C
celeste gt
Guest
mitähän pitäis ottaa huomioon? ja onko eroa jos motori on etuveto galantista? entäs ohjainpoksin johdotukset?
kertokaa!!
kertokaa!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
ja mitäkähän mallia käytetään tuolloin vertailukohteenna ku gelesten tehokkain kone on ollu 110hp ja siihe 20% päälle kysynpähän vaan ???celeste gt sanoimitähän pitäis ottaa huomioon? ja onko eroa jos motori on etuveto galantista? entäs ohjainpoksin johdotukset?
kertokaa!!
kuihan paljo tuosta koneesta sais kutitettua lisähönkyä ku perse tottuu niihi 150heppaan?Jkorpela sanoiJa tehot muistaakseni 135hv tietämissä,
moottori joka käy swappiin on siis 150hv tbo etuvedosta. ;D
eiku tota turboa ja tavoitteena ois 250 takapyöriltä.Jkorpela sanoi"Guuglaamalla" löytyy esim. starionin ralli autoja 250hv etuveto galluja n.200+hv yms... kyllähän siit saa jos sijoittaa....
vai tarkoititko tota 2.6 vaparia?
Jkorpela sanoiSe että otat 8valve tbo koneesta 250hv taka pyöriltä
edellyttää ison tbo vaihtoa+välijäähyn tekemistä, kannen avartamista,ruiskun muutoksia,männät+kiertokanget vaihtoon yms... aika pitkä lista...
imusarja+pakosarja tekemistä virtaus mittaukset yms...
hommaa on ;D
Niko Päivinen sanoiMitä pitää ottaa huomioon: no, varmasti saat tapella konttorilla, että saat luvat siihen swappiin. Pelimies käyttää vertailuautona Plymouth Fire Arrow (2,6 koneinen Celeste) -sopivien papereitten löytäminen teettää tietysti hommia.
Tekniikka@ake.fi : Dodge ei kuulu Mitsubishi Coltin kanssa samaan mallisarjaan, joten sitä ei voi käyttää vertailumallina. Mitsubishi Coltin rinnakkaismalliksi kelpaa toinen samaa korimallia oleva Colt.
e15mitsubishi sanoiHaudi.
Lopetetaanpa arvailu.
Takavetoisen Tbo:n lohkon kytkinkopan ylempien vaakatasossa olevien vaihteisto kiinnityspulttien väli on 130 mm. ja alimmaisten vastaavien missä on myös ne ohjainholkit on vastaavasti 330 mm.
Etuvetoisen/ 4wd:n (gallut) lohkon vastaavasti niin, että ylempien on 110 mm. ja alimmaisten 310 mm. Huom. nämä mitat ovat reikien keskeltä keskellä ja TÄMÄ on varmin tapa eroittaa 4G63 tbo lohkot taka- vs. etuvetosten välillä 8).
t:Arska
Wlooffy sanoiEntä jos on molemmat etäisyydet noiden yläpulttien kanssa?
Mitä tuota omaa mittailin konepaikoillaan rullamitan kanssa, niin löysin sieltä tosiaan kaksi pultin paikkaa n. 110mm ja 130mm. ja tuo oli kiinni juuri siinä 130mm kohdalla.
http://www.l200ute.com/download/km132ws.pdf
Tuossa sivun 2 oikeassa alakulmassa olevassa kuvassa, jos tarkkaa katsoo niin on kaksi reikää siinä ylälaidassa.
Wlooffy sanoiEntä jos on molemmat etäisyydet noiden yläpulttien kanssa?
Mitä tuota omaa mittailin konepaikoillaan rullamitan kanssa, niin löysin sieltä tosiaan kaksi pultin paikkaa n. 110mm ja 130mm. ja tuo oli kiinni juuri siinä 130mm kohdalla.
http://www.l200ute.com/download/km132ws.pdf
Tuossa sivun 2 oikeassa alakulmassa olevassa kuvassa, jos tarkkaa katsoo niin on kaksi reikää siinä ylälaidassa.
e15mitsubishi sanoiedit: Tbo-diesel Galluissa/sama aikakausi löytyy myös vain ja ainoastaan tuota leveää pulttijakoa(ylä-/ala) ja kyseisessä lodjussa on kytkinkoppa vielä hieman pidempi, johtuen tästä kytkimen lisänä olevasta 'momentinmuunnin' hässäkästä.
Myös uudemmissa Pajeroissa,L200,L300, ym. löytyy myös jonkun sortin KM132 versiota missä on myös tuo leveempijako(ylä-/ala).