ASX autotallissa

Vs: ASX autotallissa

Tuolla motonetissä näky oleva kumpiaki , peltivanteee ja aluvantee munttereita , mut jos sulla samanmoiset vanteet kesä ja talvikumeis niin käy sillo samat mutterit mut jos on toiset alu ja peltivanteet niin ei passaaa ristii noi mutterit ...
Muistaakseni olisi ollu 21 milline avain mikä sopii ...
 
Vs: ASX autotallissa

mitä taakkatelineitä olette hankkineet ASX'n kiinteisiin kattokaiteisiin, en hae niitä arvokkaimpia merkkejä vaan lähinnä asianajavia edullisempia vaihtoehtoa. Kiesi vm. 2011 4x4 di

vastaankin itse itselleni; kovin edullisia vaihtoehtoja ei taida ollakaan, halvemmat biltema jne. mallit ei taida käydä ASX'n kattokiskoihin eli käyvät mallit taitavat olla 150€ hintaluokassa pääsäänt.
 
Vs: ASX autotallissa

https://www.facebook.com/RAINBOWPEN

tuolla näky kans oleva asx rääsää , hilpettä tms
15 tammikuuta kohas tuol näkys oleva kattotelineet mut hintaa en tiiä ...
 
Vs: ASX autotallissa

mistähän sais punaista alumiinitarraa tai kiiltävää. laittais mitsun logon päälle, niin tulis hieno :) tuolta rainbowista eivät suostuneet lähettään kirjees. väittivät että 33dollaria maksaa postikulut. on sitä ny vtu ennenki noin kaukaa kirjees tilattu tavaraa olemattomilla postikuluilla.
 
Vs: ASX autotallissa

Pistä kuvaaa tänne niin näkee sit muukki millane tuli :)
 
Vs: ASX autotallissa

Eipä se tyyppi enää vastannu mailiin. Tiedä sit eikö huvita pientä määrää teippiä myydä vai mikä vtu on :) Antaa olla sit.
 
Vs: ASX autotallissa

kuvia välis
 

Liitetiedostot

  • 2015-02-14 20.28.47.jpg
    2015-02-14 20.28.47.jpg
    181.2 KB · Lukukerrat 1,061
Vs: ASX autotallissa

Onkos tää tomaatti malli , mul on toi oma on tomaatti ..
 
Vs: ASX autotallissa

Kaivostyöläinen sanoi
Onko mitkä vanteet sulla tossa? Itse sijoitin 150 euroa enemmän niin sain Mitsun omat vanteet.
Barzetta 17". Ostin ne kesärenkaille, mutta ne ny on väliaikaisesti talvirenkailla. Vaihdatan noi kyllä kesäkumeille. talvirenkaisiin ne mitsun omat 17" mitä on vm 2015. Neki on hienot vanteet..
 
Vs: ASX autotallissa

Onko tietoa mitä näistä pystyy ohjelmoida pois tai päälle. eli kääntyvät peilii pystyy ohjelmoida pois. turvavyön piippiääni olis hyvä saada pois. pystyykö moottorin startti stoppia kääntää siten pain, että automaattisesti se pois ja napista saa päälle halutessa. paineilma anturit saisko pois päältä. no vien kesällä auton ekaan huoltoon johonki muualle kuin merrkiliikkeeseen. saa nähdä mitä he pystyyvbät tekemään jos edes pääsevät koko autoon sisään heidän tietokoneillaan :)
 
Vs: ASX autotallissa

Hecca sanoi
turvavyön piippiääni olis hyvä saada pois.

tuon sai ainakin 2011-mallisesta pois irroittamalla penkin alta löytyvän liittimen. kuskin puolelta se oli irti koko 120tkm ajan, mitä tuolla ajelin, mutta muistaakseni apparin puolelta löytyi samanlainen liitin. sitä en tiedä, voiko tuolla mahdollisesti olla vaikutusta turvavarusteiden toimintaan. tuskinpa kuitenkaan.
 
