Kärjellinen sytkä kärjettömäksi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Onko kukaan kokeillut noita Pertronixin muutossarjoja? eBay on pullollaan "Mitsubishi 4 cyl"-sarjoja, mutta osaako joku sanoa käykö suoriltaan kaikkiin vanhoihin Mitsuihin? Puola tarvis ilmeisesti vaihtaa tuplaten korkeamman vastuksen omaavaan (1,5 ohm -> 3,0 ohm?). Tollasen pikkumodin vois tehdä jopa museoautoon kun ei näy muutokset ulospäin. Olisi yksi huoltokohde vähemmän.

Linkki eBay-listaukseen:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=pertronix&_from=R40&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xpertronix+mitsubishi&_nkw=pertronix+mitsubishi&_sacat=0
 
Vs: Kärjellinen sytkä kärjettömäksi

Ei ole pertronixistä kokemusta mutta meneehän sinne tuttu ja turvallinen Galantin jakajakin?

Omaan vanhukseen vaihdoin joskus 7 vuotta sitten E15 Galantin kärjettömän jakajan. Kävi suoraan paikalleen tuohon omaan koneeseen.
Ainut murhe tuossa on ollut että korkeilla kierroksilla ennakot karkaa jonnekin taivaisiin. Toisaalta ei tuolla tarvitse rekkoja ohitella 6krpm kierroksilla niin ei sinällään haittaa ;D
Alkuperäinen jakaja lähti samantien vesilinnun selkään muutaman katkojankärkiin liittyvän kirosanan kanssa tuolloin joten sitäkään ei voi enää tutkia.
 
Vs: Kärjellinen sytkä kärjettömäksi

Mulla taas galant sigmaan ei mennyt galantin kärjetön jakaja, akseli on eri mittainen ;D

Imperiolla keskipakosäätimen jouset ehjät? Aiheuttaa ennakon karkaamista korkeammilla kierroksilla :)

Tuollainen Pertronix voisi kyllä kiinnostaa itseäkin...
 
Vs: Kärjellinen sytkä kärjettömäksi

On kokemuksia. Hyviä. Colttiin asensin tuollaisen Ignitorin, ja hyvin toimi. En nyt muista (10-vuotta sitten asennettu) oliko se TÄYSIN bolt-on, mutta ainakaan mitään mig-rälläkkähommia ei tarvittu. Saattoi jopa olla täysin bolt on.
 
Takaisin
Ylös Bottom