Onhan kymppisarjan Galant hinnoissaan: http://www.nettiauto.com/mitsubishi/galant/3688606
Siistihän tuo on, alkuperäisen oloinen ja ehjältä näyttää, mutta silti...! No okei, hinta muodostuu aina siitä, miten haluttavana ostaja myytävää asiaa tai esinettä pitää - ja jos joku oikeasti haluaa tälläisen ja tälläisessä kunnossa ja on siitä valmis myyjän pyytämän hinnan maksamaan, niin sitten varmasti hinta on ollut oikea.
Sama auto oli jokunen tovi sitten niinikään myynnissä, silloin hinta oli sitä luokkaa, mitä näiden pyynnit yleensäkin, tonnin kahta puolta. Ehkä autoon on tehty mittavat korjaukset tai ehkä tuohon verrattuna viisinkertaiselle hintapyynnille on jokin muu peruste.
Nettiautossa näitä ei enää montaa liiku, silloin tällöin tulee niitä sieltä pällisteltyä. Käyttökelpoiset, mutta leiman loppumista odottelevat kaasariversiot ovat muutamia satasia (kuten oma, teknisesti hyväkuntoinen dieselinikin kesällä maksoi), siistimmät ja pitkällä leimalla viiden sadan kahta puolta. Sitä ne yleensä ovat kaiketi olleet...
Siistihän tuo on, alkuperäisen oloinen ja ehjältä näyttää, mutta silti...! No okei, hinta muodostuu aina siitä, miten haluttavana ostaja myytävää asiaa tai esinettä pitää - ja jos joku oikeasti haluaa tälläisen ja tälläisessä kunnossa ja on siitä valmis myyjän pyytämän hinnan maksamaan, niin sitten varmasti hinta on ollut oikea.
Sama auto oli jokunen tovi sitten niinikään myynnissä, silloin hinta oli sitä luokkaa, mitä näiden pyynnit yleensäkin, tonnin kahta puolta. Ehkä autoon on tehty mittavat korjaukset tai ehkä tuohon verrattuna viisinkertaiselle hintapyynnille on jokin muu peruste.
Nettiautossa näitä ei enää montaa liiku, silloin tällöin tulee niitä sieltä pällisteltyä. Käyttökelpoiset, mutta leiman loppumista odottelevat kaasariversiot ovat muutamia satasia (kuten oma, teknisesti hyväkuntoinen dieselinikin kesällä maksoi), siistimmät ja pitkällä leimalla viiden sadan kahta puolta. Sitä ne yleensä ovat kaiketi olleet...