Kylläpä Veho yllätti

JS

New Member
Liittynyt
17 Syyskuu 2008
Mitsussa tuli 100 tuhatta täyteen ja alkoi paukkua vasen vetonivel. Varasin ajan 2 viikkoa sitten vetonivelen vaihtoon ja toissapäivänä sen sinne vein. Haku oli sovittu seuraavaan iltaan. No, sieltä sitten seuraavana päivänä iltapäivällä soitettiin ja kerrottiin että "joo, tässä on vetonivel rikki, tilataanko, kestää tuleminen yli viikon". En ollut uskoa korviani. Jos tilaan ajan vetonivelen vaihtoon, niin eikös nyt pitäisi olla itsestään selvää, että osa tilataan heti kun aika varattu. Samoin ikkunoiden ovikytkin oli sovittu vaihdettavaksi, sitäkään ei ollut tilattu.
En ole ennen tuollaiseen toimintaan muissa liikkeissä törmännyt ja autoja ehtinyt kuitenkin olla ties kuinka monta, aina osat tilattu kun aika varattu ja hommat myös tehty silloin kun auto korjaamolle viety. Toimiiko Veho aina noin?

EDIT: onko itä-/uudellamaalla muita huoltoja joka tekisi mitsu-hommia, ei missään tapauksessa Veho.
 
Vs: Kylläpä Veho yllätti

Ah, yksi foorumin lempiaiheita. Kyseisen yrityksen kanssa on hyvä muistaa soittaa muutamaa päivää aikaisemmin ja varmistaa että kyseinen osa löytyy. Ja samoin vielä autoa viedessä. Autoa haettaessa on hyvä varmistaa että kyseinen osa on vaihdettu.

Suosittelen lämpimästi meilaamaan jälkimarkkinointipäällikölle asiasta ja mikäli vastaus on umpipyöreä, etsi korkeammalla jakkaralla oleva heppu. Ehkä toimintatapa jonain päivänä paranee, ehkä ei.

Jos takuu on jo mennyt umpeen(maksat itse remontista), käytä mitä vaan hyväksi havaittua korjaamoa. Empiirisillä tutkimuksilla selviää missä autoa kannattaa käyttää. Mainitsemasi yritys rajautuu automaatisesti pois..
 
Vs: Kylläpä Veho yllätti

No Vehohan onkin Mersumiesten putiikki ja Mersumiehethän ajavat tyypillisesti puolet Mersunsa omitusajasta sijaisautoilla. Näin ollen Veho on tottunut, että ei sillä ole väliä milloin nuo varaosat tulevat kun auton omistajalla on kuitenkin vuokra-auto alla ::)
 
Vs: Kylläpä Veho yllätti

Ei ole takuusta tietoakaan, meni vaan jo tuon 2 viikon odottelun aikana (ei saanut aikaa ennen) vetari niin huonoon kuntoon, ettei sillä oikein uskalla ajaa ja niimpä auto seisoo käyttökelvottomana Vehon pihassa. Että voi ihmistä ottaa pattiin, tuokin on kuitenkin tarpeeseen hankittu ja nyt hirmu sähläämiset että onnistuu töihin meno.
 
Vs: Kylläpä Veho yllätti

Täytyy todeta että mitsun merkkiliikkeiden huolto ei täällä pks lähellä ole mairittelevaa. Itelle tuli vuoden takuu vehon puolesta käytettyyn mitsubishiin ja pitää kyllä tarkkaan valita missä 90tkm huoltonsa tekee. :seina
 
Vs: Kylläpä Veho yllätti

Jos olet tilannut juurikin vetarin huollon ja vaihdon etukäteen niin voit vaatia korvausta ellei osaa ole hankittu vaikka vaadit sen.
 
Vs: Kylläpä Veho yllätti

JS sanoi
Ei ole takuusta tietoakaan, meni vaan jo tuon 2 viikon odottelun aikana (ei saanut aikaa ennen) vetari niin huonoon kuntoon, ettei sillä oikein uskalla ajaa ja niimpä auto seisoo käyttökelvottomana Vehon pihassa. Että voi ihmistä ottaa pattiin, tuokin on kuitenkin tarpeeseen hankittu ja nyt hirmu sähläämiset että onnistuu töihin meno.

Eli auto oli korjattavana(katsottavana) ja mitään ei korjattu. Minä hakisin auton pois ja hoitaisin korjauksen ihan muualla, ja luultavasti huomattavasti edullisemmin. Ja nostaisin metelin jos yrittäisivät katsomisesta veloittaa. Oliko hinnasta mitään puhetta?
 
Vs: Kylläpä Veho yllätti

ms Frost sanoi
Eli auto oli korjattavana(katsottavana) ja mitään ei korjattu. Minä hakisin auton pois ja hoitaisin korjauksen ihan muualla, ja luultavasti huomattavasti edullisemmin. Ja nostaisin metelin jos yrittäisivät katsomisesta veloittaa. Oliko hinnasta mitään puhetta?

