Evo ihmiset

J...

New Member
Liittynyt
20 Kesäkuu 2006
Hei olisin kiinnostunut että missä Evo ihmiset surffailevat...

täällä tuntuu olevan aika todella hiljaista...

millä foorumeilla pyöritte, vaihdatte ajatuksia, keräätte infoa?

Eiks meitä ala pikkuhiljaa olemaan jo jonkin verran ;)

kiitoksia vastauksista
 
No niin ! löytyyhän jokunen  :peukku
samaa olen itsekkin ihmetellyt ! taitaa vaan olla niin että ei näitä evoja kuitenkaan ole vielä niin paljon siviilissä että( "foorumi kansaa") löytyis , tai tähän tulokseen olen tullut !!! ;D mutta joskos nuo evo 9 tilanneet innostuis ,niitähän näkee pian jatkuvasti liikenteessä!  ;),mutta eikös tääläkin jo 4 evon omistajaa ole pyörinyt ? ei muutaku tarinaa pystyyn!
ettei mene itse puheluks!
no entisenä subbe miehenä tulee vielä ihmeteltyä subaruklubin sivuilla !,kun kuitenkin turboautojen  tekniikka /viritys on hyvin samanlaista! :driver
 
vai johtuisko tuo hiljaisuus sittenkin siitä, kun tuolla tekniikka osiossa (turbot) / tai missään muuallakaan  ei ole mainintaa evoista !  ;)

no se oli "HUULI" ;D 
 
Joo itsekkin olen ihmetellyt että aika hiljaista täällä on.Eilen sain omani ja on se vaan perkuleen mahtava auto :driver...Sellasta kyselen että löytyykö suomesta mistään kiillotettua pakosarjan suoja peltiä???Vai onko tilattava ulkomailta...
 
wrx sti sanoi
No niin ! löytyyhän jokunen  :peukku
samaa olen itsekkin ihmetellyt ! taitaa vaan olla niin että ei näitä evoja  kuitenkaan ole vielä niin paljon siviilissä että( "foorumi kansaa") löytyis , tai tähän tulokseen olen tullut !!! ;D mutta joskos nuo evo 9 tilanneet innostuis ,niitähän näkee pian jatkuvasti liikenteessä!  ;),mutta eikös tääläkin jo 4 evon omistajaa ole pyörinyt ? ei muutaku tarinaa pystyyn!
ettei mene itse puheluks!
no entisenä subbe miehenä tulee vielä ihmeteltyä subaruklubin sivuilla !,kun kuitenkin turboautojen  tekniikka /viritys on hyvin samanlaista! :driver


Loistavaa..

itsekin olen subaru forumia väijynyt ja aika paljon tuota dnsf:ää...

sti & evo ihmisille oma foorumi vaan pystyyn :)

tuskin sti miehiäkään kiinnostaa mitkään legacy huolet :)
tai jokin yhteisö tai jtn :)

olisi mielenkiintoista vaihtaa tietoja samanhenkisten ihmisten kanssa jotka pyörittelevät samoja asioita....


rodney sanoi
Eilen sain omani ja on se vaan perkuleen mahtava auto

ja onnea evosta :)
 
Kiitokset kiitokset..Olis kyllä mahtavaa jos ois Evo/Subaru foorumi olemassa niin moni asia selviäisi niin paljon helpommin.
 
J... sanoi
itsekin olen subaru forumia väijynyt ja aika paljon tuota dnsf:ää...

sti & evo ihmisille oma foorumi vaan pystyyn :)

tuskin sti miehiäkään kiinnostaa mitkään legacy huolet :)
tai jokin yhteisö tai jtn :)

olisi mielenkiintoista vaihtaa tietoja samanhenkisten ihmisten kanssa jotka pyörittelevät samoja asioita....

Niin no! "humoristisesti" kilpailijat samaan talliin! :D

mitsu foorumin moderaattoreille  heittäisin kyllä pienen vinkin !  ;)
foorumillehan vois tehdä Evo:lle otsikon , vaikka mallilla (Evot) uusien evo ihmisten  kiinnostus lisääntyis varmasti ! ja evo asioiden etsiminen helpottuis huomattavasti ! :peukku
 
wrx sti sanoi
mitsu foorumin moderaattoreille  heittäisin kyllä pienen vinkin !  ;)
foorumillehan vois tehdä Evo:lle oman palstatilan /otsikon , vaikka mallilla (Evot) uusien evo ihmisten  kiinnostus lisääntyis varmasti ! ja evo asioiden etsiminen helpottuis huomattavasti ! :peukku

Foorumilla on jo valmiina osio, tekniikka --> turbot, melko vapaasti siellä saa mellastaa vailla pelkoa siitä että viestisi jäisi muiden viestien jalkoihin.

