Etupään tärinä kiihdytyksessä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Pyöränkulmia itelläkin katteltu, ei vaikutusta. Kyllä se muljutus tulee jossain muussa välissä. Edelleen olisi ihanaa jos joku tämän ratkaisisi kun ne ei ne maljatkaan olleet.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Skydiverin farkku muljuaa nyt aika pahasti... Sehän on matalalla ja tässä nyt pohdittiin camberien osuutta edessä. Siellä on vissiin -4-5 välillä camber, itsellä tosin näyttäisi olevan -1 paikkeilla edessä. Toivottavasti tämä saataisiin nyt pian ratkaistua että mikä osa tarkalleen aiheuttaa tämän saamarin muljuamisen.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

mystinengalant sanoi
Skydiverin farkku muljuaa nyt aika pahasti... Sehän on matalalla ja tässä nyt pohdittiin camberien osuutta edessä. Siellä on vissiin -4-5 välillä camber, itsellä tosin näyttäisi olevan -1 paikkeilla edessä. Toivottavasti tämä saataisiin nyt pian ratkaistua että mikä osa tarkalleen aiheuttaa tämän saamarin muljuamisen.

Juu näin tekee ja tarkennuksena/varmistuksena, että kyse on etuvetoisesta vaparista. Erittäin ikävän tuntuista ja kun nyt alkaa tuntua, että vapina pahenee, niin luulen, että taaemmat etualatukivarret on jälleen vaihtokunnossa. Niiden puslat ei voi loputtomiin tuota vapinaa sietää ja väsähtää väkisinkin. Camberit on edessä tosiaan rajut eli 4,5 astetta miinuksella ja sitä myöten geometria ei ole "ihan" optimaalinen... ;D Kunhan saan säädettävät ylätukivarret tallille, niin sitten testataan heti kulmien vaikutusta muljuamiseen. Mutta pakko tämä vika on saada pois...
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Enpä ole päässyt tutkimaan täristävää Galantia, mutta voiko vetoakselin sisäpään nivel "pohjata"? Eli se tripodi lyö maljan pohjaan. Tuohan on helppo testata jos olis täristävä auto käsillä...
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Uge sanoi
Enpä ole päässyt tutkimaan täristävää Galantia, mutta voiko vetoakselin sisäpään nivel "pohjata"? Eli se tripodi lyö maljan pohjaan. Tuohan on helppo testata jos olis täristävä auto käsillä...

Aiemmin olin katsovinani, että siellä olisi tilaa, mutta ei se ole alkuunkaan poissuljettua, etteikö se voisi pohjata ja on syytä kyllä testata. Nyt vain lyö sen verran tyhjää, että pakko kysyä: Miten tuo olisi helpointa testata? :P
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Skydiver sanoi
Nyt vain lyö sen verran tyhjää, että pakko kysyä: Miten tuo olisi helpointa testata? :P

En minä tiiä :) , mutta ajattelin että jos aukaisee napamutterin (auto renkaillaan) ja työntelee vetoakselia sisäänpäin eli onko pelivaraa vai kolahtaako heti pohjaan.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

MäTsin auto oli kans ihan "tutun" oloinen kun eilen kyydissä istuin. Kuka ekana keksii saa jonkun palkinnon ?
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Katselin tossa alen entisen legnumin myynti-ilmoa ja nyt siinä naputtaa ulompi vetonivel. Tuli mieleen kun sitä ravistusta ei saatu sisempien vaihdolla matalasta autosta että voisiko ne uloimmat kuitenkin kuluessaan tehdä vastaavaa ilmiötä. Ihan vaan long shot!
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Vaparikutosen testit jatkuu itselläkin ja testattu on nyt säädettävät ylätukivarret, joilla etupään camberit saatiin käytännössä nollaan. Samalla vaihdettiin vänkärin puolen takimmainen alatukivarsi, josta pusla oli mennyt tärinästä riekaleiksi ja tasapainotettiin renkaat. Tärinä ei kuitenkaan poistunut. Testasin myös toisilla renkailla, mutta silläkään ei ollut vaikutusta.

