- Liittynyt
- 5 Tammikuu 2003
- Sijainti
- Lahti
O-Jayn E38:ia on koko O-jaylla olo ajan vaivannut jarruttomuus. Yksimäntäiset levyt edessä, ja jarruja et saa kuivalla asvaltilla lukkoon kuin satunnaisesti. Katsastuksessa ne ovat kuitenkin aina kelvanneet, jotain 2,0 arvoilla tasaisesti. Jarruille on tehty KAIKKI. Kaikki levyt uusia, palat uusia, pääsylkyssä uudet hemmetin kalliit sisuskalut. ABSeja ei ko. autossa ole (E38). Tulos aina sama: jarrujen poljintuntuma vaihtelee koko ajan, ollen pääosin kumipallomainen, vaikka niitä on ilmattu pää punaisena. Kovassa jarrutuksessa poljin menee pohjaan, eikä jarruja saa lukkoon. Nestettä ei vuoda mistään.
Eli kysymys niille henkilöille, jotka ovat ajaneet Clipseillä ja E3# Galluilla (ja sen lisäksi muilla autoilla): onko Gallussa tosiaan noin kehnot jarrut? Onko poljintuntuma oikeasti noin kumipallomainen?
Jos jarrut ovat tosiaan noin oudot, niin mistä se voi johtua?
Yksimäntäiset etujarrut ovat kyllä pienet noin painavaan autoon, mutta se ei selitä kaikkea: Endurance Coltissa on samat jarrut edessä, ja siinä jarrut ovat suorastaan loistavat, eikä poljintuntumassakaan ole moitittavaa. Eli onko O-Jayn Gallussa vikaa vai tekeekö joku paineensäädin tai ehkäpä takalevyt poljintuntumasta oudon? Vai onko ilmaamisessa joku kikka, joka on meiltä jäänyt huomaamatta?
Eli kysymys niille henkilöille, jotka ovat ajaneet Clipseillä ja E3# Galluilla (ja sen lisäksi muilla autoilla): onko Gallussa tosiaan noin kehnot jarrut? Onko poljintuntuma oikeasti noin kumipallomainen?
Jos jarrut ovat tosiaan noin oudot, niin mistä se voi johtua?
Yksimäntäiset etujarrut ovat kyllä pienet noin painavaan autoon, mutta se ei selitä kaikkea: Endurance Coltissa on samat jarrut edessä, ja siinä jarrut ovat suorastaan loistavat, eikä poljintuntumassakaan ole moitittavaa. Eli onko O-Jayn Gallussa vikaa vai tekeekö joku paineensäädin tai ehkäpä takalevyt poljintuntumasta oudon? Vai onko ilmaamisessa joku kikka, joka on meiltä jäänyt huomaamatta?