Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Täällä myös,tää on ihan epäreilua :'(akslei sanoitäällä on yks kateellinen.
AntiDrizztus sanoiVoi p**k**e! Tommonen ois ihan pakko saada . Paljonkohan ton laittaminen kilpiin maksaa :?
Onkohan muuten mahdollista käyttää tämän jo kilvissä olevan evon 3sen testituloksia, että ei itte tartteis testauttaa enää?
Edit: omia kirjoituksiaan voin muokata
J. Puhakka sanoiKeijo ei tiedä eikä pysty todistamaan, mutta keijosta tuntuu että tässä on käytetty jonkin näköistä vilunkia, ja mahdollisesti myös muutama kossupullo.
Voimakas tunne!, on keijolla nyt ;D eukku
Harri K sanoiVerot ovat juurikin tuon auton *vahvistan*
Lisätietoja annan kunhan kerkeen olla yhteydessä..
Kyseessä on varmaankin juuri tuo hopea EVO III josta JKorpela tossa yläpuolella mainitsi.samitsu sanoiOnkos kellään tietoa mikä tuontapainen auto "keulii"
uusimman GTI-Magazinen kiihdytyspäiviltä kertovassa
kuvassa ja kenen mahtaa olla (kerhossa?),samasta
autosta ei varmaankaan ole kysymys...?
Jani T sanoiSe "EVO3" mikä GTI lehdessä oli niin ei oo kuitenkaan aito evo vaan jonkun tasoinen tekniikan vaihto
Jani T sanoiei oo kuitenkaan aito evo vaan jonkun tasoinen tekniikan vaihto
zare sanoiJani T sanoiei oo kuitenkaan aito evo vaan jonkun tasoinen tekniikan vaihto
ja näitähän riittää ;D ;D
Jos kyse on siitä "EVO III" mikä on uusimmassa GTi lehdessä niin siinä ainakin on ratti vasemmalla puolella :JKorpela sanoizare sanoiJani T sanoiei oo kuitenkaan aito evo vaan jonkun tasoinen tekniikan vaihto
ja näitähän riittää ;D ;D
noup... tuo ks yksilö on ihan aito evo3... rattiä myöten aito japs evo3...
tällähetkellä muutos työ ohjauksen suhteen käynnissä..
JKorpela sanoizare sanoiJani T sanoiei oo kuitenkaan aito evo vaan jonkun tasoinen tekniikan vaihto
ja näitähän riittää ;D ;D
noup... tuo ks yksilö on ihan aito evo3... rattiä myöten aito japs evo3...
tällähetkellä muutos työ ohjauksen suhteen käynnissä..
Nonii,johan selkesi. Mäkun luulin että JKorpela puhuu kans siitä samasta evosta.MetalMan_ sanoiJos kyse on siitä "EVO III" mikä on uusimmassa GTi lehdessä niin siinä ainakin on ratti vasemmalla puolella :
Edelleen sen takia kun on tekniikanvaihto...
Mut kohtapa voidaan sanoa kutpai tekniikanvaihdoille : ;D
samitsu sanoiOnkos kellään tietoa mikä tuontapainen auto "keulii"
uusimman GTI-Magazinen kiihdytyspäiviltä kertovassa
kuvassa ja kenen mahtaa olla (kerhossa?),samasta
autosta ei varmaankaan ole kysymys...?
Olisihan se pitänyt arvata!mr ahtopaine sanoijoo ei keulinut mut huomattavasti paljon parempi pito ku galantissa, olin nimittäin ite ratissa ..
AntiDrizztus sanoiOnneksi on täällä foorumilla osaavaa porukkaa, että saadaan ensi käden tietoa . Mielestäni on aivan väärin, että tuo evo ei ole edes klubilaisen auto .
m_yliaho sanoiAntiDrizztus sanoiOnneksi on täällä foorumilla osaavaa porukkaa, että saadaan ensi käden tietoa . Mielestäni on aivan väärin, että tuo evo ei ole edes klubilaisen auto .
taitaapa vaan olla klubilaisen auto!! mukava kuunnella mitä kaikki kirjotta meikän autosta ku eivät tiedä asiasta hevon vit****an!
Jarno sanoi: Saatan olla hiukan höperö, mut olen ymmärtänyt et tuolle EVOLLE ei suomessa ole vielä tyyppihyväksyntää. Miten sen siis kilpiin saa ??? Vai onko sille hyväksyntä!
Harri K sanoiJarno sanoi: Saatan olla hiukan höperö, mut olen ymmärtänyt et tuolle EVOLLE ei suomessa ole vielä tyyppihyväksyntää. Miten sen siis kilpiin saa ??? Vai onko sille hyväksyntä!
Luet koko juttusarjan niin siellä sen selitin jo kertaalleen...