Säädettävien ylätukivarsien testi tehtiin, koska yhtenä hypoteesinä oli, että madallettaessa camberkulma menee liian negatiiviseksi ja vetarien pohjaaminen voisi aiheuttaa tärinää. Tällä kokemuksella vetarien pohjaaminen ei kuitenkaan selitä tärinää. Tuolla ratkaisulla sai kuitenkin renkaiden sisäreunojen kulumisen sentään hallintaan ja ajotuntuma tietysti parani myös, kun camberkulmat on järkevät.

Näyttäisi siltä, että kun kaikki muu on nyt vaihdettu/testattu kertaalleen, niin vaihtoehdot on aika vähissä. Omassa tapauksessa näyttää siltä, että vänkärin vetari on tärinän syy ja alatukivarren puslan tuhoutuminen on seurausta tärinästä. Seuraavaksi täytyy laittaa kylmästi kättä taskuun ja laittaa vänkärin puolelle uusi vetari tilaukseen. Oikealla puolella on jo uusi, mutta vänkärin puolelle vaihdoin käytetyn. Tällä muutoksella oli silloin sentään jotain vaikutusta tärinään. Tosin vain se, että aiemmin tärinää ilmeni satasen (+- 20 km/h) vauhdeilla ja käytetyn vetarin vaihdon jälkeen tärinäalue vaihtui 30-50 km/h:n. Ihanan kallista. :P
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Parasta olisi Skydiver jos jotenkin pystyisi erittelmään vielä sisemmän ja uloimman nivelen vaihdon vaikutuksen kun Ale oli vaihtanut molemmat sisemmät ja silti oli se tuttu ravistus noissa nopeuksissa, ei toki mitään noin pahaa. Noh toivottavasti se käsi vielä venyy sinne taskun pohjalle. :)
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Näissä taitaa olla samaa tärinä ongelmaa kun audeissa joissa multitronic(?). Muistelisin lukeneeni ainakin jotain samansuuntaista.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

J.Niemi sanoi
Näissä taitaa olla samaa tärinä ongelmaa kun audeissa joissa multitronic(?). Muistelisin lukeneeni ainakin jotain samansuuntaista.
Kys laatikoissa tärinät/värinät johtuu kytkinlevyistä..
Kaikkihan on tietenkin mahdollista,ja nyt kun yhdistää nämä,niin samansuuntaiset ongelmat niissäkin,yhdessä Audissa ollutkin kyydissä joka ravisti,mutta se oli eri tyyppistä tärinää kuin esim yhdessä galantissa missä ollut kyydissä joka täristi.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

ST sanoi
Kys laatikoissa tärinät/värinät johtuu kytkinlevyistä..
Kaikkihan on tietenkin mahdollista,ja nyt kun yhdistää nämä,niin samansuuntaiset ongelmat niissäkin,yhdessä Audissa ollutkin kyydissä joka ravisti,mutta se oli eri tyyppistä tärinää kuin esim yhdessä galantissa missä ollut kyydissä joka täristi.

Sen enempää en lukassu muutako että niissäkin esiinty tuota tärinää automaateissa. Ja en ikinä ole ollu kyydissä tuommoisessa audissa joka ravistais.. Tuo oma legu ei ainakaan tunnu tärisevän, tai sitten en ole vaan huomannu ;D
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Johan tässä keskustelussa ajat sitten tuumailin että vetoakseleista/vetonivelistä/madalluksista johtunee mutta eihän se oikein tuntunut kelpaavan syyksi...? :) No enhän minä ookaan mikään ammattilainen vaan ainoastaan korjailen autoja... :) Enkä ollenkaan lupaa että kaiken uusiksi laittamalla loppuisi kun on ilmeisesti joidenkin seikkojen yhteisvaikutusta ja vaihtelevaa... :(
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

