Mut tää on kyl yhtä pöhkö järjestelmä muutoskatsastuksissa. Renkaathan menee liukuvasti, (vakio esim 15" ja muutoskatsastettu 18") ja vieläkun molemmat mitat näkyy otteessa, niin sillo käy kaikki variaatiot tolta väliltä, kunhan ne kumit mahtuu pyörii.
Eli tossa alustahommassa legun osalta, jos o jaappanissa ollu säädettävä/muutos alusta, haluu suomessa vakioalustan, tulee muutosprosentit otteeseen auton vakioinnista.
Sama pätee muissaki osissa, pl. jarrut ja turvallisuutta lisäävät tekijät. Mm. moottori, jos turbotat koneen -> rinnastetaan moottorin vaihtoon -> muutosprosentit. Sitte jos seuraava omistaja haluu turbon syystä tai toisesta pois, muutoskatsastus ja taas merkitään prosentit. Eli tuossa tapauksessa tulee tuplaprosentit, vaikka viimesellä kerralla muutat auton takaisin vakiosta.