Vs: ASX autotallissa

nahkuri sanoi
tuon sai ainakin 2011-mallisesta pois irroittamalla penkin alta löytyvän liittimen. kuskin puolelta se oli irti koko 120tkm ajan, mitä tuolla ajelin, mutta muistaakseni apparin puolelta löytyi samanlainen liitin. sitä en tiedä, voiko tuolla mahdollisesti olla vaikutusta turvavarusteiden toimintaan. tuskinpa kuitenkaan.

Sammuuko turvavyön merkkivalokin tämän liittimen irroittamalla? Mikäli näin, niin silloin veikkaisin että turvavyön kiristystoiminto ei kolaritilanteessa pelaa. Mikäli taas liittimellä vaikenee pelkästään piipitys mutta merkkivalo ei, niin silloin ei liene vaikutusta.
 
Vs: ASX autotallissa

ootteko itse asentanu peräkoukkuja? kannattaako itse ruveta vai teetättää, Aika kallista kyllä ku asennettuna 470e ainaki yhes paikas mainostetaan.
 
Vs: ASX autotallissa

Hecca sanoi
ootteko itse asentanu peräkoukkuja? kannattaako itse ruveta vai teetättää, Aika kallista kyllä ku asennettuna 470e ainaki yhes paikas mainostetaan.

Jos tuo hinta sisältää koukun niin ei se pahalta kuulosta.
 
Vs: ASX autotallissa

DaJackal sanoi
Sammuuko turvavyön merkkivalokin tämän liittimen irroittamalla? Mikäli näin, niin silloin veikkaisin että turvavyön kiristystoiminto ei kolaritilanteessa pelaa. Mikäli taas liittimellä vaikenee pelkästään piipitys mutta merkkivalo ei, niin silloin ei liene vaikutusta.

nyt ei kyllä pysty muistamaan, luultavasti merkkivalokin sammui.

jos alle 500 €:lla saa koukun asennettuna, niin ei se kyllä hirveen pahalta mielestäni kuulosta. reilu kolme vuotta sitten halvin thulen irroitettava koukku oli luokkaa 800 € ja tuolloinkin edullisin kiinteä olisi asennettuna ollut about 500.
 
Vs: ASX autotallissa

vtu säikähdin aamulla ku peruutin ahtaasta rivitalon katoksesta ulos. vasemmalla puolella tolppa takana ja oikealla naapurin auto. aina saa stna taitella että saa auton sinne jotenki niin että naapuriki pääsee vielä autoonsa. vielä ku normia vähä isompi auto itellä siis. ovetkaa ei aukea ku puoleen väliin yleensä. no anyway ajanu eilen tosi lähelle tolppaa(tosi lähelle) ja aamulla peruuttaes ei muistanu tätä. no vasen peili osu tolppaan ja väänty tietty väärään suuntaan. onneks ei kovin paljoo. käsin väänsin sen vaan takas ja testasin että toimii vielä peilin moottori ja peili käänty normisti sekä vilkku siinä. valkoinen muovi irvisti mustan muovin alta ja painelin sormilla kunnes sain sen takas paikoilleen. eikä mustas pinnas näkyny mitä jälkiä onneksi tapahtuneesta. vtuttaa ku tekevät niin stnan ahtaita parkkipaikkoja ja sitte naapurin kakarat paukuttaa ovia kylkeen tms. kyllä uusi auto ansaitsis tallin oman :seina
 
Vs: ASX autotallissa

niin ja muistelen että kiinteä koukku maksais reilu 200e. Liekö monimutkainen asentaa itse?
 
Vs: ASX autotallissa

Tota vetokoukkuu taannoi kyselin merkkiliikkeestä niin olikos se reilu 700 e mut pelkä koukun kai saa motonetistäki paljo huokeemmi . Talli mullaki järkeilyssä mut saa nähä mitä kesä tuo tullessaa talli suhtee , talli tuol on mut siinä yleensä jotai muuta ku auto niin uure talli teko sit kai on eessä ..
 