samitsu sanoi
Johan tässä keskustelussa ajat sitten tuumailin että vetoakseleista/vetonivelistä/madalluksista johtunee mutta eihän se oikein tuntunut kelpaavan syyksi...? :) No enhän minä ookaan mikään ammattilainen vaan ainoastaan korjailen autoja... :) Enkä ollenkaan lupaa että kaiken uusiksi laittamalla loppuisi kun on ilmeisesti joidenkin seikkojen yhteisvaikutusta ja vaihtelevaa... :(

Mulla oli edelliskesänä suht tontissa auto ~5cm maavaraa, niin tällöin ei pienintäkään ravistusta esiintynyt. Talven jälkeen laski uudestaan täksikesäksi, niin alko nylpytys.

Joku siellä kuluu, mutta mikä ::)

Ukolta kun taas kysyy, niin ilmanputsarin tukkeentuminenkin johtuu madalluksesta ;D ;D "mitä mä poika sanoin siitä madalluksesta, ei siitä tule kuin harmia" haters gona hate.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

samitsu sanoi
Johan tässä keskustelussa ajat sitten tuumailin että vetoakseleista/vetonivelistä/madalluksista johtunee mutta eihän se oikein tuntunut kelpaavan syyksi...? :) No enhän minä ookaan mikään ammattilainen vaan ainoastaan korjailen autoja... :) Enkä ollenkaan lupaa että kaiken uusiksi laittamalla loppuisi kun on ilmeisesti joidenkin seikkojen yhteisvaikutusta ja vaihtelevaa... :(

Ei tästä asiasta ole kai kukaan muukaan ollut eri mieltä missään vaiheessa? On ilmiselvää, että noilla mainitsemillasi asioilla on edelleen isoin suora vaikutus asiaan, mutta jos muutakin epäilyttävää on ilmennyt ja sitä pohdiskelua on tehty, niin ei kai se ole kenenkään ammattitaidoista tai osaamisesta pois. ;) Joku muukin asia kuitenkin vaikuttaa madallettaessa joko itsessään tai kerrannaisesti eikä tätä yhtälöä ole vielä täysin selvitetty.

Mystinen: Periaatteessa sitä voisi testata niin, että tekisi uudesta ja vanhasta pari eri yhdistelmää ja kokeilisi niillä, mutta katsotaan jaksaako tuollaiseen testiin taipua siinä vaiheessa, kun uusi on tallilla...
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Skydiver sanoi
Ei tästä asiasta ole kai kukaan muukaan ollut eri mieltä missään vaiheessa? On ilmiselvää, että noilla mainitsemillasi asioilla on edelleen isoin suora vaikutus asiaan, mutta jos muutakin epäilyttävää on ilmennyt ja sitä pohdiskelua on tehty, niin ei kai se ole kenenkään ammattitaidoista tai osaamisesta pois. ;) Joku muukin asia kuitenkin vaikuttaa madallettaessa joko itsessään tai kerrannaisesti eikä tätä yhtälöä ole vielä täysin selvitetty.

Mystinen: Periaatteessa sitä voisi testata niin, että tekisi uudesta ja vanhasta pari eri yhdistelmää ja kokeilisi niillä, mutta katsotaan jaksaako tuollaiseen testiin taipua siinä vaiheessa, kun uusi on tallilla...

Jep. Myöskään täältä ei löytynyt sellasia massimiehiä että noin vaan ostettas johonkin koinsyömään jdm galanttiin kaksi uutta etuvetaria. Varsinkin omassa tapauksessa tuo ravistus on aika pieni ongelma kun pyrin ajamaan mahdollisimman vähän taajamanopeuksia muutenkin. Onkohan automaatti ja manuaalilaatikkojen päässä samanlaiset laakeroinnit jos se vika olisi kuitenkin siellä? (Taajamassa voi ajaa sen verran ylinopeutta ettei tarvii hidastaa tohon muljutusvauhtiin).
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

mystinengalant sanoi
(Taajamassa voi ajaa sen verran ylinopeutta ettei tarvii hidastaa tohon muljutusvauhtiin).

