Evo 9 lisävarusteet?

Nyt kun tuli Nuo Ralliartin läpät tilattua, niin laitetaanko samalla vanteetkin? Valkoisina!?  :nykii
c12_RARYS205P1.jpg


Tuossa saman tyyppiset vaikka eri valmistajan..


Tuolla keskimmäisessä videossa näkyy sama kiesi liikkeessä: http://www.morris-motorsports.com/media.html

Oisiko liian rally look?

Jos muuten ihmettelette miksi jätkä postailee yleensä keskellä yötä, niin vastaus siihen on letkeä (viikolla) yötyö..

Edit..

Löytyi lisää mielenkiintoisia kuvia..
Vanteet ssr gt-2

 
Tämä on sitten total IMHO ;).

Mun mielestä noi valkoiset ei oikein toimi tuon värin kanssa, jotenkin vähän ristiriitaisen näköiset juuri tuollaisen sinisen alla.
Kullan väriset sitten taas passaa kuin nenä päähän, mutta sitä faktaahan ei voi kieltää, että melko Subbe-lookkinen siitä tulee.
Joko Bronze tai Gunmetal värejä harkitsisin itse, jos tällä haavaa vanteiden ostoa kelailisin :peukku.
 
Juischi sanoi
Kuulostaa hyvälle.. Majoittuis serkun luo, kun on käymäänkin monesti pyytänyt.

Roiskeläpät tilattu: http://www.marshallart-design.co.uk/
[/quote

Aikun olisin tajunnu niin oltais tilattu samaan.. :seina ajattelin colttiini niitä punasia ralliart läppiä jotka löyty sieltä evo1-4:n takaa..
 
zare sanoi
Tämä on sitten total IMHO ;).

Mun mielestä noi valkoiset ei oikein toimi tuon värin kanssa, jotenkin vähän ristiriitaisen näköiset juuri tuollaisen sinisen alla.
Kullan väriset sitten taas passaa kuin nenä päähän, mutta sitä faktaahan ei voi kieltää, että melko Subbe-lookkinen siitä tulee.
Joko Bronze tai Gunmetal värejä harkitsisin itse, jos tällä haavaa vanteiden ostoa kelailisin :peukku.
Itselläkin vielä vähän mietinnän alla.. Oisi se kyllä aika räväkän näköinen niiden mustien läppien kanssa valkoisilla Ralliart tekstillä.. Eikä tarvitsisi poliisienkaan miettiä kenenkä evo se siinä vilahti, vaan menisivät suoraan jo kämpille odottelemaan kun tunnistaisivat lennosta  ;D  Niin.. Ja eikä olisi subbe-look.
 
NaXu sanoi
Juischi sanoi
Kuulostaa hyvälle.. Majoittuis serkun luo, kun on käymäänkin monesti pyytänyt.

Roiskeläpät tilattu:  http://www.marshallart-design.co.uk/
[/quote

Aikun olisin tajunnu niin oltais tilattu samaan.. :seina ajattelin colttiini niitä punasia ralliart läppiä jotka löyty sieltä evo1-4:n takaa..
Meinasin kyl kysellä muita samaan tilaukseen, mut piti saada heti..   :p Vahvistivat tilauksen muuten samantien ja kyselivät läppien väriä. Nopeaa toimintaa..

Sain just niitten Advaneiden hintoja:

Advan rs 18x8,5 2450€
Advan tc2 18x8,5 2790€

Muut mallit sijoittuvat jotakuinkin tuohon väliin. Nämä eivät olleet kyllä vieläkään niitä uusia hintoja, mutta laskevatko sitten paljoa tuosta.. Katselin tuota tc2 mallia valkoisina, mutta että tuolla hinnalla.. :seina

Edit..  Tuossa hintakyselyn vastaus toisesta firmasta..

Tässä infoa vanteista hintoineen:

EVO 9

----------------------------------------------------------------------

Advan TCII 18x8,5 +31 colour white

4 kpl netto 2630,-

----------------------------------------------------------------------

Ralliart Evolution R-01 18x8,5 +30 colour  white

4 kpl netto 2810,-

----------------------------------------------------------------------

SSR Integral GT-2 18x8,5 colour white

Ei valmisteta



Terveisin,

Jami

BlazeSpeed
 
Tarkoittaako tuo että on ollut toimitusten kanssa hieman probleemia  ;D  Jos tulee tilattua, niin varmistaa sit hyvin miten saa toimitettua..