Vs: ASX autotallissa

Koukku ja sähkösarja merkistä ja sähkösarjan laadusta riippuen 300€ ->
Halvin hinta on Motonetin, eli käytännössä asennuspaikka ei tuolloin saa tuotteesta katetta ollenkaan.
Ohjeellinen asennusaika näyttäis olevan 3 tuntia.
Mä en ainakaan alle 500€ tekis...
 
Vs: ASX autotallissa

pexi sanoi
Koukku ja sähkösarja merkistä ja sähkösarjan laadusta riippuen 300€ ->
Halvin hinta on Motonetin, eli käytännössä asennuspaikka ei tuolloin saa tuotteesta katetta ollenkaan.
Ohjeellinen asennusaika näyttäis olevan 3 tuntia.
Mä en ainakaan alle 500€ tekis...

+1
 
Vs: ASX autotallissa

Joo sen kai ne maksaa. Mutta niin harvoin tarvii, että ehkä jääpi hankkimatta koko koukku.
 
Vs: ASX autotallissa

Toimiiko teillä start-stop niin kuin mulla, että se kytkeytyy pois kun puhallus on tuulilasille. Mutta jos laitan puhalluksen vaikka tuulilasille ja jaloille, niin se kytkeytyy päälle.? En oo kattonu ohjekirjasta, että onko näin mutta näin se mulla ainaki toimii.
 
Vs: ASX autotallissa

Mulla ei oo viälä iteksee sammunu moottori, mut mulla on toi automaatti vaihteine , siinä oli muistaakseni joku et pitää olla tuulilasille ennenkö sammuu jonku ihmee systeemin takii , kun on autos sisäl et ei huurustu tuulilasi ..

tossa ku kävin autos niin ilmeisesti sitä järjestelmää ei oo koko autossa mulla ollenkaa..
 
Vs: ASX autotallissa

eikös start stop ole kahdes ylimmäs varustelus ja onko vm 2015 vasta. vai onko vanhemmiskin?
 
Vs: ASX autotallissa

Tämä KOS-älyavainjärjestelmä ja moottorin start/stop painike on noissa kahessa kalliimmassa mallissa , kuin myöskin peruutus kamera mutta kaikkei kalliimmassa on myös peruutustutka kameran kanssa ja jotai muuta pientä härpäkettä.

Noissa vanhemmissakin lienee ollu tuo avaimeton käynnistys systeemi kun mulla vanhankin auton ohjekirjas sitä esiteltii ..

Tossa mun vanhassa oli tuo AUTO STOP & GO -JÄRJESTELMÄ mut sen sai napista pois päältä mut täs uures minkä sain tammikuun lopulla ei oo koko nappii , peruutustutka ja ajovakaude nappi vaan mut en tiä sitte onko toi AUTO STOP & GO -JÄRJESTELMÄ sitten vaan manuaali vaihteisessa kulkineessa kun mulla automaatti.
 
Vs: ASX autotallissa

asx sanoi
Tämä KOS-älyavainjärjestelmä ja moottorin start/stop painike on noissa kahessa kalliimmassa mallissa , kuin myöskin peruutus kamera mutta kaikkei kalliimmassa on myös peruutustutka kameran kanssa ja jotai muuta pientä härpäkettä.

Noissa vanhemmissakin lienee ollu tuo avaimeton käynnistys systeemi kun mulla vanhankin auton ohjekirjas sitä esiteltii ..

Tossa mun vanhassa oli tuo AUTO STOP & GO -JÄRJESTELMÄ mut sen sai napista pois päältä mut täs uures minkä sain tammikuun lopulla ei oo koko nappii , peruutustutka ja ajovakaude nappi vaan mut en tiä sitte onko toi AUTO STOP & GO -JÄRJESTELMÄ sitten vaan manuaali vaihteisessa kulkineessa kun mulla automaatti.