He

Veho on vielä niin jännä paikka, jos tilautat osan ja et otakkaan sitä niin joudut korvaamaan 25% osan hinnasta niille. Onneksi mulla ei ollut kallis himula jota en tarvinnut.

ilo
 
Vs: Kylläpä Veho yllätti

Aika normaalia toimintaa,tahtoo yleensä olla nuo mitsun osat tilaus tavaraa vähäisen menekin takia. Ja vehohan on lyhenne Varaosia Ei Hyllyssä Ole lauseesta ;D
 
Vs: Kylläpä Veho yllätti

No mitäs yllättävää tossa nyt on? Paljon ikävää on kuulunut eritoten muuralan vehosta. Itse asiassa miellyttävintä ja parasta palvelua pääkaupunkiseudun vehoista olen saanut suutarilassa, missä ei ole automyyntiä ollenkaan, pelkästään huolto ja korjaus.
 
Vs: Kylläpä Veho yllätti

Ilotalo sanoi
He

Veho on vielä niin jännä paikka, jos tilautat osan ja et otakkaan sitä niin joudut korvaamaan 25% osan hinnasta niille. Onneksi mulla ei ollut kallis himula jota en tarvinnut.

ilo

miten tuonki ny ottaa tuon tilauksen ::)
 
Vs: Kylläpä Veho yllätti

Treella Vehon (hatanpää) varaosapuolelta mulla pelkkää hyvää sanottavaa, pisteet erityisesti Iloselle. Huollossa oon kerran käyny ja sekin meni tappeluksi kun 110 euron hinta-arvio pomppasi 280 euroon eikä multa kysytty mitään että haittaako. Periaatteenkaan vuoksi en sitten suostunut juurikaan enempää maksamaan kuin sen 15% lisää. Koko huollon ajan istuin tiskin vieressä kahvia hörppimässä, joten ei voi väittää etten olisi ollut tavoitettavissa :p
 
Vs: Kylläpä Veho yllätti

Jep Ilonen Rok rok!
Nykyään teen jo mailitse tilaukset ja puhelimeen tulee sms kun osat haettavissa ;D ;D
 
Vs: Kylläpä Veho yllätti

Kävin kysymässä jakopään osia erääseen autoon. Menin viiiden viikon päästä tilaamaan osat. Varaosa-myyjä oli jo ihmetellyt enkö niitä ollenkaan tule hakemaan, oli kuulemma kuukauden päivät osat seissyt siellä ;D
 
Vs: Kylläpä Veho yllätti

ms Frost sanoi
Eli auto oli korjattavana(katsottavana) ja mitään ei korjattu. Minä hakisin auton pois ja hoitaisin korjauksen ihan muualla, ja luultavasti huomattavasti edullisemmin. Ja nostaisin metelin jos yrittäisivät katsomisesta veloittaa. Oliko hinnasta mitään puhetta?

No veri pomppasi pattiin ja heti kysyin, että onko laskua jo tullut jos haen auton pois ja sanoivat ettei ole. Selitti vaan että Veho callcenter ei ole tilannut osia ja eivät kuulema voi hyllyssä pitää. On vaan niin huonossa kunnossa tuo vetari, että pään jäähdyttyä päätin jättää sen sinne. 200€ on vetarin hinta, siihen sitten työt??? Katkaisijan vaihdon peruin (112€ ja työt varmaan tsiljoona)
 
Vs: Kylläpä Veho yllätti

Ei vetaria vieläkään, auto jatkaa huilailua kouvuhaan pihalla.
 
Vs: Kylläpä Veho yllätti


Uhkaavasti alkaa näyttää siltä, että saan kohta uuden tuulilasin. Vahinkoilmoitus olikin tehty ennen joulua, joten kaippa se on aikakin. Tästä ei kyllä mene Vehon piikkiin kuin kuukausi.
 
Vs: Kylläpä Veho yllätti

miikka sanoi
Treella Vehon (hatanpää) varaosapuolelta mulla pelkkää hyvää sanottavaa, pisteet erityisesti Iloselle. Huollossa oon kerran käyny ja sekin meni tappeluksi kun 110 euron hinta-arvio pomppasi 280 euroon eikä multa kysytty mitään että haittaako. Periaatteenkaan vuoksi en sitten suostunut juurikaan enempää maksamaan kuin sen 15% lisää. Koko huollon ajan istuin tiskin vieressä kahvia hörppimässä, joten ei voi väittää etten olisi ollut tavoitettavissa :p
Jatketaan nyt vaikka tähän, pelkkää hyvää sanottavaa tampesterin hatanpäästä. About 5 kertaa olen siellä autoa nyt käyttänyt. Ilonen ja joku muu kaveri siellä oli (silmälasipäinen), aina erittäin asiallinen palvelu (vastaavat esim. aina puhelimeen).
 
Vs: Kylläpä Veho yllätti

Oulun veholla on yllättävän hyvin toiminu tähän mennessä mitsuhuolto, toki asiaan voi vaikuttaa 5v takuu ja huoltosopimus?
Sitikan huollosta en sitten puhukkaan mitään tässä topiikissa... :seina
 
Vs: Kylläpä Veho yllätti

Nuhapumppu sanoi
Aika normaalia toimintaa,tahtoo yleensä olla nuo mitsun osat tilaus tavaraa vähäisen menekin takia. Ja vehohan on lyhenne Varaosia Ei Hyllyssä Ole lauseesta ;D

Aihihihkhihi!! Tämä kyllä piristi!!
Vehohan on lyhenne Varaosia Ei Hyllyssä Ole
 
Takaisin
Ylös Bottom