minä parantelin Pajerosta, tosin lisäsin kumia sinne väliin, mutta maasturissa ei tarvitse ollakaan mikään rata-alusta. Käytin ihan vaan sopivia pultteja ja yleismallin kumeja, nyt kun rakenteeseen on lisätty yksi yksi kumipusla tukivarren molemmille puolille, koiranluu pääsee joustoissa elämään enemmän osumatta tukivarren reunoihin.
Teoriassa kuitenkin parempi olisi mitä jämäkämmin vakaaja osallistuisi liikkeisiin. Kumipuslia käytettäessä en usko huomattavaa eroa kuitenkaan syntyvän, eli siinä mielessä poly-puslat voisi olla paremmat -varmista kuitenkin, että ne mahdollistavat tarpeelliset liikkeet, ettei sieltä ala katkeilemaan mitään eikä puslien liian pieni jousto rajoita liikkeitä
Jos vakaaja asiaa lähtee paremmin spekuloimaan, niin parhaan tuloksen saisi kokeilemalla omassa autossa eri mallien (1.6-diesel-GTI-farkku yms yms) vakaajia sekä edessä että takana ja valkkaamalla sitten sopiva yhdistelmä omaan autoon. Samoin vakaajan paikkaa siirtämällä saa parannettua sen toimintaa, mutta katuautossa se on vaikeaa...