Joo mulla 2015 insport, bensa manuaali ja multa löytyy kyseinen start stop nappi sen ajonvakautusnapin vierestä. Et voi olla ettei ole sun automaatissa sitten. mutta turha se on koko systeemi. ite pidän puhallinta tuulilasilla, niin näköjään silloin se pitää sen pois päältä automaattisesti.

Tuli uusi autokuume. Peugeot RCZ :D No joo. ajetaan ny kuitenki ainaki se 5v niin kauan ku takuuta löytyy.
 
Vs: ASX autotallissa

Radiovärkin päivitystä. Saako tuota kosketusnäyttö soitinta itse päivitettyä usb kautta? Saako jostain ladattu esim. uuden päivityksen jne.
 
Vs: ASX autotallissa

Mulla itellä sellane kutina et pelkkää normi ratioo niin mitäs siinä päivittämää , tuo navikattori malli kyllä päivitetää mihi tulee lähinnä noi uuret kartat ja se päivittyy cd levyltä ja se sitte taas maksaa hunajaa ..
 
Vs: ASX autotallissa

asx sanoi
Mulla itellä sellane kutina et pelkkää normi ratioo niin mitäs siinä päivittämää , tuo navikattori malli kyllä päivitetää mihi tulee lähinnä noi uuret kartat ja se päivittyy cd levyltä ja se sitte taas maksaa hunajaa ..
nii eipä tos masiinas kyllä oo paljo mitä päivittää. mietin että onko tos masiinas potentiaalia paremmaksi värkiksi. mut eipä ton resoluutiokaa päätä huimaa. ois kyl saanu olla kunnon tarkka näyttö ja monipuolisempi tohon rahaan. pyöris ees musavideot :)
 
Vs: ASX autotallissa

Kai siihe jos tarviii niin pistää eri mankka niin saa peruutuskameranki sit siihe jos ei sitä ilmeisesti oo jokaises ja jos tarvii
 
Vs: ASX autotallissa

Onkos paineanturit vielä toiminu porukalla ongelmitta? Itsellä ainakin nyt tämän yhden vuoden on toiminu :D Kai noikin kuuluu takuun piiriin. Eihä ne mitä kuluvia osia ole.
 
Vs: ASX autotallissa

Hecca sanoi
Onkos paineanturit vielä toiminu porukalla ongelmitta? Itsellä ainakin nyt tämän yhden vuoden on toiminu :D Kai noikin kuuluu takuun piiriin. Eihä ne mitä kuluvia osia ole.

Toiminu on , reilu 7 tkm talvikumeis ja noin 4 tkm kesäkumeis onkelmitta ... Takuusta niin luulis niissäkin oleva jos onkelma ilmenee ..
 
Vs: ASX autotallissa

Katoksessa ASX vm 2010, 2-veto bensa, ei peräkoukkua. Käytin juuri 80 000:n huollossa ei-merkkihuollossa ja ainoa ero merkkihuoltoon olisi ollut se, että siellä olisi asentajalomakkeen mukaan tehty ilmeisesti etu- ja takaperän öljyn vaihto. No, kysyin sitten parilta autoihmiseltä (korjaamopäällikkö ja autoteknikko) että kannattaisiko nuo öljyt nyt vaihdattaa. Sain tasan kaksi eri vastausta. ??? Miten on?

Kiitos muuten tästä aktiivisesta palstasta, kuukausi sitten lueskelin tätä ja vakuutuin, että tuon auton minä haluan. Tietysti eritoten keula ja muutkin muodot miellyttivät, autolla saa olla hiukka kokoa. Ja kyllähän se vähän miestenkin päitä kääntää, kun nainen ratissa tällaisella... :-*
 
Vs: ASX autotallissa

Öljynvaihto asiaan:
Etuvetoisessa ei ole takaperää (takatasauspyörästöä), joten öljyjäkään ei voi vaihtaa.
Etuperä, eli etutasauspyörästö, on etuvetoisissa vaihteistossa. Joten vaihteistoöljyn vaihdolla vaihtuu myös "etuperän öljyt".
 
