaan kohdillaan.
No pakko sitä on varmaan ajaa ennen kuin ostaa ;D hyvän näköinen peli kaikin puolin, onko porukka havainnut mitään tyyppivikaa yms. 1,6L bensiinissä?
 
Vs: ASX autotallissa

Moron

Yhessä mitä koeajoin taannoin niin oli näissä takapyörän kaarista kulunut maali pois, et katoppa onko takapyöränkaaret ok siittä takaoven reuna ja pyörän välistä ja oven se takareuna myös ...
 
Vs: ASX autotallissa

asx sanoi
Moron

Yhessä mitä koeajoin taannoin niin oli näissä takapyörän kaarista kulunut maali pois, et katoppa onko takapyöränkaaret ok siittä takaoven reuna ja pyörän välistä ja oven se takareuna myös ...

mäki mietin et liimaisko sitä kalvoa noihin paikkoihin, mut en oo sit jaksanu liimailla. mites mulla toi oikean puoleinen pyyhkijän sulka ei oikein pyyhi siitä keskeltä eli ei oikein pysy lasin pinnas kii. tiedä sit onko se näin talvisin ku jäätä tai hiekkaa tms. ku en mielestäni kesällä keväällä huomannu moista ongelmaa.

sit yks tyyppivikahan näis kaikis on et ohjaamo saatta nitistä ja natista välis. itellähän on -15 vm, joten saa nähä kauanko kyseinen rakkine toimii :D ainaki 5v takuu on.
 
Vs: ASX autotallissa


Mä kans meinasin teippail noi kaaret mut ku auto vaihtoo menee niin mitä sitä enää teippaamaa alkaaa , syypää ilmeisesti noi 225 leveet talvikumit kun 215 leveet vaaa noi kesäkumit eikä kesän aikana mielestäni kulunu lisää noitten kaarien maali vaikka hiekkateillä ajelenki ...

Saas nähä kans miten tuleva asx mallii 4x4 instyle automaatti sitten toimii, että kyl mä kiroon jos siinäki sitte viälä moottoriöljy lisääntyy vaikkaki vanhas autos taisi lopulta lakata toi lisääntymine ...

Täytys maanantaina mennä kyselee et saako ton renkaspaineen vahdin pois päältä kun moni sanonu jo että vain ensiasennus renkais pitäs olla ne vahdit toiminnas kun nyt ilman vahtei se piippailee antureita jos ei niitä oo niin 10 minuuti välei :)
 
Vs: ASX autotallissa

Itsellä nyt ASX 1,6 insport varustelulla tilattu. Aikaisemmin Mitsusta ei ole kokemusta ollut. Koeajossa en mitään ylinmääräistä nitinää, natinaa kuullut ja auto tuntui muutenkin laadukkaalta ;D. Onko tuo natina miten häiritsevää ja kauanko kestää ajella uudella autolla ilman natinoita? Edelliset 3 autoa ollut Honda Accordeja joissa en ole kyseisiin natinoihin törmännyt.
 
Vs: ASX autotallissa

Mä kävi tänää kyselemäs noista renkaan painee vahtien kytkennästä pois päältä niin ei kuulemma onnistu mut onneks alkuperäne anturi oli vaa 56 e kpl ...

Satuin löytää orkkis vanteet kumiliikkeestä niin anturii kehii ja tuoretta kumia ja renkaat ootteleeki sitte autoo tullaksee ...
 
Vs: ASX autotallissa

Moro auto on nyt homattu ja mukava peli on vaikka sisä-äänet ja pikku natinaa onkin verrattuna edelliseen 14v Mersun 320CDI, taitaa toi äänieristys olla huono kaikissa suht uusissa autoissa(siis halvemmissa), ja pieni tehon puute on verrattuna edelliseen 190hv/490 newtonin, no toi oli kyllä tiedossa ja eihän minulla mihinkään enään ole kiire ;) kesärenkaat on aika tiensä päässä meinasin ostaa 50 profiiliset 60 sijaan, onko kokemuksia? mittari virhe taitaa kasvaa 7km/h.
 