Sanokaa nyt mielipiteitä tuosta sininen auto + valkoiset vanteet setistä  ???
 
Juischi sanoi
Tarkoittaako tuo että on ollut toimitusten kanssa hieman probleemia ;D Jos tulee tilattua, niin varmistaa sit hyvin miten saa toimitettua..

Sanokaa nyt mielipiteitä tuosta sininen auto + valkoiset vanteet setistä ???

Älä edes kysy Blazespeediltä..... ei toinna..
 
Harri K sanoi
Juischi sanoi
Tarkoittaako tuo että on ollut toimitusten kanssa hieman probleemia  ;D  Jos tulee tilattua, niin varmistaa sit hyvin miten saa toimitettua..

Sanokaa nyt mielipiteitä tuosta sininen auto + valkoiset vanteet setistä  ???

Älä edes kysy Blazespeediltä..... ei toinna..
Mistä moinen vastustus kyseistä firmaa kohtaan ??? Sieltä ajattelin tilata, mistä halvimmalla saan. Jos vaan ne toimitusajat pitävät kutinsa..
 
Juischi sanoi
Harri K sanoi
Juischi sanoi
Tarkoittaako tuo että on ollut toimitusten kanssa hieman probleemia ;D Jos tulee tilattua, niin varmistaa sit hyvin miten saa toimitettua..

Sanokaa nyt mielipiteitä tuosta sininen auto + valkoiset vanteet setistä ???

Älä edes kysy Blazespeediltä..... ei toinna..
Mistä moinen vastustus kyseistä firmaa kohtaan ??? Sieltä ajattelin tilata, mistä halvimmalla saan. Jos vaan ne toimitusajat pitävät kutinsa..

Eiköhän se johdu ihan siitä, että homma ei vaan tunnu toimivan. Omat kokemukset ovat ainakin todella huonoja, enkä aio missään olosuhteissa asioida siellä enää. En tiedä onko pelkkää huhupuhetta, mutta muistan kuulleeni, että toiminnan jatkamisen kanssa on vähän niin ja näin.

Sininen auto ja valkoiset vanteet ei meikäläisen mielestä ole ihan se paras vaihtoehto. Ensimmäisenä tulee pronssi mieleen, mutta se on aika korustuneesti Subaru yhdistelmä. Ehkä se ihan perinteinen hopea olisi paras? Valkoinen vanne sopii omasta mielestäni lähinnä valkoisen tai punaisen auton alle.

Hyvä vaihtoehto noille advaneille on Compomotive MO 18. Edullisempi ja varmasti yhtä laadukas. Tyyli on enemmän WRC henkinen, mistä sitten tykkää on tietysi ihan makuasia.

Esimerkki löytyy täältä
 
Siinä muutama kuva liitteenä seqventaali kepistä Evo9:iin.....
Toimi hienosti!!! :driver
 
peni sanoi
Siinä muutama kuva liitteenä seqventaali kepistä Evo9:iin.....
Toimi hienosti!!! :driver

onkohan noita vielä asennettu siviilikäyttöön ?kokemuksia esim 8:ssa, muuten kiva kapistus kyllä olis ,mutta mietityttää miten on synkrojen  kesto?  kilpureissahan tuo laatikko varmaan huolletaan muutenkin usein ,mutta näin siviilipuolella tuskin ennemmin kuin jotakin hajoo ::)

onko hinta asennuksineeen?
 
Mietin tuossa tulevan kärryn lievää madallusta. Korkeutta & vaimennuksen kovuutta tuskin tarvitsisi tulevaisuudessa juurikaan säädellä, joten pelkät madallusjouset ajaisivat varmasti asian. Swift ja Tanabe ovat merkkejä jota tuolla ison veden takana ovat kehuneet. Kellään kokemuksia näistä ja tietoa ovatko TUV-hyväksyttyjä?

Linkki: http://forums.evolutionm.net/showthread.php?t=229477


Edit...  Tuolta kaikkea kivaa pukinkonttiin..  ;D
http://www.ralliart.it/Ralliart%20Italy%20catalog%2011-05-06%20high%20res.pdf
 
Peke sanoi
Mä ku olen luullut, että TEIN on monessa maassa se arvostetuin.

