Heippa !
Löytyisköhän täältä vanhojen mitsujen harrastajien joukosta apua ongelmaani,
eli olisi tuollainen Galantin vanhus, eli -88 2 litrainen GLS automaattiryypyllä. Murheena kylmäkäynnistys. Lähtee hyvin käyntiin mutta muutaman sekunnin kulutua alkaa tuo käynti "pröpöttämään" ja sammuu jos ei lisää kaasua. Tyhjäkäynti alkaa tasaantua kun moottori lämpiää.
Ryypynläppä on kiinni kylmänä ja aukeaa täysin auki kunhan vain moottori on lämmennyt. Olisko jotain säätö juttuja tuohon ryyppyläpälle vai johtuisko jostain muusta !
Mikä avuksi ?
--
by Slider
Siirtelin tän nyt tonne normaaliin Tekniikka -> Galant osastoon. Vaikka hieman epäselvää oli että onko kyseessä e15 vai e33. Toivotaan että täällä tärppää paremmin.
Kyseessä E15, eli tuota vanhempaa etuvetomallia. Rekisteröity vasta -88 vuoden alussa.
juhas
Löytyisköhän täältä vanhojen mitsujen harrastajien joukosta apua ongelmaani,
eli olisi tuollainen Galantin vanhus, eli -88 2 litrainen GLS automaattiryypyllä. Murheena kylmäkäynnistys. Lähtee hyvin käyntiin mutta muutaman sekunnin kulutua alkaa tuo käynti "pröpöttämään" ja sammuu jos ei lisää kaasua. Tyhjäkäynti alkaa tasaantua kun moottori lämpiää.
Ryypynläppä on kiinni kylmänä ja aukeaa täysin auki kunhan vain moottori on lämmennyt. Olisko jotain säätö juttuja tuohon ryyppyläpälle vai johtuisko jostain muusta !
Mikä avuksi ?
--
by Slider
Siirtelin tän nyt tonne normaaliin Tekniikka -> Galant osastoon. Vaikka hieman epäselvää oli että onko kyseessä e15 vai e33. Toivotaan että täällä tärppää paremmin.
Kyseessä E15, eli tuota vanhempaa etuvetomallia. Rekisteröity vasta -88 vuoden alussa.
juhas