Vs: ASX autotallissa

Tuo äänieristys oli jo tiedossa että on heikohko. Sen vielä sietää, mutta nuo natinat on ikävämpi juttu. Toivottavasti tuossa vm-15 mallissa on vähän parannusta tapahtunut noiden sisämateriaalien ja niiden kiinnitysten suhteen jottei kätössä juuri natisisi. Nimimerkki: Odottaa päiviä luovutukseen 8).
 
Vs: ASX autotallissa


Sama odotus täälläkin ja saa myöskin nähä natiseeko ym tuo uus peli kun sen nyt ensin saisi , nyt on täälläkin jo neliveto kelit kun tota lunta tuli mut saas nähä sulaako ennemmi pois ku saa auton tos enskuu puoliväli tienoil tai vähä ennen .
 
Vs: ASX autotallissa

asx sanoi
Mä kävi tänää kyselemäs noista renkaan painee vahtien kytkennästä pois päältä niin ei kuulemma onnistu mut onneks alkuperäne anturi oli vaa 56 e kpl ...

Satuin löytää orkkis vanteet kumiliikkeestä niin anturii kehii ja tuoretta kumia ja renkaat ootteleeki sitte autoo tullaksee ...
pakkohan ne ny on stna saada ohjelmoitua pois päältä. jos antureita ei enää tarvi, niin ei mitää järkee et auto sit piippailee siitä. ne vaan tais kusettaa sua tai ne ei tiedä asiasta mitään?
 
Vs: ASX autotallissa

Kaivostyöläinen sanoi
Tuo äänieristys oli jo tiedossa että on heikohko. Sen vielä sietää, mutta nuo natinat on ikävämpi juttu. Toivottavasti tuossa vm-15 mallissa on vähän parannusta tapahtunut noiden sisämateriaalien ja niiden kiinnitysten suhteen jottei kätössä juuri natisisi. Nimimerkki: Odottaa päiviä luovutukseen 8).
no emä tiä välis natisee välis ei. mut onneks mullaki insportis rockkarit, niin bassot peittää kaiken muun äänen ;D Hieno auto vielä kun on led päivävalot näis insport ja instyle. itsellä 5000km mittaris about.
 
Vs: ASX autotallissa

Käytännössähän kaikki on mahollista mut jos ei huolto saa muuttaa ohjelmaa niin sillo mennään näillä ..
Näpit syhyy jo ja odottava aika käy pitkäksi , viikko pari enää odotusta ...
 
Vs: ASX autotallissa

Hecca sanoi
pakkohan ne ny on stna saada ohjelmoitua pois päältä. jos antureita ei enää tarvi, niin ei mitää järkee et auto sit piippailee siitä. ne vaan tais kusettaa sua tai ne ei tiedä asiasta mitään?

Tämähän on valmistajien päätös, joka tuli ilmi pitkän aikaa sitten, kun Ruotsi aikoinaan ilmoitti, että he eivät vaadi TPMS:n toimintaa pakolliseksi ensirekisteröinnin jälkeen. Jo silloin valmistajat yhdessä rintamassa ilmoittivat, ettei tuota poiskoodausmahdollisuutta tulla antamaan.
 
Vs: ASX autotallissa

Minkälaisia kulutuksia 1,6l bensalla olette saaneet? ajotietokone ilmoitti 6,8L/100km todellinen oli 7,1L/100km, ajoa 760km josta maantietä n. 500km loput keskustaa.
 
Vs: ASX autotallissa

Huntter sanoi
Minkälaisia kulutuksia 1,6l bensalla olette saaneet? ajotietokone ilmoitti 6,8L/100km todellinen oli 7,1L/100km, ajoa 760km josta maantietä n. 500km loput keskustaa.
samaa about itellä.
 
Vs: ASX autotallissa

pexi sanoi
Tämähän on valmistajien päätös, joka tuli ilmi pitkän aikaa sitten, kun Ruotsi aikoinaan ilmoitti, että he eivät vaadi TPMS:n toimintaa pakolliseksi ensirekisteröinnin jälkeen. Jo silloin valmistajat yhdessä rintamassa ilmoittivat, ettei tuota poiskoodausmahdollisuutta tulla antamaan.
paree sit toivoa et noi anturit ei rupee hajoileen, ei sitä varotusvaloa jaksa katella. Jos ei pikkupajatkaa kerta sitä pois voi ohjelmoida, tai jos ei ole koko mahdollisuutta. Ei varma mene katsastuksesta läpi jos palaa valo. tietääkö joku miten autosta vaihdetaan kesäkumien anturit talvikumien antureihin. Jotenki ne pitää auton napeista kääntää eri modille kun vaihtaa kumit sano huoltomies viime kesänä, kun kävin talvikumien anturit ohjelmoimas autoon.
 
