evo 9 kylmänä kuuluva (vihellys)

Vs: evo 9 kylmänä kuuluva (vihellys)

Peke sanoi
Aja auto lämpimäks kunnolla ja sen jälkeen vasta tarkasta se öljyntaso. Ite en ole ainakaan koskaan kuullut mitään ihme ääniä omasta Evosta, tiedä sit mistä tollaset voi johtua.....

Onkos sulla muuten auto lämpimässä tallissa?
 
Vs: evo 9 kylmänä kuuluva (vihellys)

Ei lämpimässä, vois sanoa että melkein kuin ulkoilmassa. Hallissa siis, missä ei lämmitystä. Mä oon tarkistanu aina jonku aikaa ajon jälkeen, ei heti mut en mä yön ylikään ole odotellut... ;)
 
Vs: evo 9 kylmänä kuuluva (vihellys)

-JP- sanoi
Suoraan ajon jälkeen ei kannata tarkastaa , koska paine-akku varaa jonkin verran öljyä. Paras olis : Ajat illalla auton pihaan ja katsot aamulla ennen kuin lyöt sen käyntiin.

Paine-akun purkautumis aika ilman vippas konsteja n.1-2h , huoltomanuaalin mukaan.


noniin.

yön yli seissy ja minimissä on nesteet,samassa kun eilen.eli lisätä pitää.vaikka siellä sitä ainetta on niin eihän ne mininit ja maximi rajat nyt huvikseen ole laitettu.
muuten niitä ei siellä olis..

ja mikä viddu on akku,mistä sä JP puhut :eek: ;D
 
Vs: evo 9 kylmänä kuuluva (vihellys)

lisätääs nyt vielä että onko asia niin että tuolla voi vielä huoletta ajaa,vaikka olis se öljy vähissä kylmänä ja kuumana vai onko niin että kannattaa seuraavan kerran liikahtaa pihasta vasta kun saa sitä tavaraa sinne atf purkkiin takakontissa,ettei kärsi enempää auto?
ja korvat/mielenrauha :nykii
 
Vs: evo 9 kylmänä kuuluva (vihellys)

Oon tehnyt tässä sellaisia huomioita että evolla ajellessa,varsinkaan talvella ei kannata ihan joka äänestä piitata,niitä kun tuntuu kuuluvan milloin mistäkin päin autoa ;D
Itellä kyllä ayc ääntelee taas sillälailla että taitaa olla öljynvaihdon aika.
 
Vs: evo 9 kylmänä kuuluva (vihellys)

Perjantaina auto huoltoon joten vasta sitten nähdään loppuuko "ujellus".
 
Vs: evo 9 kylmänä kuuluva (vihellys)

Mulla on ayc säiliö pian ajon jälkeen minimissä tai allekin, mutta yön jälkeen on noussut maxiin..

Kaikenlaisia ääniä tosiaan tulee vähän joka puolelta. Eipä ne suuremmin häiritse. Oikea etukaiutin tosin on mykkä ja se hieman harmittaa..
 
Vs: evo 9 kylmänä kuuluva (vihellys)

yön yli seisonnan jälkeen oli minimissä mutta tänään kun ajelin lämpimäksi niin se nesteen pinta nousi hieman.eli just vääritepäin kun muilla ::)

no,oli miten oli,laitoin tänään täyttöä sen verran että meni max rajaan saakka.huomena pitää kuulostella johtuko uikutus siitä vai jostain muusta.
 
Vs: evo 9 kylmänä kuuluva (vihellys)

loppu uikutukset kun lisäsin sen tarvittavan desin sinne takarontin tötsään sitä ayc öljyä :)

hittolainen kun olis aikasemmin tajunnu tai tienny asiasta.toivot,ei hajottanu tai kuluttanu mitään kun niin kauan piti meteliä ja oli aineet vähissä.
 
Vs: evo 9 kylmänä kuuluva (vihellys)

Hyvä jos kerran noi helpolla toi korjaantui, ihme kun sielä kerran on tavaraa säiliössä että noin vähästä alkaa ääntelemään, mutta siksihän siellä ne minimi ja maximi rajat on.
 
Vs: evo 9 kylmänä kuuluva (vihellys)

Huollossa käytiin mutta ayc öljyt jäi vaihtamatta, en ollut siitä maininnut kun tilasin ton niin ei kuulema ollut aikaa tähän.
No nestettä lisäsin nyt ihan max rajaan ja hiljaisena on pysynyt, mutta onhan nyt lämpötila plussan puolellakin, joten en vielä osaa sanoa onko äänet hävinny.
Saa käydä uudestaan noi nesteet vaihtamassa jossain vaiheessa...
 
Vs: evo 9 kylmänä kuuluva (vihellys)

taas tänään alko kuulumaan se sama ääni.
että en tiedä mikä.antaa kuulua sitten jos haluaa vikistä :p
kai ne jarrut sen sitten pitää.tai sitten mulla on ihan kurat ayc öljyt jo..
 
Vs: evo 9 kylmänä kuuluva (vihellys)

Mitä enemmän pakkasta sen pidempään uikuttaa. Tuossa kun oli hetken nollakelit ja vähän plussaakin en huomannut ääntä kuuluvan.
 
Takaisin
Ylös Bottom