Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Pulputtaa

HeroinesHero

New Member
Liittynyt
8 Joulukuu 2010
Morjens!

En löytänyt suoranaista vastausta haulla, joten uutta threadia!

Ongelma olisi siis sellainen, että paisuntakammiosta katoaapi vedet aina kun muutaman kilometrin ajaa, tyhjäkäynnillä kuplia tulee jonkin aikaa, mutta kupliminen myös loppuu noin 5min käymisen jälkeen. Ajamisen jälkeen pulputus on aivan selvästi kuultavissa, +30km ajolla alkaa myös lämmöt nousemaan.

Lämppäri ei myöskään puhalla lämmintä.
Öljyt ovat oikeanväriset, eikä paisuntasäiliössäkään ole öljyjäämiä.

Joten mitäs arvon raati veikkaa, meneekö ihan kansipahvi/kansihommiksi vai voiskos vikaa etsiä vielä jostain muualta?

Kori on kuitenkin nätissä kunnossa, ja tuli juuri kattastettuakin, joten olis mukavaa saada mitsu pelittämään taas..
 
Vs: Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Pulputtaa

Oli kumpi tahansa, kansi tai kansipahvi, niin kannen joudut irroittamaan. Sitten sen näkee. Valitettavasti kansi tai kansipahvi ovat ne todennäköisimmät vaihtoehdot, noilla oireilla. Pajerosta oli noilla oireilla kansi halki.
 
Vs: Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Pulputtaa

Eipä se sitten auta kuin ruveta purkamaan gallua.
Kiitosta vastauksesta!
 
Vs: Galant -93 (välimalli) 2.0 HB GLSI Pulputtaa

se että pulputus loppuu n 5min käynnin jälkeen,viittaisi halkeamaan---> lämpiää ja laajenee "tukkoon" tiivistevika ei mun mielestä lopeta pulputusta lainkaan vaan pahenee ajan myötä--->kun tiiviste palaa enenmmän ja enemmän :'(

mutta kuten on yllä mainittu niin selviää vaan avaamalla kansi
 
Takaisin
Ylös Bottom