Vs: ASX autotallissa

Siperianunikko sanoi
Kiitos muuten tästä aktiivisesta palstasta, kuukausi sitten lueskelin tätä ja vakuutuin, että tuon auton minä haluan. Tietysti eritoten keula ja muutkin muodot miellyttivät, autolla saa olla hiukka kokoa. Ja kyllähän se vähän miestenkin päitä kääntää, kun nainen ratissa tällaisella... :-*

Keula hieno, kuin shark ;D Perä tosin vois olla vähä eksoottisempi, kuten qasqailla.. Itse tykkään eritoten tästä uudesta 2015 jossa ledivalot edessä. Ei ole henkilökohtaisesti tullut toista vielä vastaan, vanhempia ja perusversioita kylläkin. Muutenkin insportin varustelu on hyvä. Ihmiset näkyy ostelevan nissania enemmän. Tosin sitähän mainostetaanki jatkuvasti. Ei mitsun invitekään houkuttanu ostamaan, mutta kun sain käsiini insportin, niin olihan se ihan eri peli. Kuin olisi astunu toiseen autoon.
 
Vs: ASX autotallissa

Nyt olisi vihdoin asx kulkineena ja reilu 200km jälkeen ensivaikutelma autosta erittäin positiivinen. Ihmetyttää kun jotkut väittävät auton olevan ahdas pitkille kuljettajille. Ja että auto vaikuttaa levottomalta. Itse en kyllä huomannut kyseisiä ongelmia. Olen kuitenkin 190 pitkä. Rengasmelu toki kuuluu läpi, mutta eipä tuo itseä haittaa.
 
Vs: ASX autotallissa

Jaska88 sanoi
Nyt olisi vihdoin asx kulkineena ja reilu 200km jälkeen ensivaikutelma autosta erittäin positiivinen. Ihmetyttää kun jotkut väittävät auton olevan ahdas pitkille kuljettajille. Ja että auto vaikuttaa levottomalta. Itse en kyllä huomannut kyseisiä ongelmia. Olen kuitenkin 190 pitkä. Rengasmelu toki kuuluu läpi, mutta eipä tuo itseä haittaa.
Minkäs version ostit? Itse olen 194cm ja hyvin sopii. Rengasmelua nyt on kaikissa "halvemman" luokan autoissa. Tai en tiedä onko kalleimmissakaan merkeissä sen enempää eristystä laitettu.
 
Vs: ASX autotallissa

Hecca sanoi
Minkäs version ostit? Itse olen 194cm ja hyvin sopii. Rengasmelua nyt on kaikissa "halvemman" luokan autoissa. Tai en tiedä onko kalleimmissakaan merkeissä sen enempää eristystä laitettu.
1.6 cleartec invite vuosimallia 2012 tuli hankittua. Myyjäkin sanoi tuosta rengasmelusta että kannattaa hankkia lokareihin sellaiset huovatut kotelot.
Ja vanhemmat ostivat juuri vuoden 2015 B-Maxin ja ihan samaa luokkaa rengasmelu. Ja todella tuuliherkkä.
 
Vs: ASX autotallissa

Jaska88 sanoi
1.6 cleartec invite vuosimallia 2012 tuli hankittua. Myyjäkin sanoi tuosta rengasmelusta että kannattaa hankkia lokareihin sellaiset huovatut kotelot.
Ja vanhemmat ostivat juuri vuoden 2015 B-Maxin ja ihan samaa luokkaa rengasmelu. Ja todella tuuliherkkä.
Eipä mua rengasmelu niin häiritse. rockfordit popittaa neki äänet taakseen :)
 
Vs: ASX autotallissa



Ei muakaa renkasmelu häiritte , kylläkin tuossa koeajo autossa oli kitka renkat niin ne tietty oli hiljasemmat kuin nuo omassa olevat nastakumit .

Onkos kellää muulla automaattii asx :sää kun mulla ?
 
Takaisin
Ylös Bottom