Vs: ASX autotallissa

Ja mitäs tykkäätte tuosta ajovakaudenhallinta järjestelmästä? Näin talvisohjoilla kun etuveto puskee, niin se lyö usein päälle. Senhän pitäis estää autoa puskemasta ja pyörähtämästä.
 
Vs: ASX autotallissa

Hecca sanoi
Ja mitäs tykkäätte tuosta ajovakaudenhallinta järjestelmästä? Näin talvisohjoilla kun etuveto puskee, niin se lyö usein päälle. Senhän pitäis estää autoa puskemasta ja pyörähtämästä.
Ei tykkää koko laitteesta :-[
 
Vs: ASX autotallissa

Mä nyt kohta 50 tuhatta ajanu järjestelmä päällä niin ei se oo kyllä kertaakaa mulla puskenu mutkassa mut tos ku painaa kaasuu ja alkaa sutiin niin sillo hakee kyllä kun jarruttaaa enemmä pyörivää pyörää ..

Mä en ite viälä tiädä noista renkaa vaihoista mut jos se on nii etevä jos renkaat sekottaa et laittaaki edestä yhen taakse ja jos se sekoo siittä että huutaa niin joha on etevä laite , tuo taisi näyttää koetaulussa renkaa painee renkas kohtasesti , mä ku en viälä tiädä ku ei sitä autoo oo viälä tullu .. Merkki liikkees ku vaihattaa renkaat niin homma kuitenkin on pueno tai sitte ostaa itelle reilun tonni e vehkee millä sitte ite ohjelmoi ..
 
Vs: ASX autotallissa

asx sanoi
Mä nyt kohta 50 tuhatta ajanu järjestelmä päällä niin ei se oo kyllä kertaakaa mulla puskenu mutkassa mut tos ku painaa kaasuu ja alkaa sutiin niin sillo hakee kyllä kun jarruttaaa enemmä pyörivää pyörää ..

Mä en ite viälä tiädä noista renkaa vaihoista mut jos se on nii etevä jos renkaat sekottaa et laittaaki edestä yhen taakse ja jos se sekoo siittä että huutaa niin joha on etevä laite , tuo taisi näyttää koetaulussa renkaa painee renkas kohtasesti , mä ku en viälä tiädä ku ei sitä autoo oo viälä tullu .. Merkki liikkees ku vaihattaa renkaat niin homma kuitenkin on pueno tai sitte ostaa itelle reilun tonni e vehkee millä sitte ite ohjelmoi ..
ei näytä paineita eikä mitää tietoja noi anturit. Ihan turhat, pelkkää rahastusta taas. Silmälläki näkee kyl onko renkais liian vähä ilmaa vai ei.
 
Vs: ASX autotallissa

Miksei ne oo tehny semmosta irrotettavaa lasikattoa? Olis kiva kesällä ottaa se vaan pois ;D saisko sen ite ehjänä irti siitä ja tehtyy joku kiinnitys systeemi :)
 
Vs: ASX autotallissa

No niin. Nyt on ASX 1,6 insport pihassa. Herjaa jatkuvasti noita talvirenkaiden paineantureita :seina. Teltta-autosta oli anturit loppu :nykii joten joutuu ajelemaan tuo herja päällä kunnes saavat niitä antureita varastoon.
 
Vs: ASX autotallissa

Kaivostyöläinen sanoi
No niin. Nyt on ASX 1,6 insport pihassa. Herjaa jatkuvasti noita talvirenkaiden paineantureita :seina. Teltta-autosta oli anturit loppu :nykii joten joutuu ajelemaan tuo herja päällä kunnes saavat niitä antureita varastoon.
minkä värinen auto? Ohjelmoi samalla pois ne kääntyvät sivupeilit. vtu näin talvella ne on jumis vähän väliä.
 
