Elikkäs -90 Gti Dyny ois kyseessä..
Käynnistyksen kans ollut ongelmia siitä asti kun auto minulle tuli nuolvuotta sitten, starttauttaa pitkään ja kun lähtee käyntiin vain kaasua painaessa niin työntää tuutin täydeltä mustaa, sen jälkeen toimii niinku pitääkin ja on täysitehoinen, kulutus 9-12l/100km normi ajolla eli sekin normaalirajoissa.. kaikki sytkäosat+IMM+suuttimet+ecu+B-pumppu.. vaihdeltu eikä mikään auta..
NO, nyt kun olen sahaillut sitä niin huomasin ettei b-pumppu pyöri ennenkuin avain on start asennossa ja siitähän se sahailu ilmeisesti johtuu kun polttoainejärjestelmä yrittää tehdä paineen vasta kun moottori pyörii vaikkakin senhän sen täytyisi tehdä heti kun "virrat" kytketään..
Mistä johtuu ettei B-pumppu "huuda" ennenkuin avain on START asennossa??
Rele?
V-lukonpohja?
Ei viitsis enään ostella osia turhaan..
Käynnistyksen kans ollut ongelmia siitä asti kun auto minulle tuli nuolvuotta sitten, starttauttaa pitkään ja kun lähtee käyntiin vain kaasua painaessa niin työntää tuutin täydeltä mustaa, sen jälkeen toimii niinku pitääkin ja on täysitehoinen, kulutus 9-12l/100km normi ajolla eli sekin normaalirajoissa.. kaikki sytkäosat+IMM+suuttimet+ecu+B-pumppu.. vaihdeltu eikä mikään auta..
NO, nyt kun olen sahaillut sitä niin huomasin ettei b-pumppu pyöri ennenkuin avain on start asennossa ja siitähän se sahailu ilmeisesti johtuu kun polttoainejärjestelmä yrittää tehdä paineen vasta kun moottori pyörii vaikkakin senhän sen täytyisi tehdä heti kun "virrat" kytketään..
Mistä johtuu ettei B-pumppu "huuda" ennenkuin avain on START asennossa??
Rele?
V-lukonpohja?
Ei viitsis enään ostella osia turhaan..