- Liittynyt
- 31 Maaliskuu 2009
Mielessä oli kytenyt jo pidempään halu rakennella jotain vähän vanhempaa autoa, eikä asiaa auttanut lainkaan että js_83 ja Webtrap_86 yllyttivät entistä enemmän, sekä hankkivat itselleen takavetoiset Galantit. Joten...
tulipa tuossa eräänä synkkänä ja myrskyisenä iltana haettua Webtrap_86:n kanssa äkkiä Anttolasta vuosimallin 1982 Galant GLX rojektiksi.
Emäntä ei oikein hyväksynyt tälläistä vekotinta ja sainkin säilöä autoa alkuun Webtrapin takapihalla.
Mittarissa ei ole koin paljoa kilometrejä. Mutta auto on ulkoisesti vähän rujossa kunnossa. Ovien alareunat ovat aika rapsakat ja hiekkapellit edessä ja takana ovat muuttuneet suurelta osin rautaoksidiksi.
Tämän auton kanssa joka kulkee ainakin näin alkuun nimellä: "Hyvinkään raketti" en ole vielä osannut päättää mitä tälle tulen tekemään. Välillä tekee mieli tuunata tämä 80-luvun tyyliin ottaen vahvasti vaikutteita Japanilaisesta autokulttuurista ja Tikimiehen projektista. Välillä taas tekee vain mieli entisöidä tämä. Mielipiteitä otetaan vastaan.
Linkki keskusteluun.
tulipa tuossa eräänä synkkänä ja myrskyisenä iltana haettua Webtrap_86:n kanssa äkkiä Anttolasta vuosimallin 1982 Galant GLX rojektiksi.
Emäntä ei oikein hyväksynyt tälläistä vekotinta ja sainkin säilöä autoa alkuun Webtrapin takapihalla.
Mittarissa ei ole koin paljoa kilometrejä. Mutta auto on ulkoisesti vähän rujossa kunnossa. Ovien alareunat ovat aika rapsakat ja hiekkapellit edessä ja takana ovat muuttuneet suurelta osin rautaoksidiksi.
Tämän auton kanssa joka kulkee ainakin näin alkuun nimellä: "Hyvinkään raketti" en ole vielä osannut päättää mitä tälle tulen tekemään. Välillä tekee mieli tuunata tämä 80-luvun tyyliin ottaen vahvasti vaikutteita Japanilaisesta autokulttuurista ja Tikimiehen projektista. Välillä taas tekee vain mieli entisöidä tämä. Mielipiteitä otetaan vastaan.
Linkki keskusteluun.