Vanha kingcab on vaihtumassa uudempaan.
Olen käynyt katsomassa muutamaa 2,5l td 4wd L200 pickuppia. Autot ovat olleet -98 - 01 ja kilsoja maltillisesti 100tkm- 180tkm. Huomiota on vain herättänyt, että kaikkissa koneet ovat olleet enemmän tai vähemmän öljyruiskuja. Yksi oli jopa merkannut paikkansa autokaupan lattialle usealla läikällä. Vuotoja on ollut hieman hankala paikallistaa. Onko tuollaiset tiivisteongelmat tyypillisiä tai haitallisia mitsun koneille ja onko vaikeaa/arvokasta korjata? Uskaltaako tuollaiseen sijoittaa koska tarkoitus on hommata työkalu eikä harrastusta. Sitä on saanut Nissanin kanssa tehdä tarpeeksi.
Toiseksi taka-akseli on ilmeiseti kanssa hieman herkkä alkamaan vuotaa? Kaikissa katsomissani oli kardaanin stefa sökö ja luultavasti yhdessä vuoti jarrullekkin.
Olen käynyt katsomassa muutamaa 2,5l td 4wd L200 pickuppia. Autot ovat olleet -98 - 01 ja kilsoja maltillisesti 100tkm- 180tkm. Huomiota on vain herättänyt, että kaikkissa koneet ovat olleet enemmän tai vähemmän öljyruiskuja. Yksi oli jopa merkannut paikkansa autokaupan lattialle usealla läikällä. Vuotoja on ollut hieman hankala paikallistaa. Onko tuollaiset tiivisteongelmat tyypillisiä tai haitallisia mitsun koneille ja onko vaikeaa/arvokasta korjata? Uskaltaako tuollaiseen sijoittaa koska tarkoitus on hommata työkalu eikä harrastusta. Sitä on saanut Nissanin kanssa tehdä tarpeeksi.
Toiseksi taka-akseli on ilmeiseti kanssa hieman herkkä alkamaan vuotaa? Kaikissa katsomissani oli kardaanin stefa sökö ja luultavasti yhdessä vuoti jarrullekkin.