Vs: ASX autotallissa

Mustan värisenä otin. Tänään tuli tosiaan todettua että nuo peilit jää jumiin pakkasella.
Pakko todeta että ihan eri auto kun se karvalakkiversio. Paljon laadukkaamman oloinen sisältä. Täytyy vaan kokoajan keksiä minne ajelisi. Eihän tuo mikään kiituri tuo bensavehje ole mutta erittäin hyvin soveltuu cruisailuun :driver
 
Vs: ASX autotallissa

Itellä valkonen. Joo se karvalakki invite oli ihan paska ja kytkimes oli liian paljon tyhjää, mutta tää insport ihan eri tasoa. Kosketusnäyttö soitin olis saanu olla parempi tuohon rahaan. Ja navi olis saanu olla.
 
Vs: ASX autotallissa

Mä vähä epäilen et ei iha kukavaan saa sitä eheenä irti ...
 
Vs: ASX autotallissa

Niin osaako joku uudes asx vaihtaa tietokoneen asetuksis kesä ja talvirenkaiden antureiden välillä?
 
Vs: ASX autotallissa

Ohjekirjassa, onkos siellä tietoo ks asiasta , mä sen kohta osaan kun kysyn kun sais nyt vaaa sen auton ensi niin pääsis testaileee ...
 
Vs: ASX autotallissa

auto paikalla
-käsijarru päällä
-virrat ON asennossa
-Info nappia painelemalla menu kohdalle
-info nappi pohjaan ja valikko avautuu.
sieltä sitten valikosta löytyy rengas osia ja vaihtoehtona 1 ja 2 muuttaaksesi kumpi setti niin info nappia pidä pohjassa kohdalla ja se muuttuu sitten. (kunhan kummatkin rengas setit on koodattu testerillä ekan kerran niin vaihto mittariston kautta.)

ja ohjekirjasta muistaakseni löytyy ohjeet.

toivottavasti oli tarpeeksi sekavasti selitetty
 
Vs: ASX autotallissa

Hecca sanoi
Itellä valkonen. Joo se karvalakki invite oli ihan p*ska ja kytkimes oli liian paljon tyhjää, mutta tää insport ihan eri tasoa. Kosketusnäyttö soitin olis saanu olla parempi tuohon rahaan. Ja navi olis saanu olla.

Musta se kosketusnäyttö on ihan hyvä. Noista valmistajien omista Naveista ei kannata mun mielestä maksaa. 150€ saa paremman Navin ja ilmaiset päivitykset.
Jännittäen odotan kevättä ja millaiset noi Yokohaman ensiasennusnakit on kun ei oo tommosista kokemusta.
 
Vs: ASX autotallissa

Kaivostyöläinen sanoi
Jännittäen odotan kevättä ja millaiset noi Yokohaman ensiasennusnakit on kun ei oo tommosista kokemusta.
No mulla on kokemusta, mutta ei kylläkään ASX:n alla. Lyhyesti sanottuna ihan OK renkaat normaali ajossa. Melko meluisat, mutta melua ei tarvitse pitkään kestää, kun ne kuluu yhdessä kesässä :)
 
Vs: ASX autotallissa

Tuskin kuluu. Mulla tulee kesäs 5000km ja vuodes 10t. Veikkaan että menee muutaman vuoden vähintään :) Kosketusnäyttö olis saanu olla semmonen missä pyörii edes musavideot jne. Varmaan olis ollu semmonen siinä "parhaimmas" navisoittimes mikä olis maksanu hunajata.
 
