Tulpanjohdot lyö läpi -yleinen vika vanhoissa DOHC:n johdoissa. Tulppa"kaivo" pitää olla aina kuiva, eli vaikkapa moottoripesun jälkeen kolot on kuivattava ennen kuin autoa käynnistää. Suurennuslasilla kun katsot johdot läpi, niin tulpan puoleisesta päästä saattaa löytyä ihan kuin pienellä neulalla tehtyjä reikiä
-merkki läpilyönnistä...
Magnecorin sivuilta löytyy tarinaa G63 tulpanjohdoista..
http://www.magnecor.com
http://www.magnecor.com/magnecor1/techlist.htm
(jos se sivu vaikka toimis, äsken ei toiminut)
EDIT: ACCEL-merkkisiä johtosarjoja saa DOHC-koneisiin Mitsuihin Suomestakin. Kokeiltu on, ja toimivat hienosti.
Hakujen helpottamiseksi: GTI DOHC nykii nykiminen Galant 4G63 dynamic-4 16v E39