MY04 Imprezassa WRX STI:ssä TEIN on melkoinen kivireki, koska joustot näissä kaikissa coilovereissa ei ole tarpeeksi pitkät näille meidän kärrypoluille. ongelma ei ole kesällä suuri mutta onnea menoon talven ajaksi.

Olen itse ajanut kallishintaisella Öhlins alustaisella katu-EVO8:lla, siinä ei ollut väliä minkälainen alusta oli alla koska joustot on iskareissa riittävät. Siinä huomaa konkreettisesti näiden "töönink" coilovereiden erot kunnollisiin! :seina

Kaveri vaihtaa STI orkkisalustan talveksi alle aina :)
 
Onko kukaan tietoinen, että löytyykö Evoon sopivia sellasia kokonaan kumisia tuulilasin pyyhkijöitä? Eli näitä, mitä monissa uusissa autoissa on valmiina. Ois talveks hyvät...
 
Peke sanoi
Onko kukaan tietoinen, että löytyykö Evoon sopivia sellasia kokonaan kumisia tuulilasin pyyhkijöitä? Eli näitä, mitä monissa uusissa autoissa on valmiina. Ois talveks hyvät...
Aihetta sivuten,Boschilta löytyy "u"-malliseen varteen tuollaista sulkaa..
 
Ahaa, hyvä tietää. Sillonhan niitä löytyy monestakin paikasta. Pitää vaan sit mittailla, et löytyykö oikean kokoisia...
 
Ultimaten omistajat; Onko se bilsteinin alusta yhtään katuystävällisempi kuin se vakio? Kävin koeajamassa evon viime viikolla. Upea kone, tarkka ohjaus ja laatikko. Vakioalustasta en kuitenkaan pitänyt. Auto täristi niin, että paikat meinasivat pudota hampaista.

Alusta tuntui hirvittävän pintakovalta, ja kaikelta muulta kuin herkältä. Jarrupitokaan ei ollut ihan sellainen kuin odotin, mutta kylmä alusta ja (siinä vaiheessa myös) renkaat taisivat myötävaikuttaa. En kyllä ihmettele miksi subarun alustaa on kehuttu vauhdikkaaseen katuajoon pohjautuvissa testeissä. Tuntui jopa siltä, että nykyinen tonnikeijuni Audi S4 (4.2l) voisi olla nopeampi kuin evo huonolla alustalla.

Kiihdytyspito taas oli erinomainen, mutta se taisi olla enemmänkin voimansiirron ansiota.

Olen harkinnut evon ostoa, mutta en viitsisi investoida EUR 10k säädettäviin tolppiin käyttöautossa, joka saa vuodessa ehkä noin 500 ratakilometriä.

Ja toinen, ovatko ne BBS:n vanteet todellakin takovanteet, kuten lisävarustekuvasto antaa ymmärtää? Auton esittelijä sanoi, että ne ovat valuvanteet, mutta hintaero kuulostaa aika pahalta valuvanteille.
 
Vakioalustasta en osaa sanoa juuta enkä jaata kun täällä (Budapest) ei sitä ole edes vaihtoehtona vaan kaikki toimitetaan jo vakiona Bilsteineilla ja BBS:n vanteilla. Huonokuntoisella asfalttitiellä tuo alusta ei todellakaan ole kovin mukava normaalinopeuksissa mutta mitä suurempi nopeus, sen paremmalta/tarkemmalta se tuntuu myös epätasaisella. Hiljaisemmissa nopeuksissa pienetkin epätasaisuudet tulee helposti läpi, joten jos käyttömukavuus on etusijalla niin Bilsteinit ei varmasti ole sen paremmat kuin suomalaisten EVOjen vakioalustatkaan.
 
juskola sanoi
Ultimaten omistajat; Onko se bilsteinin alusta yhtään katuystävällisempi kuin se vakio? Kävin koeajamassa evon viime viikolla. Upea kone, tarkka ohjaus ja laatikko. Vakioalustasta en kuitenkaan pitänyt. Auto täristi niin, että paikat meinasivat pudota hampaista.

Alusta tuntui hirvittävän pintakovalta, ja kaikelta muulta kuin herkältä. Jarrupitokaan ei ollut ihan sellainen kuin odotin, mutta kylmä alusta ja (siinä vaiheessa myös) renkaat taisivat myötävaikuttaa. En kyllä ihmettele miksi subarun alustaa on kehuttu vauhdikkaaseen katuajoon pohjautuvissa testeissä. Tuntui jopa siltä, että nykyinen tonnikeijuni Audi S4 (4.2l) voisi olla nopeampi kuin evo huonolla alustalla.

