Ruiskun pumpusta tosiaan tulee sekä tuottoa että painetta reilunlaisesti. Itseltäni räjähti letku 3 bar paineella ja pumppu lykkäsi varmaan litratolkulla bensaa konehuoneeseen parissa sekunnissa kun sitä tursusi konepellillekin jostain raosta. Asvaltissa näkyy tapahtumakohdassa musta lätäkkö ja konehuone oli lähes kauttaaltaan märkä bensasta. Onneksi ei palanut koko roska. Ennen seuraavaa koeajoa pulttasin myös takakontissa irrallaan pyörineen sammuttimen kiinni matkustajan jalkatilaan, josta sen saa nopeasti käsiinsä tarvittaessa.
Moka oli kylläkin oma, epähuomiossa laitoin letkua joka ei kestänyt painetta vaan repesi muutaman kilometrin jälkeen.
Mutta asiaan: paineensäädinhän on kytketty niin, että se on suuttimilta tankille palaavassa letkussa. Paineensäädin päästää sitten pumpun kierrättämät bensat takaisin tankkiin kun paine on oikea. Paluuletkussa paineensäätimeltä tankille paine on siis lähellä normaalia ilmanpainetta. Pumpun ja paineensäätimen välillä taas säätimen määrittelemä arvo.
Bensan kierto, paineistetut osat isolla kirjoitettuna:
tankki - PUMPPU - TULOPUTKI KONEHUONEESEEN - POLTTOAINEKISKO/SUUTTIMET - PAINEENSÄÄDIN - paluuputki tankille - tankki.