J
Jukka
Guest
Heti alkuun kerrottakoon, että olen täysin ummikko näissä kaasutin/moottori asioissa, joten seuraava selvitys on varmasti todella epäselvä....
Ostin Galantin 1.8 -88 pari vuotta sitten ja siihen on vaihdettu 1.6 kone, mutta kaasari taitaa olla siitä vanhasta 1.8:sta... Mutta nyt toi kaasari on heittänyt henkensä ja olen etsiskellyt siihen toista tilalle.
Kaverilta sain 1.6 -86 Lancerin kaasarin ja sitä irrottaessa ei tarvinnut kuin irrottaa kaasuvaijeri, 3 letkua ja pultit auki... Sitten siirryin sen hajonneen 1.8:sin kimppuu, vaijeri irti, pultit auki, mutta siihen 1.8 kaasariin tulikin 5 letkua. Kokeilin sitä 1.6 kaasaria silti, ylimääräiset letkut umpeen ja kaasari kiinni, muttei toiminut (kävi 3 pytyllä n. 10s ja sammu)...
Elikkä minkälainen kaasari kävis ton hajonneen 1.8:sin tilalle? Mielellään tietenkin joku 1.6:sen kaasari. Kun näköjään noissa on jonkin verran eroja...
Toivottavasti edes joku vastaa jotain.... ???
Ostin Galantin 1.8 -88 pari vuotta sitten ja siihen on vaihdettu 1.6 kone, mutta kaasari taitaa olla siitä vanhasta 1.8:sta... Mutta nyt toi kaasari on heittänyt henkensä ja olen etsiskellyt siihen toista tilalle.
Kaverilta sain 1.6 -86 Lancerin kaasarin ja sitä irrottaessa ei tarvinnut kuin irrottaa kaasuvaijeri, 3 letkua ja pultit auki... Sitten siirryin sen hajonneen 1.8:sin kimppuu, vaijeri irti, pultit auki, mutta siihen 1.8 kaasariin tulikin 5 letkua. Kokeilin sitä 1.6 kaasaria silti, ylimääräiset letkut umpeen ja kaasari kiinni, muttei toiminut (kävi 3 pytyllä n. 10s ja sammu)...
Elikkä minkälainen kaasari kävis ton hajonneen 1.8:sin tilalle? Mielellään tietenkin joku 1.6:sen kaasari. Kun näköjään noissa on jonkin verran eroja...
Toivottavasti edes joku vastaa jotain.... ???