Päivää!
Katsastusinsinööri oli sitä mieltä, että vahinkovankkuriin olisi ajankohtaista vaihtaa korroosion nuolema etukelkka uuteen tai parempaan B-osaan. Uusia tuskin on tarjolla, joten B vaihtoehto soveltaen tulee tässä tapauksessa käytäntöön.
Kukas osais heittää protippejä ennen "vaihtoprojektia"? Mahdollisimman helpolla olisi tarkoitus päästä maalliin..
Onnistuuko ilman moottorinosturia tukien liinoilla esim kakkoskakkoseen (tai muuhun tukevaan puu/metallipalkkiin)?
Rattiakselia ja hammastankoa myöten pitää kaikki ottaa pöydälle? Tekisi kyllä mieli pitää mehut sisällä ja raidetangot kiinni..
Koiranluu lähtee todnäk vain rälläköimäälä irti, joten se menee ainakin vaihtoon. -> Toiselle puolelle tuli juuri vaihdettua.
Alatukivarsia on tullut juuri käytettyä myös auki, joten ne pitäisi irrota suht helposti. Puslia on tullut vaihdeltua viimeaikoina ahkerasti.
Tuleeko muita ongelmakohtia mieleen? Mitä muuta pitäisi hommata samalla? Kaljaa?
Katsastusinsinööri oli sitä mieltä, että vahinkovankkuriin olisi ajankohtaista vaihtaa korroosion nuolema etukelkka uuteen tai parempaan B-osaan. Uusia tuskin on tarjolla, joten B vaihtoehto soveltaen tulee tässä tapauksessa käytäntöön.
Kukas osais heittää protippejä ennen "vaihtoprojektia"? Mahdollisimman helpolla olisi tarkoitus päästä maalliin..
Onnistuuko ilman moottorinosturia tukien liinoilla esim kakkoskakkoseen (tai muuhun tukevaan puu/metallipalkkiin)?
Rattiakselia ja hammastankoa myöten pitää kaikki ottaa pöydälle? Tekisi kyllä mieli pitää mehut sisällä ja raidetangot kiinni..
Koiranluu lähtee todnäk vain rälläköimäälä irti, joten se menee ainakin vaihtoon. -> Toiselle puolelle tuli juuri vaihdettua.
Alatukivarsia on tullut juuri käytettyä myös auki, joten ne pitäisi irrota suht helposti. Puslia on tullut vaihdeltua viimeaikoina ahkerasti.
Tuleeko muita ongelmakohtia mieleen? Mitä muuta pitäisi hommata samalla? Kaljaa?