Kiihdytyspito taas oli erinomainen, mutta se taisi olla enemmänkin voimansiirron ansiota.

Olen harkinnut evon ostoa, mutta en viitsisi investoida EUR 10k säädettäviin tolppiin käyttöautossa, joka saa vuodessa ehkä noin 500 ratakilometriä.

Ja toinen, ovatko ne BBS:n vanteet todellakin takovanteet, kuten lisävarustekuvasto antaa ymmärtää? Auton esittelijä sanoi, että ne ovat valuvanteet, mutta hintaero kuulostaa aika pahalta valuvanteille.

Omasta mielestäni vakio ysin alusta tuntui suorastaan pehmeältä. RS4 Audiin verratuna en oikeasti havainnut mitään erityistä eroa. Myönnettäköön, että oman auton jälkeen jotakuinkin kaikki tuntuu melko pehmeältä...

En ymmärrä mistä tuon 10 000 euroa sait alustan hinnaksi. EXE-TC:n WRC tolpat maksaa 1500 euroa / nurkka, eikä varmasti parempaa ole olemassakaan. Myyn toki tuollaiset sinulle mielelläni vaikkapa 9000 eurolla jos tunnet saavasi ne siten halvalla ;)
 
nokonzok sanoi
Omasta mielestäni vakio ysin alusta tuntui suorastaan pehmeältä. RS4 Audiin verratuna en oikeasti havainnut mitään erityistä eroa. Myönnettäköön, että oman auton jälkeen jotakuinkin kaikki tuntuu melko pehmeältä...

En ymmärrä mistä tuon 10 000 euroa sait alustan hinnaksi. EXE-TC:n WRC tolpat maksaa 1500 euroa / nurkka, eikä varmasti parempaa ole olemassakaan. Myyn toki tuollaiset sinulle mielelläni vaikkapa 9000 eurolla jos tunnet saavasi ne siten halvalla  ;)

No, itselläni on kokemusta lähinnä Öhläreistä, mitkä maksavat noin 9,000. Tuo 10,000 oli tarkoituksellista liioittelua. Kadulle tuskin ostaisin mitään noin kallista.

Mutta kyllä ainakin B7-koppainen RiSa on huomattavasti sivistyneempi alustaltaan. Alusta on jämäkkä, joustot kohtuullisia, mutta tuollainen ratatuning-tyylinen pintakovuus ja tahmaisuus puuttuu. Itse olen ajanut 5 vuotta rataa (näin 'aktiivi'uran jälkeen noin 3,000-4,000km vuodessa), joten tiedän suunnilleen millaisen alustan ajoneuvooni haluan, oli kyseessä auto, karting tai mp :-X.
 
Ja toinen, ovatko ne BBS:n vanteet todellakin takovanteet, kuten lisävarustekuvasto antaa ymmärtää? Auton esittelijä sanoi, että ne ovat valuvanteet, mutta hintaero kuulostaa aika pahalta valuvanteille.

Vaihteeksi on taas myyjä aivan tutkalla :seina .. BBS vanteet ovat Forged vanteet eli takovanteet. Painavat 7kg kappale
 
malinen sanoi
Painavat 7kg kappale

Malinen, onko sulla jossain tuota dokumentoituna vai mistä tämä tieto on peräisin? Kiinnostaa noiden vanteiden paino mutta tällä hetkellä ei ole vaakaa, eikä mahdollisuutta punnitakaan.

Mikä noiden vanteiden hinta mahtaa olla kappaleelta/sarja?....siltä varalta jos tulee tarvetta uudelle kun täällä nuo tiet taajamissa on suorastaan surkeat  :-[
 
Itse olen kyllä ollut ihan tyytyväinen EVON vakio alustaan, eihän se edes ole pintakova. Tampereen hämeenkadun mukulakivilläkin voi ajaa ihan hyvin eikä edes juoma läiky saatika CD hypi... Ja kyllä se mutkaan mielestäni ihan kivasti taipuu, no en toki sitten tiedä millaiset ne billsteinit ovat kun ei ole kokemusta.

