Nelikko siis on kyseessä. Elikkä oire on seuraavanlainen: Autoa saa sahata käymään todella pitkään, kun lähtee käymään niin käy nätisti ja ottaa kierroksia normaalisti mutta sammuu hetken päästä kuin seinään. Ja taas sama rumba alkaa alusta. Bensa ei haise konehuoneessa pitkänkään sahaamisen jälkeen eli sentakia väittäisin ongelman olevan polttoainepuolella. Edellisen omistajan diagnoosi oli että polttoainepumppu olisi tiensä päässä, mutta vaihdoin toimivan pumpun eikä ongelma muuttunut mihinkään. CE -valo toimii niinkuin pitääkin, sammuu hetken päästä eikä vilkuttele, bensapumpun ohjausrele ei rallattele. Alkaa haiskahtamaan sähköpuolen vialta vaikka tukkeutunutta ruiskusuodatinta epäilin ensimmäiseksi mutta voikohan se aikaansaada tuollaista ongelmaa, äkkisäältään luulisi että se vaikuttaisi myös siihen miten kone ottaa kierroksia, ja kun moottori ei köhi yhtään, sammuu siis niinkuin avaimesta sammuttaisi.
Tuon ecun voisi nyt kuitenkin varmuuden vuoksi vielä irrotella ja katsoa kunhan kerkeää, mutta jos jollakin tulee hyviä ideoita mitä vielä kannattaisi katsoa niin kaikki vinkit on tervetulleita.
Tuon ecun voisi nyt kuitenkin varmuuden vuoksi vielä irrotella ja katsoa kunhan kerkeää, mutta jos jollakin tulee hyviä ideoita mitä vielä kannattaisi katsoa niin kaikki vinkit on tervetulleita.