kiekkamittarin piuhat

kuski73

New Member
Liittynyt
9 Helmikuu 2008
Auto on gen1 ja ei ole vakiona kiekkakelloa, joten tuleeko kojetaululle piuhat jo liitimelleasti?Kun meinasin hommata ton kellollisen mittariston. Joten meneekö vain liittimen paikoilleen laittamalla vai njoutuuko vetämään uusia piuhoja.Toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan. Kiitos vastauksista näin etukäteen. ??? ::)
 
Vs: kiekkamittarin piuhat

Hyvin usein Mitsuissa on lisävarusteiden johdot mukana johtosarjassa. Ongelmaksi tulee, jos pumpulta puuttuu kiekkakellon anturointi, siihen ei johtojen vetäminen auta. Tökkää mittaristo kiinni ja kokeile, ei se mittariston irroittaminen niin vaikeaa ole.
 
Vs: kiekkamittarin piuhat

Niimpä ei se vaikeaa olekokeilla muttakuu ei ole viellä sitä mittaristoa eikä viitis taas turhaan ostaa.
 
Vs: kiekkamittarin piuhat

Vilkase onko siellä pumpulla sitä anturia. Ja jos on niin lähteekö siittä johdot kuinka kauas. Se anturi on siinä pumpussa sielä kannen puolella jakopäänkopan vieressä. Sinä pumpun takana on sammutin ja muita sähköjä siihen itse pumppuun ei tulekkaan. Lisäksi viel samassa johtosarjassa on lämpömittarin anturille johdot.

tuossa mittarin vaihdossa kannattaa varautua silti pieniin sähköhommiin. Saattaa huonolla tuurilla olla eri liittimet mittareissa, toki epäilen sitä kyllä, mutta koskaan ei voi tietää.

Minkähän näköiset liittimet siinä sun mittaristossa on? Vois vertailla omaan sitä. Mulla ois muuten yks vanhemman mallin mittarikin ylimääräsenä. Ruskea väriltään ja siinä on ne merkkivalot eri järjestyksessä kuin uudemmissa 1.Gen. Varmaan jossain vm.85 tienoilla muuttuu. On mulla se auton johtosarjakin, mistä se mittari on, jos se oikein kovasti alkaa osia vaihdattaan, mutta en tiiä onko hehkun ohjausyksikkö samassa johtosarjassa kun tuossa -84 on "vähän" tyhmempi tuo hehkutus.

Edit: kuva liittimistä mittarin takaa
 
Takaisin
Ylös Bottom