Kuin kovissa nopeuksissa sulla oikeen tekee tuota muljutusta ???

E. No kohta saa nostaa taas auton ja ongelma katoaa(toivottavasti) puoleksi vuodeksi ;D
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Onhan ne samanlaiset keskitasauspyörästöstä eteenpäin! Mutta tuskin ongelma siellä kun itellä ei ainenkaan ole välystä niissä! Eikä auton korkeuden muuttaminen vaikuta niidrn laakerien kuormitukseen ???
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

MäTSi sanoi
Kuin kovissa nopeuksissa sulla oikeen tekee tuota muljutusta ???

E. No kohta saa nostaa taas auton ja ongelma katoaa(toivottavasti) puoleksi vuodeksi ;D

No tää ongelmamuljutus josta tässä nyt vielä ämpylöidään on noin 30-40 nopeudessa. Harrin etuvedossa se on kyllä pahin mitä on tullut ikinä vastaan :D
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

No nyt on kaivettu taskunpohjalta napit ja nöyhtätkin... ;D Vetari lähti tilaukseen ja on noin parin viikon päästä maassa. Kallista on (719 €), mutta tästä on tullut sellainen asia, että en perk*le luovuta ennen kuin syy löytyy. ;D
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Skydiver sanoi
No nyt on kaivettu taskunpohjalta napit ja nöyhtätkin... ;D Vetari lähti tilaukseen ja on noin parin viikon päästä maassa. Kallista on (719 €), mutta tästä on tullut sellainen asia, että en perk*le luovuta ennen kuin syy löytyy. ;D

Noniin.. nyt sitten odotellaan tuomiota... :) Purat sen vanhan osiksi sitten.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Onkos kukaan vaihdellut näihin noita kardaanin tukikumeja/laakereita? Yks päivä tuossa kun auton alla makoilin niin heiluttelin kardaania ja mieleen juolahti heti tämä tärinätopic. Jotenkin voisi kuvitella että kilometrien myötä tuet väljistyy enempi ja kardaani voisi lähteä tietyssä nopeudessa ''epäkeskoon'' joka aiheuttaisi tätä julmetun tärinää. Tämä vain tuli mieleeni ja voin olla teoriani kanssa täysin leimikossa :driver

E: niin tosiaan, onhan tätä ongelmaa ollut myös etuvedoissa, joten kardaanilla ei ole niiden kanssa mitään tekemistä...
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Zimbabwe sanoi
Onkos kukaan vaihdellut näihin noita kardaanin tukikumeja/laakereita? Yks päivä tuossa kun auton alla makoilin niin heiluttelin kardaania ja mieleen juolahti heti tämä tärinätopic. Jotenkin voisi kuvitella että kilometrien myötä tuet väljistyy enempi ja kardaani voisi lähteä tietyssä nopeudessa ''epäkeskoon'' joka aiheuttaisi tätä julmetun tärinää. Tämä vain tuli mieleeni ja voin olla teoriani kanssa täysin leimikossa :driver

No on totaki mietititty mutta kun vastaava ilmiö on läsnä etuvedossa myös....
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

No nyt sain vihdoin vaihdettua toisenkin vetarin ja tadaa... Tärinä on vihdoin poissa. :peukku Vanhan vetarin "ruumiinavaus" on vielä tekemättä, mutta täytyy tutkia sitä tarkemmin kun ehdin.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Skydiver sanoi
No nyt sain vihdoin vaihdettua toisenkin vetarin ja tadaa... Tärinä on vihdoin poissa. :peukku Vanhan vetarin "ruumiinavaus" on vielä tekemättä, mutta täytyy tutkia sitä tarkemmin kun ehdin.

