J
JHallila
Guest
Eli mitään käryä mitä maksaa postiauton muuttaminen vasemalta ohjattavaksi, esin evo 5?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
JHallila sanoiEli mitään käryä mitä maksaa postiauton muuttaminen vasemalta ohjattavaksi, esin evo 5?
Harri K sanoiJos teetät niin heittoarviona 5000e. Aito ohjausvaihde (evon nopea) on harvinaisin/kallein osa löytää.
Kysymys: miksi vaihtaisit?
Jännä juttu,5v oon ajellu jo oikealta ja ohituksessa ei juurikaan ongelmia. Päinvastoin voihan sitä kurkkia penkankin puolelta ja ei sitä tarvi koko autoa kerralla työntää keskiviivan yli. Väitän että ajamalla keskiviivan päällä vasen rengas, näkee jo melko hyvin. Rekan perässä ei kannata vasemmaltakaan ajettavalla roikkua puskurissa kiinni. Ajele viikonloppu tai viikko niin oppii jo.JHallila sanoiTaitaa olla halvin tai ainakin helpoin tie ostaa valmis paketti. Siksi kun en aja postia työkseni, paria kokeillut en tykännyt. Lähde nyt tommosella ohittaan, juu ei.
Harri K sanoiJännä juttu,5v oon ajellu jo oikealta ja ohituksessa ei juurikaan ongelmia. Päinvastoin voihan sitä kurkkia penkankin puolelta ja ei sitä tarvi koko autoa kerralla työntää keskiviivan yli. Väitän että ajamalla keskiviivan päällä vasen rengas, näkee jo melko hyvin. Rekan perässä ei kannata vasemmaltakaan ajettavalla roikkua puskurissa kiinni. Ajele viikonloppu tai viikko niin oppii jo.
Mut kukin tavallaan eukku
nokonzok sanoiKai se vaan on niin, että valtaosa meistä ei näe mitään järkeä maksaa 5000 euroa sellaisen ongelman poistamisesta, joka ei itseasiassa ole mikään ongelma. Jos joku sen haluaa tehdä niin eihän se muilta ole mitään pois. Voisi noi postiautovitsit kuitenkin jo haudata, ne jaksoi hymähdyttää ketään viimeksi maaliskuussa 2008...
Jos konversioon lähtee niin kannattaa tehdä itselle etukäteen selväksi, että omiaan siitä ei pois saa. Saati ekstraa. Jos vielä tuntuu hyvältä idealta niin antaa mennä vaan, se tekee kansantaloudelle ihan hyvää!
Ei aloittaja vissiin puhunutkaan ongelmasta ,itseään häiristevä pikkuseikka jolle ehkä haluaisi jotain tehtävän.nokonzok sanoiKai se vaan on niin, että valtaosa meistä ei näe mitään järkeä maksaa 5000 euroa sellaisen ongelman poistamisesta, joka ei itseasiassa ole mikään ongelma. Jos joku sen haluaa tehdä niin eihän se muilta ole mitään pois.
Tämä!Voisi noi postiautovitsit kuitenkin jo haudata, ne jaksoi hymähdyttää ketään viimeksi maaliskuussa 2008...
pexi sanoiÄlkääs nyt aina alkako dissaamaan, jos joku haluaa ajaa autoa siltä puolelta,miltä sitä Suomessa kuuluu ajaa. Kaikki varmasti oppii ajamaan oikealta, mutta silti se vasemmalta ajaminen on mukavampaa.
cubeqtio sanoiToiset tykkää tyttärestä ja toiset äidistä. Jotkut vielä molemmista.
tepi sanoiVoihan tän kääntää myös niin että miksi mennä raiskaamaan alkuperäinen JDM auto siirtämällä tekniikka suomiautoon esim suomalaiset galant dyn4 gti swapit, jota sitten silmät sinisenä kutsutaan vaikka rs malliksi taikka muuttaa ohjausta semmoiseksi mitä koskaan ei oo tehtaalta tullutkaan normilinjasta.
Saman voi sanoa, että jos teet 12 k€ evo vitoseen renkaiden, vanteiden, ja moottoripuolen päivitystä 6 tonnilla, niin ei siitäkään tule 18 k€ autoa. Kaikki mitä laittaa yleensäkin autoon, niin koskaan et saa niitä takaisin. Vähiten tulee auton kanssa tappiota, kun tekee siihen vain normaalit huollot ja remontit, jos niin kun tällä mielellä ajatellaan. Eli ei tuo konversio ole yhtään huonompi sijoitus autoon kuin vanne, spoileri, helmalevike ja moottori viritykset.mystinengalant sanoiMutta ihan realistinen fakta on se että jos teet vaikka mielestäsi 12 ke evo vitoseen konversion 6 tonnilla, ei siitä tule 18 ke autoa.
suosittelisin vaihtaan samalla sen rintapellin. Jotain sähköjohtoi joutuu jatkaan mut jos hommaa sen perus 1.3:sen lancerin niin onhan siinä luovuttajaksi osia paljon.Nuhapumppu sanoiEvo4 ohjauskonversio,onko kukaan tehnyt ja mitä pitää tehdä,koelauta ja hammastanko ainakin vaihtaa. Koelauta passaa ilmeisesti samanikäisestä perus Lancerista,ohjaus pitää etsiä evon omana. Ja ennekuin yksikään alkaa vinkumaan että miksi pitää muuttaa niin auto on tulossa kisakäyttöön jotenka ei kiinnosta ne mielipiteet kuinka hyvin sieltä oikealtakin näkee ohittaa,vaan nyt kaivataan IHAN OIKEITA vastauksia ja tietoa moisesta hommasta.
Sprinttiä poijaat meinas rueta ajamaan,kavereiden puolesta siis kyselen. Alustoista ja muista en tiedä,mutta veikkaisin että nuillekkin on jo toimittaja selvillä. Mutta tämä auttaa jo paljon,ja tekemällähän selviää loput.Harri K sanoisuosittelisin vaihtaan samalla sen rintapellin. Jotain sähköjohtoi joutuu jatkaan mut jos hommaa sen perus 1.3:sen lancerin niin onhan siinä luovuttajaksi osia paljon.
Mihin kisakäyttöön tulossa? Meinaan pitää nekin kiulut leimata jos ralli tms.
JA kisa-alusta, laatikko, kaaret, lukot jne hankinnassa?