Itse toivoisin että ihmiset alkaisivat pikkuhiljaa tekemään töitä yhteisen hyvän eteen vaikka se oman yhteisön (foorumin?) pystyttäminen ei kovin hankala asia olekaan.

Mikäli vaikuttaminen kerhon toimintaan kiinnostaa, kannattaa se aloittaa vaikka maksamalla klubin vaatimaton jäsenmaksu ja osallistumalla jo olemassaoleviin tapahtumiin (rata- ja dynopäivät yms.), tungosta ei ole tähän mennessä ollut niin paljon etteikö sinne muutama EVO mahtuisi sekaan.

Oma osiokin foorumilta varmaan irtoaa kun viestejä alkaa omistajilta tulla niin paljon että niille kannattaa oma osio uhrata.

En edusta esitetyillä mielipiteilläni Mitsubishi kerhoa vaan ainoastaan itseäni.
 
Loistavaa..

itsekin olen subaru forumia väijynyt ja aika paljon tuota dnsf:ää...

sti & evo ihmisille oma foorumi vaan pystyyn :)

tuskin sti miehiäkään kiinnostaa mitkään legacy huolet :)
tai jokin yhteisö tai jtn :)

olisi mielenkiintoista vaihtaa tietoja samanhenkisten ihmisten kanssa jotka pyörittelevät samoja asioita....

Kyllä tuonne tekniikka/turbot osioon mahtuu vielä evo jututkin, tuskin kannattaa vielä omaa osiota alkaa tekemään ::)
Joo jokaiselle mallisarjallehan kannattaakin erillinen foorumi tehdä :peukku
Miten se edes auttaa kenenkään tiedonhankintaa kun olisi jokaisella mallisarjalla oma foorumi ja ongelmat "yhteisiä" :nykii

Tämä on henkoht. mielipide ainoastaan 8)


EDIT: ja onhan tekniikka osiossa LANCER... kai siinä evossa lukee vielä lancerkin... ja sitten on tosiaan turbot osio
Ei kai muillekkaan malleille tule omaa aluetta ( galant GL ja dyn-4 mahtuvat näköjään olemaan samassa sovussa miksei Lancer ja Lancer Evolution mahdu) ;)
 
miikka sanoi
J... sanoi
tuskin sti miehiäkään kiinnostaa mitkään legacy huolet :)
tai jokin yhteisö tai jtn :)

Tuolla asenteella mennään vielä pitkälle  :peukku Naurettavin kommentti aikoihin...

juu tuosta kommenttista melkeimpä arvasin! että aika moni vetää herneet nenään! :-X
ainahan on niitä ihmisiä joita kiinnostaa vain se oma mielenkiinnon kohde! :)

itse olen kyllä sitä mieltä et luulis tänne evoilioiden mahtuvan !!!
mutta täytyy sanoa että kun ensimmäisen kerran tulin vieraileen evo asioissa tänne foorumille niin aika moisen etsimisen jälkeen löysin juttua!  se tietenkin johtuu siitä että montaakaan evo omistajaa ei ole ilmaantunut foorumille  ! syy?

ehkäpä toi oma osio havahduttais /vilkastuttais evo omistajia !!    ;D    uskon kyllä että nyt kun noita evo 9 on myyty suht paljon! niin tarinaa alkaa löytymään!

itse olen ollut mitsubishin omistaja vasta muutaman kuukauden ja laiskuuttani en ole vielä jäseneksi asti kerennyt ! / osallistumaan  tapahtumiin!  :-[ mutta eiköhän sekin asia korjaannu!  :peukku

ps: ja ne herneet kannattaisi jättää sinne lautaselle!
( onkohan Evossa turbo?)  ;D
 
 
Itsekin toivoisin kaikkien timanttimerkin alla olevien autojen mahtuvan samalle foorumille. Kaikki Evohemmot vain liikkeelle miitteihin ja tutustumaan porukoihin. :peukku Ensi viikonloppuna olisi hienoa saada pitkä rivi evoja Kuopioon Kesäpäiville, joten kaikki kynnelle kykenevät vain nokka kohti Kuopiota ja Rauhanlahden nurtsille näytille. 8)
 
Fintoys lienee paras esimerkki merkkifoorumista, pienempiäyhteisöjäkin löytyy, mutta niidenkin jäsenet pääsääntöisesti myös Fintoysin jäseniä.