Itseasiassa olen eniten positiivisesti yllättynyt auton mukavuudesta. 4500km kertynyt kahdessa viikossa ja pääasiassa työmatka ajoa mikkeli - kuopio - tampere - helsinki akselilla.. no problems. Renkaina michelin X-ice north. Jarrut ovat tosiaan hiukan yllättävän "pehmeät". Saa ainaa aika lujasti että pysähtyy. Mutta pakko niiden kai on olla hyvät kun kerran testeissä auto pysähtyy nopeammin kuin M3, subbe jne.
 
Minkä valmistajan tekemät nuo vakio iskunvaimentajat ovat? Bilstein ultimatessa, mutta entäs tässä? Mitsubishi?  ???
 
Minustakin vakio alusta on hyvä, pehmeähkö mun makuun. Todellakaan ei ole kova, jos niin väittää, niin ei ole kovalla alustalla ajanutkaan. ;D  Itse en hae tulevalta alustalta vakioon verrattuna oikeastaan muuta kuin mataluutta ja kyllähän vakio alusta aika lailla taipuu mutkissa, mutta huonoksi sitä en sano. Ja S4 Audi on minusta pehmeä tuohon verrattuna, mutta ei sit muutenkaan alustaltaan niin "sporttinen" kuin Evo.
Eikös ns. paremmat jarrut ole aina vähän raskaammat käyttää, mutta tehoa sit löytyy ku polkasee kunnolla. Salille mars, jos poljin tuntuu liian raskaalta. ;)
 
juskola sanoi
nokonzok sanoi
Omasta mielestäni vakio ysin alusta tuntui suorastaan pehmeältä. RS4 Audiin verratuna en oikeasti havainnut mitään erityistä eroa. Myönnettäköön, että oman auton jälkeen jotakuinkin kaikki tuntuu melko pehmeältä...

En ymmärrä mistä tuon 10 000 euroa sait alustan hinnaksi. EXE-TC:n WRC tolpat maksaa 1500 euroa / nurkka, eikä varmasti parempaa ole olemassakaan. Myyn toki tuollaiset sinulle mielelläni vaikkapa 9000 eurolla jos tunnet saavasi ne siten halvalla ;)

No, itselläni on kokemusta lähinnä Öhläreistä, mitkä maksavat noin 9,000. Tuo 10,000 oli tarkoituksellista liioittelua. Kadulle tuskin ostaisin mitään noin kallista.

Mutta kyllä ainakin B7-koppainen RiSa on huomattavasti sivistyneempi alustaltaan. Alusta on jämäkkä, joustot kohtuullisia, mutta tuollainen ratatuning-tyylinen pintakovuus ja tahmaisuus puuttuu. Itse olen ajanut 5 vuotta rataa (näin 'aktiivi'uran jälkeen noin 3,000-4,000km vuodessa), joten tiedän suunnilleen millaisen alustan ajoneuvooni haluan, oli kyseessä auto, karting tai mp :-X.

En noista Audien korimalleista tiedä sen enempää, mutta viittasin tähän nykyiseen malliin. En halunnutkaan kyseenalaistaa millään lailla asiantuntemustasi. Kerroinpahan oman näkemykseni kun satuin ajamaan aika lähekkäin tuon RS4 Audin Evo IX:n (ja myös muuten S6:n :) ) En näköjään ollut yksin mielipiteeni kanssa.

Moni on sanonut, että Öhläreissä ei hinta-laatusuhde oikein kohtaa ja jos ne tosiaan tuon maksavat niin en yhtään ihmettele minkä takia. Laatukamaa saa helposti puoleen hintaan ja paljon allekin. Itse maksoin KYB kisakäyttöön tarkoitetuista iskareista jousineen päivineen 650 euroa ja maailmalla olen nähnyt "ultimaten" Bilsteineja myytävän parhaimmillaan 500 euroa / setti.
 
juskola sanoi
Ultimaten omistajat; Onko se bilsteinin alusta yhtään katuystävällisempi kuin se vakio? Kävin koeajamassa evon viime viikolla. Upea kone, tarkka ohjaus ja laatikko. Vakioalustasta en kuitenkaan pitänyt. Auto täristi niin, että paikat meinasivat pudota hampaista.
Mä en tykänny siitä vakioalustasta ton pintakovuuden vuoksi enkä ainakaan ole katunut että otin ultimaten. On se minusta ainakin mukavempi, ei kovin mukavuusviritetty sekään mutta ei niin pahasti pintakova. Pakettiin kuuluvasta "sportti"-putkenpään hyödystä en tiedä, BBS-vanteet sopi mustaan kyllä tosi hyvin joten minusta kannatti lisähinta maksaa.
 