IHanaa Leijonat ihanaa! Ja se on täysin poissa? ......

Mutta nyt voitaneen lisätä alen ex legnumista oppineena että a) joko se ravistus tulee nelivedossa muualta b) vaatii nelivedossakin koko vetoakselin vaihdon eikä riitä pelkät uudet sisäpäät.

Erkin kommentti: Välys voi olla myös tripodin ja akselin välissä. Todennäköistä on että tästä 30-40 "kriisistä" voi päästä eroon ostamalla kokonaisen oikeanpuolen vetarin. Oli auto sitten vr4 tai vaparietuveto. Toivotaan että se on case closed... :peukku Kaikissa yksilöissä tämä ei ala vaivaamaan heti, ja esim itselle ei ole niin suuri juttu mutta ilmankin tuota ravistusta pärjäisin.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Lisää vielä: Tällä hetkellä camskillillä maksaa vähän vajaat 500e vr4:seen kyseinen osa! Tulee ainakin halvemmaksi kun kaks uutta sisäpään niveltä....

Odotellaan vielä että Harri kerkeää tutkimaan tarkemmin tuon puretun osan.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

mystinengalant sanoi
IHanaa Leijonat ihanaa! Ja se on täysin poissa? ......

On se poissa... :peukku Tutkin tuon vanhan vetarin tarkemmin lähiaikoina, niin palataan sitten aiheeseen.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Skydiver sanoi
On se poissa... :peukku Tutkin tuon vanhan vetarin tarkemmin lähiaikoina, niin palataan sitten aiheeseen.

Palataan, tulipa vaan mieleen että pystyykö mahdollinen välys tossa kohdassa vaikuttaa siihen miltä vaihdot tuntuu yms. No turha sentään ruveta niin paljoa jossitteleen. Mä jo rupeen pohtii et pitäiskö sijottaa 500e, nääs sama vetari se käy manuaalilaatikkoon (Tai tämä tais tulla kulmaan)
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

mystinengalant sanoi
Palataan, tulipa vaan mieleen että pystyykö mahdollinen välys tossa kohdassa vaikuttaa siihen miltä vaihdot tuntuu yms. No turha sentään ruveta niin paljoa jossitteleen. Mä jo rupeen pohtii et pitäiskö sijottaa 500e, nääs sama vetari se käy manuaalilaatikkoon (Tai tämä tais tulla kulmaan)

Paha mennä kyllä sanomaan tuohon vaihtotuntumaan mitään viisasta. Omassa tapauksessa tärinä oli niin älytön, että vaihtotuntumaa ei tullut kuulosteltua.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Liekö sitten kuluu orkkiskorkeudella tietyllä tavalla, ja sitten kun myöhemmässä vaiheessa madalletaan niin aiheuttaa ongelmia?
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

MakeM sanoi
Liekö sitten kuluu orkkiskorkeudella tietyllä tavalla, ja sitten kun myöhemmässä vaiheessa madalletaan niin aiheuttaa ongelmia?