Ja mikseivät olisi? Volyymi puhuu lukuisten (ilmaisten) tapahtumien muodossa ja alennuksiakin on tarjolla usealta taholta. Muutaman (kymmenen) hengen yhteisöllä ei kovin helposti kateta minkään tapahtuman kuluja saati saada kasaan tarvittavaa määrää järjestäjiä vaikka paperilla homma toimiikin moitteettomasti.
 
MaxFlower sanoi
wrx sti sanoi
mitsu foorumin moderaattoreille heittäisin kyllä pienen vinkin ! ;)
foorumillehan vois tehdä Evo:lle oman palstatilan /otsikon , vaikka mallilla (Evot) uusien evo ihmisten kiinnostus lisääntyis varmasti ! ja evo asioiden etsiminen helpottuis huomattavasti ! :peukku





Itse toivoisin että ihmiset alkaisivat pikkuhiljaa tekemään töitä yhteisen hyvän eteen vaikka se oman yhteisön (foorumin?) pystyttäminen ei kovin hankala asia olekaan.



Oma osiokin foorumilta varmaan irtoaa kun viestejä alkaa omistajilta tulla niin paljon että niille kannattaa oma osio uhrata.

En edusta esitetyillä mielipiteilläni Mitsubishi kerhoa vaan ainoastaan itseäni.
juu onhan se näinkin ! itse en tiä foorumin ylläpidosta tai muutenkaan tietotekniikasta hölkäsen pöläystä! ja nostan hattua niille henkilöille jotka jaksavat painia näitten kerhon ylläpitoasioiden kanssa :peukku

jotenkin vain uudistusesityksiin pääsääntöisesti näyttäis olevan kielteinen suhtautuminen vai oonko ihan hakoteillä?
mitähän siinä sitte käytännössä pitäisi uhrata jos niitä otsikoita selkeyttäisi?
ihan positiivisella kehitysmielellä tuon ajatuksia esiin!, se on sitten eri asia saako ne kannatusta tässä tapauksessa! :) :driver
 
J... sanoi
tuskin sti miehiäkään kiinnostaa mitkään legacy huolet :)
tai jokin yhteisö tai jtn :)

Kannattaisi kiinnostaa ja sanon tämän ihan ilman hernettä. Perustelukin löytyy ja Mitsu foorumilla kun ollaan niin käännetään esimerkki sen mukaiseksi.

EVO legengaarisuudestaan huolimatta on ihan samanlainen turbomitsu kuin muutkin. Moni ongelma saattaa ratketa lukemalla vaikka galant, outlander tai muiden turbomallien juttuja.

Alustasta ja muista rakenteista puhumattakaan, joissa voi olla ihan samoja vikoja ja ongelmia kuin 1.3 karvalakki lancussa.

Kaikenmaailman edut taas ovat kiinni ihan ihmisistä jotka ovat aktiivisia yhteisen hyvän puolesta. Mitä enemmän jäseniä ja vakaammalla pohjalla toiminta on sitä helpommin löytyy tukijoita ja yhteistyökumppaneita.
 
wrx sti sanoi
no sitte se on pissipoikien säiliö(musta) ! ei muutaku ruuvaat sen irti ja kato mitä se on syöny! tai mikä on irti :D

Joo pitää tarkistaa mikäs sil on oikein meininki.Entäs onko sulla minkälaisella käytöllä tuo vesiruiskujäähdytys tolle välijäähdyttimelle??Auto vai manual ja käytteletkö sitä päivittäin???Kuten huomaat niin kaikki tuosta autosta on minulle uutta ;D ;D
 
rodney sanoi
wrx sti sanoi
no sitte se on pissipoikien säiliö(musta) ! ei muutaku ruuvaat sen irti ja kato mitä se on syöny! tai mikä on irti :D

Joo pitää tarkistaa mikäs sil on oikein meininki.Entäs onko sulla minkälaisella käytöllä tuo vesiruiskujäähdytys tolle välijäähdyttimelle??Auto vai manual ja käytteletkö sitä päivittäin???Kuten huomaat niin kaikki tuosta autosta on minulle uutta ;D ;D

Uusissa autoissa ohjekirjaa ole :eek: ;D
 
Sama hommahan oli aikanaan pajeroiden kohdalla....  Nyt pajeromiehet valtaa foorumia ja niille on jopa "oma" tapahtumakin.

