M
Marjo
Guest
Elikkäs OBD-testissä antaa vikakoodit: P1 500 ja P0 400 (egr)
Mikähän koodi tuo P1 500 mahtaa olla kun ei mistään tahdo löytyä, jollain sivuilla luki että se on "Alternator FR terminal circuit". Mutta mikähän sekin mahtaa olla? viittaa laturiin, mutta volttimittari (joka on turbotimerissä) kertoo että latausta on kuitenkin yli 14volttia. Moottorin vikavalo palaa ja se johtuu juuri kyseisestä koodista. Autossa ei myöskään ole kylmänä tyhjäkäyntiä, ja se pätkii ja tökkii jossain 4000-6000 rpm. ihan kuin tulisi fuelcut tms.. Missä vika?
Voiko olla mahdollista, että turbotimer sekoittaisi jotain niin että auto "luulee" laturin olevan rikki?
???
Mikähän koodi tuo P1 500 mahtaa olla kun ei mistään tahdo löytyä, jollain sivuilla luki että se on "Alternator FR terminal circuit". Mutta mikähän sekin mahtaa olla? viittaa laturiin, mutta volttimittari (joka on turbotimerissä) kertoo että latausta on kuitenkin yli 14volttia. Moottorin vikavalo palaa ja se johtuu juuri kyseisestä koodista. Autossa ei myöskään ole kylmänä tyhjäkäyntiä, ja se pätkii ja tökkii jossain 4000-6000 rpm. ihan kuin tulisi fuelcut tms.. Missä vika?
Voiko olla mahdollista, että turbotimer sekoittaisi jotain niin että auto "luulee" laturin olevan rikki?
???