Olet hyvin pitkälti asian ytimessä... Näinhän tämän homman hypoteesi menee. Tämän lisäksi on pohdiskeltu muitakin vaikuttavia tekijöitä, mutta tuo on se kaikista olennaisin.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Zimbabwe sanoi
Onkos kukaan vaihdellut näihin noita kardaanin tukikumeja/laakereita? Yks päivä tuossa kun auton alla makoilin niin heiluttelin kardaania ja mieleen juolahti heti tämä tärinätopic. Jotenkin voisi kuvitella että kilometrien myötä tuet väljistyy enempi ja kardaani voisi lähteä tietyssä nopeudessa ''epäkeskoon'' joka aiheuttaisi tätä julmetun tärinää. Tämä vain tuli mieleeni ja voin olla teoriani kanssa täysin leimikossa :driver
Joku kohta kuittaa, että 142:nen Volvo ei ole Legnum/VR4 ja hyvin pitkälle oikeassa onkin ;D Mutta kyllä tuossa Zimbabwen asiassa on osittain perää. Takavetosessa autossa, kun alkaa kardaanin tukilaakeri väljistyä, niin sanoisin, että kiihdytyksessä tulee enemmänkin jurina ilmiö kuin julmettu tärinä. Vollessa ei kuitenkaan väljä tukilaakeri koskaan alkanut vakionopeudella ravistaan vaan jurisi pelkästään kiihdytyksissä tai kun aletaan yleensäkin esim. vastamäkeen vedättämään.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Hyvä että vihdoin alkaa asia selventyä! Tuo kardaanin tukilaakeri vaan pamahti mieleen silloin jokunen aika sitten, heti postauksen jälkeen muistin että onhan tätä väpätystä myös etuvedoissa. Kaverin mk4 manuaali Suprassa on tuo tukilaakeri ilmeisesti menossa kun kuuluu semmoista jurinaa kun oikein vedättää tappiin asti, tämmöistähän ei kuulu ilmeisesti mistään Legnumista/Galantista, mutta kuitenkin ;D
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Vanha topicci, mutta onko se nyt tärinöiden häviämiseksi ostettava kokonaan uusi oikeanpuoleinen vetari? Ettei riitä sisemmän vaihto?
Ihan aavistuksen täristää kovaa revittäessä, alhaisemmilla nopeuksilla en huomaa. Vaihdoin juuri alle TEIN madallusjouset.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Tuossa hieman testiajoa takana. Ainoastaan nopeusalueella 100-110km/h tuntuu tärinää, ei kylläkään ihan mahdottoman paha. Tarkemmin ottaen joku 105km/h on se, missä tutisuttaa ihan kunnolla. Ennen tätä nopeutta tai nopeuden jälkeen ei tunnu mitään. Täytyy nyt ensin katsoa, että onko noilla onnettomilla eturenkailla osuutta asiaan (ikivanhat masterin pinnoitetut). Takana on 2012 leimalla olevat merkkirenkaat. Lisäksi huomasin sellaisen, että vanteiden keskiössä on hieman klappia eli varmastikin soviterenkaat olisivat paikallaan.

Koitan nyt löytää kaikki vaihtoehdot ennen kuin tarvitsee alkaa ostamaan TAAS satojen eurojen osia tuohon kinneriin.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Legnumin jo vähän aikaa omistaneena ja foorumille vihdoin kirjauduttuani.
Olisi ensimmäinen ongelma tiedossa. Elikkäs legnumista vasemmalta edestä sisempi vetari hajosi. Vähän aikaa etsiskellyt ja yhden vetarin jo käteen saanut eli tollasen(http://spare-parts.co.nz/febest-0411-n94rh-inner-joint-right-30x41x26-mitsubishi-chariot-space.html). Käyköhän linkin oleva osa mitsuun vm97 ja manuaali lootalla. Jos ei niin mikä kävisi..?
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Elikkäs omassa -01 tomaatti VR4 Galantissa kanssa täristää n. 40-70km/h nopeuksissa.


Tuollainen löytyi orkkisnumerolla, onko kukaan laittanu tuommosta omaansa, eli käyköhän?
Ei tarviis niin pirun kalliita alkuperäisiä hommata

https://shop.febest.eu/catalogsearch/result/?q=MR336596
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

LancerGTI-93 sanoi
Elikkäs omassa -01 tomaatti VR4 Galantissa kanssa täristää n. 40-70km/h nopeuksissa.


