mitse87
Member
- Sijainti
- Etelä-Pohojam'maa, seinäjoki
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Ratsun140y sanoiPitää vielä nostaa lohko pois, näkee loput paremmin...liikkeen kuitti on jakohihnan vaihdosta edellisen omistajan ajalta. Voiko sen laittaa väärinpäin, aiheuttaasko se tuollasta?
Kai korjaamolla/ osilla luulis olevan joku vastuu...
nokonzok sanoiJos se on tyyliin 3 vuotta / 60 tkm sitten vaihdettu niin ei todella ole mitään vastuuta, eikä minun mielestä pidäkään olla.
nokonzok sanoiJos se on tyyliin 3 vuotta / 60 tkm sitten vaihdettu niin ei todella ole mitään vastuuta, eikä minun mielestä pidäkään olla.
cantoona sanoiAjatellaanko tuo hihnan kesto aina "asennettuna"...siis eihän niissä paketeissa mitään "parasta ennen"-päivää ole? Ajattelin vaan että itsellänikin tuolla hyllyssä on jo parivuottavanha hihnapaketti,joka voi toki olla jo toiset 2 vuotta ollut jossain varastossa. Että pitääkö tuokin huomioida jatkon kannalta? Yleensähän työn tehnyt liike pesee kätensä varsinkin siinä kohdalla, jos asiakas on toimittanut osat itse.
pexi sanoiMinkä valmistajan hihna?
JSO sanoiMulla meni RalliArtista hampaat jakohihnasta 21.10 eikä Mitsubishi ole vieläkään saanut autoa kuntoon, 2,5 kk ilman autoa alkaa olla täynnä. Hampaat meni ennen aikaisesti mutta ajattelin etten ala riitelemään niin saan auton nopeasti käyttöön, joopa joo.
-JP- sanoiKetjusielllä taitaa olla, jonka vanhempi versio venyy. Jos hampaita on kulunut niin voi remppa ottaa enemmän aikaa ?