nostokurki
A121 Galant Sigma 1600GL
- Liittynyt
- 5 Marraskuu 2005
Eli säätö-ohjeita kaipailisin kyseiseen kaasuttimeen. Kone on peräisin A161 -gallusta, ja eikö lie kaasarikin samasta pelistä.
Nykyiselläänhän kokoonpano tekee sitä, että kun tyhjäkäynniltä annat kaasua, meinaa kone sammua ennenkuin herää kierroksille. Jos oikein rauhallisesti kaasua painaa, saa kierrokset nousemaan nätisti. Automaattiryypyn toiminnasta en myöskään oikein ole selvillä, kuuluisiko kierrokset olla kylmänä korkeammalla? Tällä hetkellä on sama onko kone lämmin vai kylmä, kierrokset pysyy samana. Kylmällä koneella vain saattaa sammua valoihin tultaessa, ja käyntiin lähtee vain ilman kaasua. Jos painaa vähänkin kaasua, ei toivoakaan. Ei edes lupaa.
Käyntiin lähtee kylmänä ja lämpimänä paikoiltaan mukisematta ja vetää nätisti kunhan ei lähde tyhjäkäynnin tietämillä liikkeelle. Kiusallinen vaiva liikennevaloissa ja muutenkin liikkeelle lähtiessä.
Tietäisikö kukaan vinkkejä ???
Nykyiselläänhän kokoonpano tekee sitä, että kun tyhjäkäynniltä annat kaasua, meinaa kone sammua ennenkuin herää kierroksille. Jos oikein rauhallisesti kaasua painaa, saa kierrokset nousemaan nätisti. Automaattiryypyn toiminnasta en myöskään oikein ole selvillä, kuuluisiko kierrokset olla kylmänä korkeammalla? Tällä hetkellä on sama onko kone lämmin vai kylmä, kierrokset pysyy samana. Kylmällä koneella vain saattaa sammua valoihin tultaessa, ja käyntiin lähtee vain ilman kaasua. Jos painaa vähänkin kaasua, ei toivoakaan. Ei edes lupaa.
Käyntiin lähtee kylmänä ja lämpimänä paikoiltaan mukisematta ja vetää nätisti kunhan ei lähde tyhjäkäynnin tietämillä liikkeelle. Kiusallinen vaiva liikennevaloissa ja muutenkin liikkeelle lähtiessä.
Tietäisikö kukaan vinkkejä ???