UltimateIX
- Hummer H2 SUT ja Saab 9-3 -
- Liittynyt
- 9 Syyskuu 2006
- Sijainti
- Espoo
Ekan savut Evo X:stä on otettu, malli oli halvin GSR 5-lovisella laatikolla. Auto on todella muuttunut ysistä, johon joudun vertaamisen perustamaan. Vaikka sen pitäis kulkea kovempaa niin se on rauhallisemman oloinen, ehkä siihen vaikuttaa myös se että se on mukavampi ja hiljaisempi sekä tilavempi. Etupenkit on laitettu uusiksi, ne tukee paremmin ja on ne ainakin paremman näköiset, takapenkistä on tehty paljon mukavempi. Vaihteet menee paljon kevyemmin päälle, ohjaus on kevyt mutta nopea, se hiukan yllätti jopa. Ajaminen kaikkiaan vaan on huomattavan paljon mukavempaa kuin ysillä. Ysi tuntuu raivoisammalta jotenkin, odotan mielenkiinnolla mitattuja testituloksia euroopan versiosta. Paha polte hommasta jäi kaikkiaan.
Lärpätinlootalla varustetut ekat autot tulee parin kuukauden päästä suomeen. Kalleimman varusteversion varustetaso ei jätä juuri toiveille sijaa, mua vähän vaan kammoksuttaa ajatus tomaattievosta, olkoon teknisesti kuin ihmeellinen keksintö se loota vaan. Sekunnin sillä putoo 0-100 aika ainakin vaikka radalla se ilmeisestikin toimii usein normaalia kuljettajaa tarkemmin. Pelkkä lärpätinloota maksaa pari tonnia lisää, jos vain sen tahtoo. Varusteiden hintoja ei vielä ole julkistettu joten muiden varusteiden hinnat jäi mysteeriksi vielä.
Myyjältä raukka veto suorastaan oli että ensimmäinen evo x on musta, kiva kun tahdoin ensimmäisen suomeen rekisteröidyn x:n ja mustana. Prkl ku osu vähän arkaan paikkaan, ois tilannu vaikka sinisen ekaksi
Ps. Ei ole tilattu vielä uutta evoa. Paino sanalla vielä
Ps2. Auto ei ole suomen kilvissä edelleenkään, kilvet seisoo tullissa. Siirtokilvillähän ei voi ajaa ku ei tietty saa. Jos kuitenkin näin käy että joutuu ajaa siirtokilvillä jonkun siirron niin omavastuu silloin on n. 65.000 euroa. Voi saada käteisalennusta kuulema jos heti latoo kolarin jälkeen rahat tiskiin
Ps3. Huonolaatuinen kännykkäkuvien kokoelma odottaa galleriassa hyväksyntää. Ehkä niistä jotain selvää saa. Kuvat ois pitäny ottaa ulkona mutta eipä ollu halukkaita kuvaajia kun auto oli kadulle siirretty, ajajia pari innostunutta sen sijaan oli
Ps4. Siinä herttoniemen pienessä liikenneympyrässä EI SAA jäädä ajaa ympyrärallia, siitä seuraa pahaa karmaa paikallisen Vehon johdon taholta kun ne näkee ikkunoistaan siihen suoraan. Ihan vaan muillekin tiedoksi.
Lärpätinlootalla varustetut ekat autot tulee parin kuukauden päästä suomeen. Kalleimman varusteversion varustetaso ei jätä juuri toiveille sijaa, mua vähän vaan kammoksuttaa ajatus tomaattievosta, olkoon teknisesti kuin ihmeellinen keksintö se loota vaan. Sekunnin sillä putoo 0-100 aika ainakin vaikka radalla se ilmeisestikin toimii usein normaalia kuljettajaa tarkemmin. Pelkkä lärpätinloota maksaa pari tonnia lisää, jos vain sen tahtoo. Varusteiden hintoja ei vielä ole julkistettu joten muiden varusteiden hinnat jäi mysteeriksi vielä.
Myyjältä raukka veto suorastaan oli että ensimmäinen evo x on musta, kiva kun tahdoin ensimmäisen suomeen rekisteröidyn x:n ja mustana. Prkl ku osu vähän arkaan paikkaan, ois tilannu vaikka sinisen ekaksi
Ps. Ei ole tilattu vielä uutta evoa. Paino sanalla vielä
Ps2. Auto ei ole suomen kilvissä edelleenkään, kilvet seisoo tullissa. Siirtokilvillähän ei voi ajaa ku ei tietty saa. Jos kuitenkin näin käy että joutuu ajaa siirtokilvillä jonkun siirron niin omavastuu silloin on n. 65.000 euroa. Voi saada käteisalennusta kuulema jos heti latoo kolarin jälkeen rahat tiskiin
Ps3. Huonolaatuinen kännykkäkuvien kokoelma odottaa galleriassa hyväksyntää. Ehkä niistä jotain selvää saa. Kuvat ois pitäny ottaa ulkona mutta eipä ollu halukkaita kuvaajia kun auto oli kadulle siirretty, ajajia pari innostunutta sen sijaan oli
Ps4. Siinä herttoniemen pienessä liikenneympyrässä EI SAA jäädä ajaa ympyrärallia, siitä seuraa pahaa karmaa paikallisen Vehon johdon taholta kun ne näkee ikkunoistaan siihen suoraan. Ihan vaan muillekin tiedoksi.