Tarzi sanoi
Mikä noiden vanteiden hinta mahtaa olla kappaleelta/sarja?....siltä varalta jos tulee tarvetta uudelle kun täällä nuo tiet taajamissa on suorastaan surkeat :-[
Kappalehinta oli 775e, meni yksi vaihtoon kun vanha pappa kokeilu corollalla vähän puskea :) Saa siitä parikymppiä kuulema alennusta jos menee itse ostamaan, mutta ei juuri enempää. Voi olla vähän hankala löytää tosin, mun vanne löytyi lopulta Hollannista.
 
UltimateIX sanoi
Tarzi sanoi
Mikä noiden vanteiden hinta mahtaa olla kappaleelta/sarja?....siltä varalta jos tulee tarvetta uudelle kun täällä nuo tiet taajamissa on suorastaan surkeat :-[
Kappalehinta oli 775e, meni yksi vaihtoon kun vanha pappa kokeilu corollalla vähän puskea :) Saa siitä parikymppiä kuulema alennusta jos menee itse ostamaan, mutta ei juuri enempää. Voi olla vähän hankala löytää tosin, mun vanne löytyi lopulta Hollannista.

Kasin vanteissa listahinta oli suunnilleen sama, mutta briteistä niitä sai ja saa vielä tänäkin päivänä suurin piirtein 120 euron kappalehintaan. Kannattaa edes hieman etsiskellä ennen kuin Vemixistä käy hakemassa...
 
Ultimaten alusta on jäykempi mutta silti jousituksen pinta MUN mielestä on pehmeämpi kuin vakiossa.
 
Itse jätin lisävarusteista ottamatta vain roiskeläpät, navigaattorin ja sport vaimentimen. Saapa nähä miltä se näyttää tammikuussa kun auto saapuu :)
 
Mä taas otin roiskelät ja kysynkin teiltä, joilla ne jo on autossa. Miten niiden asennus tehdään? Ku aika kovaa hintaa pyytävät asennuksesta. :p Tuleeko mitään reikiä koriin vai onnistuuko asennus jo autossa olevilla ruuveilla?
 
Peke sanoi
Mä taas otin roiskelät ja kysynkin teiltä, joilla ne jo on autossa. Miten niiden asennus tehdään? Ku aika kovaa hintaa pyytävät asennuksesta. :p  Tuleeko mitään reikiä koriin vai onnistuuko asennus jo autossa olevilla ruuveilla?
Eipä tarvitse reikiä porailla...paikat siis valmiina(pari ruuvia/kantti) ja säätövaraa(leveyssuuntaan) pari senttiä.
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Minkäs kokosia talvirenkaita ootte käyttäneet evoissa. Pitäs omaan tilata niin ei tarvi kesärankailla luikastella kun auto saapuu ::)
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Alkuperäisvanteille pitäisi kietaista auton saavuttua 225/45/17 nastat. En tiedä oisiko vieläkin kapeammat paremmat...?
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Otin omaan evoon 225/45/17 nastat. Kapeampia en ainakaan suosittelisi; vanteen reuna on jo nyt ensimmäisenä ottamassa kivetystä vastaan. Muuten renkaat kyllä toimii ihan kivasti.
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

ewopower sanoi
Otin omaan evoon 225/45/17 nastat. Kapeampia en ainakaan suosittelisi; vanteen reuna on jo nyt ensimmäisenä ottamassa kivetystä vastaan. Muuten renkaat kyllä toimii ihan kivasti.
Mä otin kanssa 225/45/17 nastarenkaat, mutta BBS:än hinnan selvittyä päätin ottaa sitten vanteetkin uudet. Koko sarja maksoi kullanvärisenä vähemmän kuin yksi orggis BBS. Jos vaikka sattuu lipee kanttariin...siis toisenkin kerran vielä :)
 
Vs: Evo 9 lisävarusteet?

Tuliko(Evojen omistajat) autonne kumi- vai tekstiilimatoilla? Ja jos molemmat, otettiinko lisähintaa?
 
Takaisin
Ylös Bottom