Tuollainen löytyi orkkisnumerolla, onko kukaan laittanu tuommosta omaansa, eli käyköhän?
Ei tarviis niin pirun kalliita alkuperäisiä hommata

https://shop.febest.eu/catalogsearch/result/?q=MR336596


Mä löysin ja tilasin eBaysta itselleni tämmöset:
0411-N94RH INNER JOINT RIGHT 30X41X26 MITSUBISHI OEM: #MR290408
Nämä siis sisemmät ja värinät hävis. Oli 49€ toimituskuluineen ja saapui alle 48h,
96' tomaatti leguun tulivat.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

DYNAMICS sanoi
Mä löysin ja tilasin eBaysta itselleni tämmöset:
0411-N94RH INNER JOINT RIGHT 30X41X26 MITSUBISHI OEM: #MR290408
Nämä siis sisemmät ja värinät hävis. Oli 49€ toimituskuluineen ja saapui alle 48h,
96' tomaatti leguun tulivat.

Pitäisiköhän laatikkoremontin yhteydessä koettaa. ::)
Oliko saksan/englannin/jenkkien ebay mitä kautta löytyi juuri tuolla MR-numerolla?
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...



Pitäisiköhän laatikkoremontin yhteydessä koettaa. ::)
Oliko saksan/englannin/jenkkien ebay mitä kautta löytyi juuri tuolla MR-numerolla?
Löysitkö mistään noita vetarien sisäpäitä? Kyselin vähän joka paikasta joko eivät toimita suomeen ja euroopan markkinoilla myyään ei oota. Eli jääkö oikeesti ainooks vaihtoehoks alkuperäset?
 
Siis löytyyhän noita ebaysta. En jaksanut ruveta vaihdattamaan noita tähän hätään. Loppujen lopuksi meikäläisen autossa se ravistus menee aika nopeasti ohi.

Ebaysta googlaa alkuperäisillä varaosanumeroilla (pitää kattoa saksan ebay yms). Onhan sulla tiedossa varaosanum? Eivät ole kalliita tarvikkeena mutta Febestin laatu tuskin vastaa alkup osia.
 
Siis löytyyhän noita ebaysta. En jaksanut ruveta vaihdattamaan noita tähän hätään. Loppujen lopuksi meikäläisen autossa se ravistus menee aika nopeasti ohi.

Ebaysta googlaa alkuperäisillä varaosanumeroilla (pitää kattoa saksan ebay yms). Onhan sulla tiedossa varaosanum? Eivät ole kalliita tarvikkeena mutta Febestin laatu tuskin vastaa alkup osia.
Nokun siinähän se just on kun joka myyjältä ovat loppu nuo ja ei oo saatavilla enää. Ebaynkin kolusin läpi ja ainoat kenellä vois olla niin ei toimita suomee. Reindeerpartsillakin noita näytti olevan ja näytti out of stock ja kysyin tuotteesta niin ei kuulemma saa enää muualta kun alkuperäsenä. Toki jos löydät paikan mistä tarvikkeena saa niin laitahan linkkiä :) ja megazipistä tuon varaosanumeron katoin
 
Nokun siinähän se just on kun joka myyjältä ovat loppu nuo ja ei oo saatavilla enää. Ebaynkin kolusin läpi ja ainoat kenellä vois olla niin ei toimita suomee. Reindeerpartsillakin noita näytti olevan ja näytti out of stock ja kysyin tuotteesta niin ei kuulemma saa enää muualta kun alkuperäsenä. Toki jos löydät paikan mistä tarvikkeena saa niin laitahan linkkiä :) ja megazipistä tuon varaosanumeron katoin

kyl mull näyttäää niillä stocckia:
https://www.ebay.co.uk/itm/INNER-CV...h=item2f0ee4c8d8:g:JK0AAOSwX3FaCrwi:rk:7:pf:0
 
Noniin australiasta febest lupas toimittaa suomeen vaikka ebayssa luki että ei toimita suomeen eli jos nyt onnistais noitten kanssa. Reindeerpartsilta sano et venäjältä voivat ehkä tilata jos ei muuta mahollisuutta oo mut maksaa ekstraa ja ei tiie kui kaua siinä menee
 
Takaisin
Ylös Bottom