ECx Galant/legnum vr4 vs Evo 4-9 laatikkojen erot?

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
mitä eroja on vaihdelaatikon kiinnityksissä
legnumin ja evon välillä?

laatikkon moottorin pää ?
laatikon kiinitykset runkoon?
jakolaatikon kohta?
vetareiden ja kartaanin sijoitus?

eli ellei välityksiä oteta huomioon niin fyysisesti sopisiko evon laatikko legnumiin? /jakolaatikko?
kartaani? AYC vs normi?
 
Vs: ECx Galant/legnum vr4 vs Evo 4-9 laatikkojen erot?

Tästä on aihe clubvr4 puolella en vain nyt löytänyt sitä. Yritän vielä etsiä!

Evon laatikko käy melkein suoraan legnumiin (2 ylintä pultinreikää joutuu isontamaan 1-2mm) Laatikon kiinnityksistä ainaki päällimäisen joutuu taiteilemaan uusiksi muista ei varmuutta.

Itsekkin meinasin laittaa kun toi tomaatti hajosi niin sen 6 vaihteisen evon laatikon, mutta löytyikin ihan orkkis ja siinä on pitempi 5 kun evon omassa 6.
 
Vs: ECx Galant/legnum vr4 vs Evo 4-9 laatikkojen erot?

Tämä on kiintoisa topic


Koska noita evon lootiakin voi olla jonkin verran kaupan välillä, erityisesti nelosia on vissiin mennyt purkuun ihan mukavasti. Pitäisi vaan jaksaa kaivaa cvr4:ltä tuo homma...
 
Vs: ECx Galant/legnum vr4 vs Evo 4-9 laatikkojen erot?

Pidemmän päälle kun viritystä ajattelee ni eikös evon laatikko pitäis jo kestää ihan riittävästi?
 
Vs: ECx Galant/legnum vr4 vs Evo 4-9 laatikkojen erot?

Boomtown sanoi
Pidemmän päälle kun viritystä ajattelee ni eikös evon laatikko pitäis jo kestää ihan riittävästi?

No kyllä se kaikin puolin on järkevämpi vaihtoehto kun tuo automaatti :)

Mutta siinä tulee sitten evon välitykset, ja muistaakseni evossa on vielä lyhyemmät välit kuin manuaali vr4 :/
 
Vs: ECx Galant/legnum vr4 vs Evo 4-9 laatikkojen erot?

Mut kiihtyy nopeemmi lyhkäsillä väleillä ;) mut ei taas kulje mihinkää, mut toi nyttenkää mihinkää kulje :/
 
Vs: ECx Galant/legnum vr4 vs Evo 4-9 laatikkojen erot?

Boomtown sanoi
Mut kiihtyy nopeemmi lyhkäsillä väleillä ;) mut ei taas kulje mihinkää, mut toi nyttenkää mihinkää kulje :/

Enemmän olisin huolissani kovasta bensankulutuksesta, kun tuota 2.5 litraista on turha käyttää kovilla kierroksilla. Manuaalin omaa vitosta lyhyempää välitystä ei jaksa ja alkaa se koneen äänikin kuulumaan kabiiniin.
 
Vs: ECx Galant/legnum vr4 vs Evo 4-9 laatikkojen erot?

Bensalla tehään sitä voimaa :) mut ei sitä tossakaan paljoon ole. Eikös tomaatis ollu pitempi vitonen kuin manuaalissa? Nyt oon hiukan laskeskellu keskikulutusta ja kyl se siellä 14-18l/100km on vienyt :) vanha auto vei sen 10l kun kenkis enemmän ja tää vie sit sen 20l :D jokos oot saanu kulutusta tiputettuu enemmän? :eek:fftopic
 
Vs: ECx Galant/legnum vr4 vs Evo 4-9 laatikkojen erot?

Onhan siinä mut tomaatti vie huomattavan paljo enemmän turbiinin takia. Noit evon laatikkoja kyl on reilusti myynnis ja paljon halvemmalla kun näiden. Pitää vaa ottaa huomioo et niis vaan on hiukka enemmän työtä ja tarvii esim vaihdekaapelit evosta.
 
Vs: ECx Galant/legnum vr4 vs Evo 4-9 laatikkojen erot?

Samppa sanoi
Evon 5v pitäisi olla vielä kestävämpi mitä 6v loota. Poikkeavat kiinnitykseltään toisistaan sen ylimmän kiinnikkeen kohdalla. Ite olen just 6v laatikkoa laittamassa 5v tilalle evoon hieman pisempien välityksien toivossa. Gsr:n 5v:llä huiput evossa vain 257km/h.

välityksien takia muakin kiinostaisi tuo 6pykäläinen 8)
 
Takaisin
Ylös Bottom