Galant GDI -99 takasiipi?

Jonessiivi

New Member
Liittynyt
6 Marraskuu 2013
Ensimmäinen viesti foorumille samalla, morjes vaan kaikille!

Tuli ostettua komee farkku Galant ja muutamat päivät googleteltuani en oo löytäny vielkään mistään muualta kuvaa tai tietoa takaspoikasta mikä mun autossa on? Kertokaas joku viisas mistä autosta tämä on ja onko erikseen ostettu jne. :) Ilmeisesti Legnumin takasiipi on hieman samannäköinen ainakin, mutta silti erilainen. Ja kaikki varustetasot ja muut on googletettu. Mistä tää peräsin nyt on peräsin?

2z9dugj.jpg
 
Vs: Galant GDI -99 takasiipi?

En ole itse vastaavaan törmännyt ja tosiaankin hieman eri näköä on PFL legun spoileriin.
Ei varmaankaan voi sulkea pois vaihtoehtoa että joku olisi itse moisen askarrellut?
 
Vs: Galant GDI -99 takasiipi?

Selvitin itse asiaa äsken ulkona. Selvis että takasiiven valmistaja on Vestatec. Siihen sitte loppuki jäljet, ei internetin ihmeellinen maailmakaan kerro enempää, tai kuvia, tai mitään tosta. Mutta hieno se on, ja hieman hillitympi kuin Legnumin siipi. :)
 
Vs: Galant GDI -99 takasiipi?

:eek:fftopic

Hyvä väri :peukku Mikäs malli tuo nyt oikein on kun sivuhelmat on kuitenkin nuo ns. kunnolliset, näyttäis elegancelta, ja vähän sivusta näyttää ettei ole sport -puskuria edessä? Joku tuontipelihän toi on, vai peräti avance? 99 maleissa ei ollut suomess tommosia.
 
Vs: Galant GDI -99 takasiipi?

Eipä paljo tosiaan selvinnyt, mutta on/oli kai englantilainen firma: http://www.vestatec.co.uk
 
Vs: Galant GDI -99 takasiipi?

Ööö... No siis GDI 2,4 STW:nä tää mulle myytiin ainakin. Elegance lukee sivuhelmojen yläpuolella takaovessa, etupuskuri on ihan perusnormaalinnäkönen ja takasiipi on toi arpa. :D Ja ihan suomikilvillä on kuitenkin! Ei eurokilvillä. Täys huoltokirjakin, ei oo tossa sentin paksusessa kuittinipussakaan mitään merkintöjä korin ja spoilereiden asennuksesta. Taitaa jäädä arvaks, ellei sit kyseinen Turkulainen joka osti uutena ja omisti auton tosi pitkään, ilmottaudu ja kerro lisää! :)
 
Vs: Galant GDI -99 takasiipi?

Jonessiivi sanoi
Ööö... No siis GDI 2,4 STW:nä tää mulle myytiin ainakin. Elegance lukee sivuhelmojen yläpuolella takaovessa, etupuskuri on ihan perusnormaalinnäkönen ja takasiipi on toi arpa. :D Ja ihan suomikilvillä on kuitenkin! Ei eurokilvillä. Täys huoltokirjakin, ei oo tossa sentin paksusessa kuittinipussakaan mitään merkintöjä korin ja spoilereiden asennuksesta. Taitaa jäädä arvaks, ellei sit kyseinen Turkulainen joka osti uutena ja omisti auton tosi pitkään, ilmottaudu ja kerro lisää! :)

No onneks ei sentään turkkilainen. :peukku Eikun toi Elegance -merkintä tuli laajemmin käyttöön suomessa vasta 01->. Jollaki oli joo turussa tommonen farkku automaatti, ostin siltä vanteetkin joskus. Voisko olla että noi helmat on lisätty, ja samaten toi elegance merkintä.....
 
Takaisin
Ylös Bottom