Harmi, ettet ole hankkineet autojanne/seuranneet foorumia aikaisemmin, kun clubi järjesti viikko sitten dynopäivän. "Peruuttajia" oli tuossakin tapahtumassa aivan liikaa ja tyhjää aikaa jäi melkein 1,5h ! :eek: Siellä olisi ollut tilaa mitata hattiwatit autoista.

http://www.paskanmyivat.com/Dynopaivat/
 
Täällä yksi tuleva Evoilija. Mä oon kans sitä mieltä, että ei ainakaan mua kiinnosta muut Subarut kuin STI ja vähän sama juttu on Mitsun/Evon kohdallakin. Vaikka joku vuos sitten olikin kakkosautona Colt. ;D Ois kiva saada tietoa Evoista ja varsinkin viritys jutut kiinnostaa. Ja muutenkin tekniikkapuoli...
 
Näin hallitusjäsenenä pakko pikkusen kommentoida oman alueen tekemistä evoille.

Kun jokainen menee katsomaan tekniikka-turbot aluetta, niin huomaa, että siellä on tilaa yllinkyllin evojen jutuille. Turbot ovat kuitenkin vähissä Mitsuissakin. Minun silmissäni näen, että Evokeskustelut tulevat valtaamaan sinne aikasta ison osan sen alueen jutuista. Kaikista selvin on aloittaa jo hyvällä otsikolla.
Esim tämän keskustelun tulen jakamaan lähiaikoina tekniikka osioon toiseksi keskusteluksi, jonka otsikko tulee olemaan ehkä " Evon vesiruiskun / pissapojan säiliön vuoto / sijainti".

Myöhemmin mikäli keskustelut tekniikka osiossa selvästi sekoittuvat muihin turboihin tms. Niin voimme toki laajentaa aluetta pelkille evoille tms. Näinhän kävi Pajeroiden osalta. Jokainen voi katsoa kuinka monta aihetta pelkässä Pajeron tekniikka osiossa on ja kuinka hyvin se on heitä palvellut.

Toivotan siis omasta puolestani kaikki evot tervetulleiksi.
Lisänä voin mainita, että tapahtumia on ollut ja tulee olemaankin. Aina ei kuitenkaan kaikkia voi miellyttää, sekä muistakaa, että teemme tätä vapaa-ajallamme hallituksenkin osalta. Joskus tuntuu varmasta siltä ettei tapahdu, vaikka kulisseissa yritämmekin tehdä.
Esityksiä otamme vastaan ja ne käydään läpi. Esitykselle on aina parasta tottakai jos se saa kannatusta jo muiltakin kuin itse esittäjältä. :)

Vielä lisänä mainitsen, että jäsenillehän avautuu lisäpalstoja tälle foorumille, jotka eivät siis näy ennenkuin jäsenyys on "hyväksytty". Näitä ovat mm. Jäsenasiat (keskusteluja tapahtumista yms yms), korjausmanuaalit, suljettu tekniikkakeskustelu (noh..kateellisia on Suomessa ja jotkut eivät halua kaikkea kaikkien tietoon  ::) )jäsenten yhteistilaukset

Eli kaikki evot ja muutkin Mitsuilijat tervetuloa siis !

Editoitu: "pissapoika" -keskustelu siirretty tekniikka-turbot osioon.
 
Harri K sanoi
Vielä lisänä mainitsen, että jäsenillehän avautuu lisäpalstoja tälle foorumille, jotka eivät siis näy ennenkuin jäsenyys on "hyväksytty". Näitä ovat mm. Jäsenasiat (keskusteluja tapahtumista yms yms), korjausmanuaalit, suljettu tekniikkakeskustelu (noh..kateellisia on Suomessa ja jotkut eivät halua kaikkea kaikkien tietoon  ::) )jäsenten yhteistilaukset

Eli kaikki evot ja muutkin Mitsuilijat tervetuloa siis !

juu tätä ei ole jostain syystä tullut ajatelleeksi!
olis hyvä jos noi lisäpalstat "otsikot" näkyis silti vierailijoille!
siis pelkät otsikot ! siinä hokais sit mistä jääpi paitsioon kun ei ole jäsen! näin ainakin mulle kävi !!
 
Foorumilta löytyy evo3 omistajia useampi kappale. Myös eräs evo4 on tietääkseni tuotu. Ex Evo4 omistaja(päivitety evo5 korisarjaan sekä muutakin)
Rallievojen omistajia/kuskejakin on muutamia, mutta tähän asti heillä vain on omat kanavansa keskusteluihin koska siviilissä evoja vähemmän on aiemmin ollut. Toivotan kuitenkin kaikki evokuskit edelleen tervetulleiksi.
PS.ratapäivät tulossa Subbeja vastaan...tulkaas paikalle :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom