Evo 3 uudemman eemelin koneella

osku

RS -04
Liittynyt
23 Kesäkuu 2005
Sijainti
Uusmaa
Mielenkiintoinen projekti norrisilla http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=255018
 
Vs: Evo 3 uudemman eemelin koneella

Jos joku voi todistaa, että tosta siivestä on oikeesti jotaki hyötyä, niin sitten ymmärrän sen, mutta pelkkänä tyylikysymyksenä on pahasti yliammuttu..
 
Vs: Evo 3 uudemman eemelin koneella

MVa~1 sanoi
Jos joku voi todistaa, että tosta siivestä on oikeesti jotaki hyötyä, niin sitten ymmärrän sen, mutta pelkkänä tyylikysymyksenä on pahasti yliammuttu..
Jaa "ast" kerkeski jo vastaamaan, mutta näin se on että taitaa harvoin olla niin että Nrrisin autoissa noita asioita mietitään ulkonäön kannalta!!

Muutenkin noi on kyllä aina mun makuun noi Norriksen tekeleet. Tämäkin on kerrankin ihan hemmetin komee versio kolmosesta :peukku :peukku
 
Vs: Evo 3 uudemman eemelin koneella

Oiskohan toi takasiipi ihan aerodynamiikan takia noin korkeella ja sen muotokin on pikkasen hämärä. Eli lähinnä se ei ole semmonen F1 tyylinen alaspäin painava siipi vaan ihan aerodynamiikka siipi. Vois vaikuttaa tuon "pyöreän" perän virtauksen irtoamiseen. Lähinnä nämä orkkis spoilerit on aivan turhia aerodynamiikan kannalta. Tuo voi jo jotakin vaikuttaa.

ilo
 
Vs: Evo 3 uudemman eemelin koneella

Ilotalo sanoi
Lähinnä nämä orkkis spoilerit on aivan turhia aerodynamiikan kannalta. Tuo voi jo jotakin vaikuttaa.

Hmm, itse ainakin olen käsittänyt ja kuullut että esim. evo 3 spoilerista on oikeasti hyötyä, kuten aika monen muunkin mitsun.

Saatan toki olla väärässä ::)
 
Vs: Evo 3 uudemman eemelin koneella

P.Kaunisto sanoi
Hmm, itse ainakin olen käsittänyt ja kuullut että esim. evo 3 spoilerista on oikeasti hyötyä, kuten aika monen muunkin mitsun.

Saatan toki olla väärässä ::)

Kyllä kolmonen nostaa ihan komean vesisuihkun perään ainakin kovemmassa vauhdissa.
 
Vs: Evo 3 uudemman eemelin koneella

Ihan komea pelihän tuo kolmonen on. Simppeli, mutta silti näyttävä. Henk. koht. en koskaan pitänyt siitä lyhennetystä ysistä.
 
Takaisin
Ylös Bottom