ahis
Galant GTi Dynamic-4 ja LancerGTi -91
- Liittynyt
- 8 Helmikuu 2003
- Sijainti
- Harjavalta
Vaihdoin dynamikkiin kaikki kolme ristiniveltä tässä jokunen aikasitten.
Ja jotakin pitää aina mennä persiilleen kun hommiin ryhdyn...
Eli olisi pitänyt merkata kunnolla piikillä osien paikka eikä vain tussilla....
toisinsanoen yksi pätkä kardaanista saattaa olla nyt 90astetta eri asennossa. tai sitten ei..
Pieni jyrinä ei lähtenyt pois, ehkä hieman muuttui. Siinä 100km/h tienoilla alkaa. samanlainen oli sitten 4. tai 5. vaihde.
Eli kysymys olis: Miten tasapainotus homma menee?? itse sitä ei voi tehdä, mutta olisko jotain vinkkejä.
mitä maksaa suurinpiirtein...
Tietenkin jurina voi johtua jostain kumipuslista tms tai laakereista, perästä... Mutta kun olen lähes varma että yksi osa meni väärin paikoileen eli tasapainotus pala on "väärässä paikassa"
Ja jotakin pitää aina mennä persiilleen kun hommiin ryhdyn...
Eli olisi pitänyt merkata kunnolla piikillä osien paikka eikä vain tussilla....
toisinsanoen yksi pätkä kardaanista saattaa olla nyt 90astetta eri asennossa. tai sitten ei..
Pieni jyrinä ei lähtenyt pois, ehkä hieman muuttui. Siinä 100km/h tienoilla alkaa. samanlainen oli sitten 4. tai 5. vaihde.
Eli kysymys olis: Miten tasapainotus homma menee?? itse sitä ei voi tehdä, mutta olisko jotain vinkkejä.
mitä maksaa suurinpiirtein...
Tietenkin jurina voi johtua jostain kumipuslista tms tai laakereista, perästä... Mutta kun olen lähes varma että yksi osa meni väärin paikoileen eli tasapainotus pala on "väärässä paikassa"