Vs: ASX autotallissa

pakkasella ritisee ja rätisee tuulilasi tai kojelauta, ja lasikattoki varmaan,
 
Vs: ASX autotallissa

Hecca sanoi
pakkasella ritisee ja rätisee tuulilasi tai kojelauta, ja lasikattoki varmaan,
Onko siihen vaihdettu joskus tuulilasi? Tahtoo olla noissa jälkiasennetuissa laseissa monesti tuommosta ongelmaa.
On tullut useampikin vastaava erimerkkisissäkin autoissa. Jos on jälkiasennus lasi, niin saat olla tyytyväinen jos ei vuoda vettä kuitenkaan sisälle, kun sitäkin noissa jälkiasennuksissa on ilmenny.
Tuon takia kitkuttelen Galantilla vielä orkkis lasilla, vaikka vasten aurinkoa ajaessa jo hieman sumea onkin, mutta ehyt kuitenkin. :)
 
Vs: ASX autotallissa

MitsuMi sanoi
Onko siihen vaihdettu joskus tuulilasi? Tahtoo olla noissa jälkiasennetuissa laseissa monesti tuommosta ongelmaa.
On tullut useampikin vastaava erimerkkisissäkin autoissa. Jos on jälkiasennus lasi, niin saat olla tyytyväinen jos ei vuoda vettä kuitenkaan sisälle, kun sitäkin noissa jälkiasennuksissa on ilmenny.
Tuon takia kitkuttelen Galantilla vielä orkkis lasilla, vaikka vasten aurinkoa ajaessa jo hieman sumea onkin, mutta ehyt kuitenkin. :)
Ei vaan uusi viimekesänä pakasta vedetty auto :) Kuten sanottu, tyyppivika nämä ritinät ja rätinät, eikä oikein tiedä mistä tulee vai tuleeko sieltä sun täältä :D Ärsyttävää toki. Varmaan ku jääs koko auto, niin siitä lähtee. Eipä sulalla keleillä oikeestaa mitää huomaa.
 
Vs: ASX autotallissa

Ritinä ja rätinä tuleee siittä ku toi lumi sulaaa ja jäätyy siihe lasin reunaaa eli lasin reunan ja auto kori välii kun tuo lasin liima joustaaa pikkasen niin jää rutajaaa ...
 
Vs: ASX autotallissa

Mä en ole rätinöitä huomannut.
Täytyy sanoa että nuo valmistajan ilmoittamat kulutuslukemat 4,9/ 5,8 / 7,4L/100km on ihan perseestä revittyjä.
Todellinen kulutus on mulla maantiellä 5,8L/100km keskikulutus on 7,4L/100km ja kaupungissa menee 257,9L/100km ;D

Vein Teltta autoon auton rengaspaineantureiden asennukseen talvirenkaisiin kun niitä oli sinne saapunut varastoon.
Kävikin ilmi että anturit oli ollut koko ajan renkaissa :seina Niitä ei ollut vaan kalibroitu.
Kaks viikkoa ajoin autolla se vikavalo näytössä vaikka anturit oli koko ajan renkaissa :nykii
 
Vs: ASX autotallissa

Kaivostyöläinen sanoi
Mä en ole rätinöitä huomannut.
Täytyy sanoa että nuo valmistajan ilmoittamat kulutuslukemat 4,9/ 5,8 / 7,4L/100km on ihan p*rseestä revittyjä.
Todellinen kulutus on mulla maantiellä 5,8L/100km keskikulutus on 7,4L/100km ja kaupungissa menee 257,9L/100km ;D

Vein Teltta autoon auton rengaspaineantureiden asennukseen talvirenkaisiin kun niitä oli sinne saapunut varastoon.
Kävikin ilmi että anturit oli ollut koko ajan renkaissa :seina Niitä ei ollut vaan kalibroitu.
Kaks viikkoa ajoin autolla se vikavalo näytössä vaikka anturit oli koko ajan renkaissa :nykii

Samoihin kulutuslukemiin olen itse päässyt keskikulutus on koko ajan 7,1-7,4L/100km 5,8L on täyttä shittiä, enimäkseen ajan maantietä.
 
Vs: ASX autotallissa

Kaivostyöläinen sanoi
Vein Teltta autoon auton rengaspaineantureiden asennukseen talvirenkaisiin kun niitä oli sinne saapunut varastoon.
Kävikin ilmi että anturit oli ollut koko ajan renkaissa :seina Niitä ei ollut vaan kalibroitu.
Kaks viikkoa ajoin autolla se vikavalo näytössä vaikka anturit oli koko ajan renkaissa :nykii

Miten tuo on toteutettu ? Pääsekö itse kalibroimaan "ajotietokoneelta" vai joutuuko aina käymään merkkihuollossa ?
 
