Vs: Galant 2.3 td syöttöpumppu ja turbo
Älä nyt takerru siihen mille ne ohjeet on tarkoitettu. Katot niitä linkkejä: sekä Pajeron, että Galantin, että Dodgen (että pösön, että volkkarin..) syöttöpumput "periytyvät" Boschin VE-pumpusta. Sitä myöten myös ne ruuvausohjeet ovat pääpiirteittäin samat kaikille. Isoin ero Pajeron ja Galantin välillä on se ahtopaineen säätö, mutta siihen ei tarvitse Galantissa perehtyä, sitä kun ei ole (ja sehän liittyy siis turboon, ei ruiskupumppuun). Printtaat kuvat ja katsot mitkä ruuvit näyttää tutulta/oikealta.
Tärkeintä on ruuvaillessa pitää tarkkaan selvillä, mistä kohtaa aloitti sen ruuvailun (jos meneekin yli, ja joutuu palaamaan takaisin, niin alkupiste on oltava tarkkaan selvillä). Tärkeimmät ruuvailtavat on maksimisyöttö, ja ahdonalaisen syötön karan kääntäminen (ja prikan poistaminen, sen kalvorasian alla).
Mutta ihan ensin asennat sen coolerin, ja pistät putkiston kuntoon, ennen kuin edes kosket pumppuun.
Coolereista luet tuolta:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=39170.0
Coolerin koon määrää käytännössä asennuspaikan mitat. Lähdöt jotain 2" ja 2.5" välillä, kannattaa ensin mittailla paljonko on tilaa käytössä, ja minkälaiset lähdöt on turbolla ja imusarjassa. Jos ei mitään maksimihullutteluja lähde vetämään, niin noita euro-autojen muovipäätyisiä rojuja saa käytettynä lähes ilmaiseksi, ja ebaysta saa myös monenlaista (ja monen tasoista) yleismallin kennoa.