Vs: ASX autotallissa

Kerran autoo ohjelmoidut kesä ja talvikumit voi ite vaihtaa auton ohjelmaan et ei tarvi keväi syksyin käydä liikkeessä ohjelmoimas kun sen saa ite vaihettuu kummat sitte onki autossa ... viestiketjuu vähä taakseppäi asiaa ks jutusta myöskin ..
 
Vs: ASX autotallissa

-JP- sanoi
Miten tuo on toteutettu ? Pääsekö itse kalibroimaan "ajotietokoneelta" vai joutuuko aina käymään merkkihuollossa ?

Sieltä ajotietokoneelta vaihdetaan rengassarjat. 2 sarjaa menee muistiin. Nopeasti vilkaisin ohjekirjaa niin anturien kalibrointi onnistuu myös ajotietokoneelta. Ajetaan jonkun matkaa ja painetaan jotain nappia ja yms. renkaat kalibroituu. Teltta auton huollosta sanoivat että toimii parhaiten kun renkaissa on se 2,2 baaria painetta.
 
Vs: ASX autotallissa

Kaivostyöläinen sanoi
Mä en ole rätinöitä huomannut.
Täytyy sanoa että nuo valmistajan ilmoittamat kulutuslukemat 4,9/ 5,8 / 7,4L/100km on ihan p*rseestä revittyjä.
Todellinen kulutus on mulla maantiellä 5,8L/100km keskikulutus on 7,4L/100km ja kaupungissa menee 257,9L/100km ;D

Vein Teltta autoon auton rengaspaineantureiden asennukseen talvirenkaisiin kun niitä oli sinne saapunut varastoon.
Kävikin ilmi että anturit oli ollut koko ajan renkaissa :seina Niitä ei ollut vaan kalibroitu.
Kaks viikkoa ajoin autolla se vikavalo näytössä vaikka anturit oli koko ajan renkaissa :nykii


Taitaaa mulla jäädä ostamati toisii kumeihi noi tunnistimet kun ilmeisesti sulla ei oo mikää piippi ääni piippaillu 10 minuuti välein niinku mulle kerrottii noitte antureitte tiimoilta
 
Vs: ASX autotallissa

asx sanoi
Taitaaa mulla jäädä ostamati toisii kumeihi noi tunnistimet kun ilmeisesti sulla ei oo mikää piippi ääni piippaillu 10 minuuti välein niinku mulle kerrottii noitte antureitte tiimoilta

Ei ole tosiaan piippaillut ajossa. Ainoastaan käynnistämisen jälkeen piti painaa infonäppäimestä jotta sai pois näytöltä tuon. Rasittavaa silti. Ja muistaakseni aina kun näyttöön tuli jotain ilmoitettavaa esim. luistoneston toiminnasta niin alkoi taas herjata näytössä.
 
Vs: ASX autotallissa

Kaivostyöläinen sanoi
Ei ole tosiaan piippaillut ajossa. Ainoastaan käynnistämisen jälkeen piti painaa infonäppäimestä jotta sai pois näytöltä tuon. Rasittavaa silti. Ja muistaakseni aina kun näyttöön tuli jotain ilmoitettavaa esim. luistoneston toiminnasta niin alkoi taas herjata näytössä.


Kiitti tiedosta , kai ne sittekkin on hommattava niin pääsee siittä riesasta ,56 e kpl..
Nyt tänää sain auton vihdoin ja viimein eikä munkaaa kulkine nyt viälä 60 kilsa kokemuksella nitissy eikä natissu mut tuntuu kiihtyvä liianki hyvi automaatiksi ..
 
Vs: ASX autotallissa

Joo ja meneekö katsastuksesta läpi, jos herjaa anturia?? Vaikka selittäis katsastus ukolle ettei ne ole pakolliset. Ja näytös palaa isolla se varotusmerkki, niin ei sitä jaksa kattella kauaa. On se kumma ettei niitä saa kokonaan muka ohjelmoitua pois päältä???

Minkä kokoiset mutterit on asx renkais? mun pitäs ostaa toisiin renkaisiin uudet mutteri jostain. mustat maalatut mieluusti. vinkkejä mistä tilais?
 
Takaisin
Ylös Bottom